SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze lijkt op Gigi!
Willem-Jan van Puffelen
Misschien vond ze het raar om mee te doen aan Idols, ook omdat haar broer daar ooit jurylid was? Ze is 22 trouwens.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:00 schreef iBenny het volgende:
Wat tof
Waarom is ze nog niet eerder ontdekt als ze de zus van is?
Nja, ik bedoel ook gewoon buiten talentenshowsquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Misschien vond ze het raar om mee te doen aan Idols, ook omdat haar broer daar ooit jurylid was? Ze is 22 trouwens.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:39 schreef Rauzer het volgende:
Gaat begeleid worden doorAllemachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze lijkt op Gigi!
Dat tweede clipje!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:
Wat Rauzer zegt.quote:
Ik vindt het kutquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:09 schreef Rauzer het volgende:
Ik wordt een beetje bang van alle positieve commentaren, waar blijven Oidale en Fir3fly om het kut te vinden?
Dan had je je vorige post niet gemaakt vriendquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:51 schreef Fir3fly het volgende:
Sorry, ik zie jou als mijn grote voorbeeld.
Ik ben je vriend niet, maatjequote:Op zaterdag 18 september 2010 01:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dan had je je vorige post niet gemaakt vriend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |