SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze lijkt op Gigi!
Willem-Jan van Puffelen
Misschien vond ze het raar om mee te doen aan Idols, ook omdat haar broer daar ooit jurylid was? Ze is 22 trouwens.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:00 schreef iBenny het volgende:
Wat tof
Waarom is ze nog niet eerder ontdekt als ze de zus van is?
Nja, ik bedoel ook gewoon buiten talentenshowsquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Misschien vond ze het raar om mee te doen aan Idols, ook omdat haar broer daar ooit jurylid was? Ze is 22 trouwens.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:39 schreef Rauzer het volgende:
Gaat begeleid worden doorAllemachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze lijkt op Gigi!
Dat tweede clipje!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:
Wat Rauzer zegt.quote:
Ik vindt het kutquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:09 schreef Rauzer het volgende:
Ik wordt een beetje bang van alle positieve commentaren, waar blijven Oidale en Fir3fly om het kut te vinden?
Dan had je je vorige post niet gemaakt vriendquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:51 schreef Fir3fly het volgende:
Sorry, ik zie jou als mijn grote voorbeeld.
Ik ben je vriend niet, maatjequote:Op zaterdag 18 september 2010 01:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dan had je je vorige post niet gemaakt vriend
Naast stoel valt. Wat doe je? Mijn hele wereld stort in nu, niets zal meer hetzelfde zijn, omg DTquote:
idd ze heeft geen standaard stem en dat is juist goedquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:20 schreef J-net het volgende:
Wat een engelachtig stemmetje. Ze is echt super!
tadaaaa...quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:04 schreef Fir3fly het volgende:
Overigens werkt RTL Gemist weer eens niet bij mij dus mijn eigenlijke mening houden jullie te goed.
Beetje de Nederlandse blonde Katie Meluaquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Aparte stem, zal niet even goed verschillende genres kunnen zingen denk ik. Maar als ze van die kleine akoestische pianodingetjes blijft doen is ze wel goed.
Nou, ik kan 'r beter waarderen dan Katie Melua.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Beetje de Nederlandse blonde Katie Melua
Ze deed me eerder denken aan Lucie Silvas (zo met die piano en zo dan)...quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Rauzer begonquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Naast stoel valt. Wat doe je? Mijn hele wereld stort in nu, niets zal meer hetzelfde zijn, omg DT![]()
Ja precies.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:03 schreef Greys het volgende:
O ja, sorryquote:
Dat snap ik dus ook niet... John had dr allang groot kunnen maken.quote:
Misschien wel uit bescherming. Lijkt me geen pretje om op jonge leeftijd al in de business te zitten. Misschien was ze er zelf nog niet aan toe. Who knows, ze is e rnu in ieder gevalquote:Op zondag 19 september 2010 21:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet... John had dr allang groot kunnen maken.
Want dit meisje kan écht zingen
Hmm, dat zou best kunnenquote:Op zondag 19 september 2010 21:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Misschien wel uit bescherming. Lijkt me geen pretje om op jonge leeftijd al in de business te zitten. Misschien was ze er zelf nog niet aan toe. Who knows, ze is e rnu in ieder geval
quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
tadaaaa...
---
Kijk dan hoe lief![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |