SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze lijkt op Gigi!
Willem-Jan van Puffelen
Misschien vond ze het raar om mee te doen aan Idols, ook omdat haar broer daar ooit jurylid was? Ze is 22 trouwens.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:00 schreef iBenny het volgende:
Wat tof
Waarom is ze nog niet eerder ontdekt als ze de zus van is?
Nja, ik bedoel ook gewoon buiten talentenshowsquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Misschien vond ze het raar om mee te doen aan Idols, ook omdat haar broer daar ooit jurylid was? Ze is 22 trouwens.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:39 schreef Rauzer het volgende:
Gaat begeleid worden doorAllemachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze lijkt op Gigi!
Dat tweede clipje!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:
Wat Rauzer zegt.quote:
Ik vindt het kutquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:09 schreef Rauzer het volgende:
Ik wordt een beetje bang van alle positieve commentaren, waar blijven Oidale en Fir3fly om het kut te vinden?
Dan had je je vorige post niet gemaakt vriendquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:51 schreef Fir3fly het volgende:
Sorry, ik zie jou als mijn grote voorbeeld.
Ik ben je vriend niet, maatjequote:Op zaterdag 18 september 2010 01:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dan had je je vorige post niet gemaakt vriend
Naast stoel valt. Wat doe je? Mijn hele wereld stort in nu, niets zal meer hetzelfde zijn, omg DTquote:
idd ze heeft geen standaard stem en dat is juist goedquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:20 schreef J-net het volgende:
Wat een engelachtig stemmetje. Ze is echt super!
tadaaaa...quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:04 schreef Fir3fly het volgende:
Overigens werkt RTL Gemist weer eens niet bij mij dus mijn eigenlijke mening houden jullie te goed.
Beetje de Nederlandse blonde Katie Meluaquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Aparte stem, zal niet even goed verschillende genres kunnen zingen denk ik. Maar als ze van die kleine akoestische pianodingetjes blijft doen is ze wel goed.
Nou, ik kan 'r beter waarderen dan Katie Melua.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Beetje de Nederlandse blonde Katie Melua
Ze deed me eerder denken aan Lucie Silvas (zo met die piano en zo dan)...quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Rauzer begonquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Naast stoel valt. Wat doe je? Mijn hele wereld stort in nu, niets zal meer hetzelfde zijn, omg DT![]()
Ja precies.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:03 schreef Greys het volgende:
O ja, sorryquote:
Dat snap ik dus ook niet... John had dr allang groot kunnen maken.quote:
Misschien wel uit bescherming. Lijkt me geen pretje om op jonge leeftijd al in de business te zitten. Misschien was ze er zelf nog niet aan toe. Who knows, ze is e rnu in ieder gevalquote:Op zondag 19 september 2010 21:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet... John had dr allang groot kunnen maken.
Want dit meisje kan écht zingen
Hmm, dat zou best kunnenquote:Op zondag 19 september 2010 21:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Misschien wel uit bescherming. Lijkt me geen pretje om op jonge leeftijd al in de business te zitten. Misschien was ze er zelf nog niet aan toe. Who knows, ze is e rnu in ieder geval
quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
tadaaaa...
---
Kijk dan hoe lief![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Zal goed verkocht worden inderdaad, bij alle oudjes.quote:
Je doet het express.quote:
Dat maakt niks uit joh, kijken verveelt niet zo snelquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap het enthousiasme niet zo eigenlijk... ik denk dat haar stem nogal snel gaat vervelen... ik vond het ook wat dunnig klinken
Mooi meisje, maar aangezien ik niet in de categorie val die een harde plasser krijgt van vrouwen moet ze me toch met haar stem overtuigenquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit joh, kijken verveelt niet zo snelWat een plaatje zeg
Stiekem ben ik het wel een beetje met je eens...
Heb je dat vriendje van haar gezienquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mooi meisje, maar aangezien ik niet in de categorie val die een harde plasser krijgt van vrouwen moet ze me toch met haar stem overtuigen
Die zingt niet hequote:Op dinsdag 21 september 2010 00:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je dat vriendje van haar gezien
Nee, ik ben bloody serieus.quote:
En mr. mij.quote:Op maandag 20 september 2010 22:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zal goed verkocht worden inderdaad, bij alle oudjes.
Same difference.quote:
Ik zat te soppenquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je dat vriendje van haar gezien
vond het af en toe op een eend lijkenquote:Op donderdag 30 september 2010 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
Heel klein gezongen... ik weet het nog niet
Wel een fucking mooi meisje zeg
In de muziek industrie? Natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:51 schreef Kally het volgende:
Ik zat het gisteren terug te kijken, maar vond haar tegenvallen t.o.v. bijvoorbeeld Kim wat stem aangaat, ze klonk inderdaad nogal dun, en ja ze is vreselijk mooi maar ik weet niet of je het daar mee red.
vind je? nogal middelmatig en teert op de naamsbekendheid en verder blont he..quote:
quote:Hoe groot schat jij de kans?Op zaterdag 23 oktober 2010 16:31 schreef LeBeau het volgende:
Ik hoop stiekem dat ze het bij haar auditie heel klein en ingetogen hield omdat dit bij het nummer paste, en dat ze tijdens de battle een strot open trekt waarmee ze haar tegenstander letterlijk en figuurlijk de ring uit blaast.
Gewoon omdat het een toffe verrassing zou zijn.
quote:Minimaal.
quote:Ah, ben ik dus niet de enige!Op maandag 20 september 2010 22:04 schreef Fir3fly het volgende:
Hmm ze heeft wel een hele lieve stem maar ik hoop dat ze ook iets anders kan dan slaapverwekkende zeiknummers.
quote:Ik hoop dat ze die stijl ook aanhoudt en er verder mee kan komen.Op zaterdag 23 oktober 2010 15:06 schreef PierreBetfair het volgende:
Ik vraag me af of zij door de battle komt. Volgens mij kan ze alleen van die rustige softe nummers aan.
quote:Het zal wel een "Oh jeetje ik ben door, ondanks mijn geweldige concurrente, ben er *snif* helemaal emo van *snif*, wat geweldig, nooit verwacht" zijnOp donderdag 28 oktober 2010 08:31 schreef -moppie- het volgende:
Als je de voorstukjes ziet van de uitzending van vrijdag zie je haar heel stil huilend naar 'buiten' komen. I hope so
quote:Hopelijk welOp donderdag 28 oktober 2010 09:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het zal wel een "Oh jeetje ik ben door, ondanks mijn geweldige concurrente, ben er *snif* helemaal emo van *snif*, wat geweldig, nooit verwacht" zijn
quote:shit dat zou ook nog kunnen inderdaad, niet aan gedacht.Op donderdag 28 oktober 2010 09:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het zal wel een "Oh jeetje ik ben door, ondanks mijn geweldige concurrente, ben er *snif* helemaal emo van *snif*, wat geweldig, nooit verwacht" zijn
quote:dat vermoed ik ookOp vrijdag 29 oktober 2010 22:36 schreef purmernoord het volgende:
van te voren verwacht.. N & S zijn vriendjes van dr broertje. VOH is inmiddels door de mand gevallen als een corrupt programma.. Ze weten bij de eerste rondes ook al welke bekende mensen er langs komen.. Dat zegt toch al genoeg eigenlijk.
quote:naja.... dit dusOp vrijdag 29 oktober 2010 22:36 schreef purmernoord het volgende:
van te voren verwacht.. N & S zijn vriendjes van dr broertje. VOH is inmiddels door de mand gevallen als een corrupt programma.. Ze weten bij de eerste rondes ook al welke bekende mensen er langs komen.. Dat zegt toch al genoeg eigenlijk.
quote:Ze hebben toch ook mensen uitgenodigd/gevraagd om mee te doenOp vrijdag 29 oktober 2010 22:36 schreef purmernoord het volgende:
Ze weten bij de eerste rondes ook al welke bekende mensen er langs komen.. Dat zegt toch al genoeg eigenlijk.
quote:Zekr... jammer, had er meer van verwacht.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:23 schreef PierreBetfair het volgende:
Enorme afknapper die battle van haar
quote:Wie weet dient ze nog in de sing-off te verschijnen.Op zaterdag 30 oktober 2010 01:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zekr... jammer, had er meer van verwacht.
Maar we zullen zien hoe het met de liveshows verloopt
quote:Er blijven na de battles bij iedere coach 7 kandidaten over. Er mogen er maar 6 mee naar de liveshows, dus volgt er nog een sing-off tussen 2 van elke 7 kandidaten.
quote:Maar Angela heeft toch maar 12 kandidaten in de Battles zitten?Op zaterdag 30 oktober 2010 11:34 schreef UltraR het volgende:
[..]
Er blijven na de battles bij iedere coach 7 kandidaten over. Er mogen er maar 6 mee naar de liveshows, dus volgt er nog een sing-off tussen 2 van elke 7 kandidaten.
Jennifer zegt het zelf ook nog na haar optreden. "Ik zit iig zeker weten in de sing-off."
quote:Zal dan misschien alleen voor de coaches gelden die meer dan 12 kandidaten hadden. Ofzo.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar Angela heeft toch maar 12 kandidaten in de Battles zitten?
Sowieso 24 deelnemers in de liveshow... dat is echt een heeeeeele lange tv avond
quote:Maar ze zit bij Nick en Simon, en die hebben 7 battles.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar Angela heeft toch maar 12 kandidaten in de Battles zitten?
Sowieso 24 deelnemers in de liveshow... dat is echt een heeeeeele lange tv avond
quote:Er komt volgende week nog een sing-off waarbij ze de 2 minste tegenover elkaar zetten.Op zaterdag 30 oktober 2010 13:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar ze zit bij Nick en Simon, en die hebben 7 battles.
Yeah right.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:55 schreef PierreBetfair het volgende:
De reacties op Youtube zijn btw niet echt fijn voor Jennifer & Co om te lezen. Het is 100.000 keer hetzelfde....... piepstem, zusje van, vriendjespolitiek etc, Zou me niet verbazen als Jennifer zich dat zo erg aantrekt dat ze uit eigen beweging The Voice verlaat.
Geen 'rauw' randje, een 'heel mooi' randje.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:34 schreef FutureFairytale het volgende:
dat rauwe randje waar ze t over hebben... heb het niet gehoord
Dat is nog niet duidelijk, maar ik neem aan dat er meer dan elke week 'hetzelfde kunstje' gevraagd wordt.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:39 schreef UltraR het volgende:
Hoezo wordt dat straks wel gevraagd?
Ik weet totaal niet hoe die liveshows in elkaar zullen steken.
Voor het zelfde geld kan ze elke week achter haar piano kruipen en mensen de tranen in de ogen zingen met haar prachtige kleine nummers.
Wat een flauwe hap.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:54 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik zat die youtube filmpjes in het begin van dit topic eens te bekijken, en kreeg op youtube opeens dit filmpje van haar:
Akoestisch? Die lui hebben allemaal een kabel naar of een microfoon bij hun instrumenten. Luister op het laatst maar eens naar het geschreeuw van Dewi net na het liedje, dan hoor je wel dat die gasten op het podium gewoon veel harder staan dan de zang. Gewoon slechte mix (en slechte plek van de camera). En boven een band (zelfs al is het akoestisch) uitkomen is geen doel opzich ofzo. Als je een mening wilt vormen moet je echt niet op zo'n opname afgaan.quote:Ze zingt Mercy van Duffy zo zacht, vooral de uithalen in de hoogte (die ze bijna niet haalt), dat de AKOESTISCHE begeleidingsband vaak boven haar uitkomt.
Omdat Jennifer tot nu van iedereen het slechtst heeft gepresteerd in de battles, en haar auditie ook weer niet zo goed is als die van Ben of Sarina, en ze niet zo muzikaal is als Ray.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:39 schreef UltraR het volgende:
Dat is ook vrij oneerlijk al die reacties.
A. zij kan er niets aan doen dat N&S voor haar kiezen.
B. Er zijn al zoveel kandidaten door ondanks dat ze niet de beste waren in de battle (Ben, Sarina, Ray), waarom krijgen die dan niet half de kritiek over zich heen die Jennifer krijgt.
Vanwege haar leuke snoetje en bekende achternaam? Nee, dat is lekker eerlijk beoordelen...
Tuurlijk, ze was niet best aan het zingen. Maar het is niet alsof haar tegenstandster haar helemaal wegblies. Die deed het zelf ook maar matigjes. Dan is de keuze op basis van de 1e auditie logisch, want daar hoorde Jennifer bij de allerbesten.
Ik vond haar auditie de beste. Die is na die van Ben ook het meest bekeken op de VoH site en youtube.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:59 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
Omdat Jennifer tot nu van iedereen het slechtst heeft gepresteerd in de battles, en haar auditie ook weer niet zo goed is als die van Ben of Sarina, en ze niet zo muzikaal is als Ray.
Zou dat ook niet komen door haar uiterlijkquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:06 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ik vond haar auditie de beste. Die is na die van Ben ook het meest bekeken op de VoH site en youtube.
Klopt. Komt nog.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:59 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik hoorde Irene tussen neus en lippen zeggen dat Jennifer Ewbank straks bij Life4you zit volgensmij..
Ik denk wel dat dat voor 70% meespeelt ofzoquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zou dat ook niet komen door haar uiterlijk?
Gaan we het begrip "akoestisch" even opnieuw definieren? Er is 1 akoestische gitaar met een microfoon ervoor, een electrische basgitaar, een digitaal orgel waar geen decibel uitkomt zonder versterker en een cajon waar ook een microfoon bovenhangt. Al die dingen zijn simpelweg harder gezet dan de zang. Of wou je beweren dat Dewi gewoon heel zachtjes schreeuwt?quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:34 schreef Kidney_bean01 het volgende:
je gaat me toch niet vertellen dat je dit een 'volle bandgeluidsopname' noemt? Ik noem dit zelf in elk geval redelijk akoestisch..
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien zong ze wel maar was het te zacht om te horen.
Is dit niet een herhaling van een eerder geplaatste opmerking?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:08 schreef BVO het volgende:
Wat een duffe muts was het weer.
Snel exit lijkt me. Geen gunfactor en geen stem.
Dat leuke koppie mag ze op een vrijdagavond wel in de kroeg showen, daar gaat dit programma niet om.
Welkequote:Op zondag 31 oktober 2010 20:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is dit niet een herhaling van een eerder geplaatste opmerking?
zou ze daar echt nog een keer mee wegkomen?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:14 schreef ZaZoe het volgende:
Bij de sing-off zingt ze haar auditienummer weer zegt ze, dus redelijke kans dat zich hier doorheen slaat lijkt me.
Ik meende die opmerking van je over gunfactor en zo eigenlijk precies zo ergens eerder gelezen te hebben...quote:
Volgens mij heeft ze geen keuze en is het auditienummer voor iedereen standaardquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zou ze daar echt nog een keer mee wegkomen?
wie bepaalt bij de sing off? de coaches of sms-end nederland?
in geval van het laatste zou ik haar overwinning niet durven garanderen
quote:Jeroen van der Boom vindt bijdrage van Ewbank slecht (nu.nl)
AMSTERDAM - Jeroen van der Boom vond de bijdrage van Jennifer Ewbank aan de afgelopen uitzending van The Voice of Holland ronduit slecht. Coach Angela Groothuizen neemt het op voor de 23-jarige deelneemster, ook al is ze niet haar coach.
"Ik ben gewoon eerlijk", zegt Van der Boom maandag in het ochtendprogramma van Giel Beelen.
"Bij mij in het team ben je goed als je goed bent en als je slecht bent ga je eruit." Van der Boom, die coach is voor andere kandidaten, zegt dat hij na afloop van het programma zijn collega's heeft gevraagd waarom ze voor Ewbank kozen. "Ik zal wel andere oren hebben."
Zenuwen
"Je hoort dat ze helemaal werd weggeblazen door de zenuwen", zegt Groothuizen over het jongere zusje van muziekproducent John Ewbank. "Maar ze is ook meer van de kleine liedjes." Volgens de coach is er geen sprake van doorgestoken kaart. Groothuizen kan zich wel voorstellen waarom mensen in de war zijn. "Ze zong slecht maar er zat geen foute noot in."
De coach zegt dat Ewbank bovendien een waanzinnige uitstraling heeft. "Dat telt wel mee op dit punt. Maar ik ben echt gegaan voor wat ik hoorde." Volgens Groothuizen gaat het vooral om eigenheid. "Je probeert iemand te vinden met karakter in de stem." Volgens de coach was elke noot raak. "Ze is interessant en eigen."
Marco Borsato schreef eerder op zijn website op lovende wijze over de pianiste en de zangeres. Daar meldt hij onder meer dat producent John Ewbank van plan is een album op te nemen met zijn zusje.
Goh, en dan heet het THE VOICE.quote:Op maandag 1 november 2010 10:00 schreef iBenny het volgende:
De coach zegt dat Ewbank bovendien een waanzinnige uitstraling heeft. "Dat telt wel mee op dit punt.
Dan had ze dus helemaal niet doorgehoeven als het album er toch wel komtquote:Daar meldt hij onder meer dat producent John Ewbank van plan is een album op te nemen met zijn zusje.
Je kunt wel een album maken, maar dat wil toch niet zeggen dat die ook daadwerkelijk uit gaat komen?quote:Op maandag 1 november 2010 10:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dan had ze dus helemaal niet doorgehoeven als het album er toch wel komt
Dat klinkt wel logisch ja, ik bereid zelf ook altijd voedsel maar eet het niet op.quote:Op maandag 1 november 2010 10:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je kunt wel een album maken, maar dat wil toch niet zeggen dat die ook daadwerkelijk uit gaat komen?
qftquote:Op maandag 1 november 2010 11:03 schreef tdrone het volgende:
wat een lulverhaal weert van Jeroen als wat hij zegt waar is was Ray klaassen er niet meer in geweest.
Je kunt toch wel een album maken om deze vervolgens proberen te slijten aan een platenmaatschappij?! Iemand zal dat ding moeten uitgeven..quote:Op maandag 1 november 2010 11:00 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat klinkt wel logisch ja, ik bereid zelf ook altijd voedsel maar eet het niet op.
Ja en weg dus en zo zie je maar dat bekendheid ook zijn nadeel kan hebben,en terecht.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:40 schreef StefanKollaart het volgende:
Wat een lekker wijf en wat een superstem.
??quote:Op maandag 1 november 2010 13:23 schreef rubje het volgende:
[..]
Ja en weg dus en zo zie je maar dat bekendheid ook zijn nadeel kan hebben,en terecht.
Jij post ook maar om het posten hè?quote:Op maandag 1 november 2010 13:23 schreef rubje het volgende:
Ja en weg dus en zo zie je maar dat bekendheid ook zijn nadeel kan hebben,en terecht.
quote:Jeroen van der Boom vindt bijdrage van Ewbank slecht
Uitgegeven: 1 november 2010 09:22
Laatst gewijzigd: 1 november 2010 09:22
AMSTERDAM - Jeroen van der Boom vond de bijdrage van Jennifer Ewbank aan de afgelopen uitzending van The Voice of Holland ronduit slecht. Coach Angela Groothuizen neemt het op voor de 23-jarige deelneemster, ook al is ze niet haar coach.
© NU.nl/Karel Storre
"Ik ben gewoon eerlijk", zegt Van der Boom maandag in het ochtendprogramma van Giel Beelen.
"Bij mij in het team ben je goed als je goed bent en als je slecht bent ga je eruit." Van der Boom, die coach is voor andere kandidaten, zegt dat hij na afloop van het programma zijn collega's heeft gevraagd waarom ze voor Ewbank kozen. "Ik zal wel andere oren hebben."
Zenuwen
"Je hoort dat ze helemaal werd weggeblazen door de zenuwen", zegt Groothuizen over het jongere zusje van muziekproducent John Ewbank. "Maar ze is ook meer van de kleine liedjes." Volgens de coach is er geen sprake van doorgestoken kaart. Groothuizen kan zich wel voorstellen waarom mensen in de war zijn. "Ze zong slecht maar er zat geen foute noot in."
De coach zegt dat Ewbank bovendien een waanzinnige uitstraling heeft. "Dat telt wel mee op dit punt. Maar ik ben echt gegaan voor wat ik hoorde." Volgens Groothuizen gaat het vooral om eigenheid. "Je probeert iemand te vinden met karakter in de stem." Volgens de coach was elke noot raak. "Ze is interessant en eigen."
Marco Borsato schreef eerder op zijn website op lovende wijze over de pianiste en de zangeres. Daar meldt hij onder meer dat producent John Ewbank van plan is een album op te nemen met zijn zusje.
Dat staat hierboven al in dit topic.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:53 schreef Symphonic het volgende:
Jeroen vd Boom heeft in ieder geval naar dezelfde show zitten kijken als ik
Van nu.nl:
[..]
Kijk eens naar post #170quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:53 schreef Symphonic het volgende:
Jeroen vd Boom heeft in ieder geval naar dezelfde show zitten kijken als ik
Van nu.nl:
[..]
quote:Moment van de waarheid voor Jennifer Ewbank
AMSTERDAM - Voor vier kandidaten die 'groen licht' kregen, is hun avontuur in The Voice of Holland vanavond alsnog voorbij. Na de battles zijn er direct sing-offs, waarbij iedere coach nog één talent naar huis stuurt. Jennifer Ewbank vreest dit lot: "Het ging echt niet goed."
De zangeres wist met haar optreden vorige week met hakken over de sloot tegenstander Myrthe Pijma te verslaan. Een lading van kritiek volgde, kijkers en ook Jeroen van der Boom lieten weten dat ze de keuze onterecht vonden. Coaches Nick en Simon hadden een time-out nodig om met hun team, ’niet unaniem’, Jennifer door te laten gaan.
Het 23-jarige zusje van muziekproducent/tekstschrijver John Ewbank reageerde: „Ik ben heel blij, trots niet want het ging echt slecht. Het nummer, I am in Love van Maria Mena, wordt je gegeven.” De kandidaten die in de sing-offs terechtkomen, doen hun nummer waarmee ze doorgingen bij de blind auditions.
Ik kreeg ook kippenvel.quote:
Wat een slechte vergelijkingquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:00 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik kreeg ook kippenvel.
Weer zo'n schriel door merg-en-been gaand jankstemmetje.
Moest ook weer terugdenken aan Sumera. Vreselijk.
Jep, precies dat.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:00 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik kreeg ook kippenvel.
Weer zo'n schriel door merg-en-been gaand jankstemmetje.
Moest ook weer terugdenken aan Sumera. Vreselijk.
Het is te zoet... en daar moet ze overheen stappen, dan is het vast te pruimenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben er nog niet over uit. Ik ben een zoete-muziek fanboy, maar dit is denk ik niet goed genoeg.
Nah, dan zijn we het tenminste eens over 1 persoon.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:03 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Wat een slechte vergelijking
Sumera was top. Jennifer is gewoon slecht.
Zoet is ok, maar dit is niet goed genoeg qua niveau.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is te zoet... en daar moet ze overheen stappen, dan is het vast te pruimen
Sumera is kut, Jennifer is nog kutterquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:03 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Wat een slechte vergelijking
Sumera was top. Jennifer is gewoon slecht.
In mijn ogen komt dat dus omdat het te zoet is... maar misschien dat dat ik wel verkeerd ziequote:Op vrijdag 5 november 2010 23:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zoet is ok, maar dit is niet goed genoeg qua niveau.
ik mis ook die power in haar stemquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:04 schreef Asskimo het volgende:
Knap meisje, bekende naam maar ik vind het allemaal niet zo mooi klinken. Wat mij betreft veel te soft.
Al die min of meer bekende namen zijn door. Ten Brink, Rosenberg, Ewbank.quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:24 schreef Loveless85 het volgende:
maar alle dames en heren juryleden durven het 'zusje van' niet tegen de schenen te schoppen?
Ze rekenen waarschijnlijk ook alle momenten mee dat ze ze zien oefenen de hele week.quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:49 schreef female81 het volgende:
[..]
Al die min of meer bekende namen zijn door. Ten Brink, Rosenberg, Ewbank.
Ik ben er bij de eerste twee ook nog niet uit in hoeverre talent een rol heeft gespeeld.
Oh jaaaaaaaquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:14 schreef -Miauw- het volgende:
Ik krijg zo'n 'Emilia' gevoel bij haar. I'm a big big girl, in a big big world.
Ook om te braken
oh help je geeft de mensen van de show nog ideeën welk nummer ze zou moeten gaan zingen!quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:14 schreef -Miauw- het volgende:
Ik krijg zo'n 'Emilia' gevoel bij haar. I'm a big big girl, in a big big world.
Ook om te braken
Ah ik heb er dus goed aan gedaan om op tijd naar mijn bed te gaanquote:
Mijn glazuur kan het nu al niet aanquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:45 schreef ZaZoe het volgende:
Ben benieuwd wat ze gaat zingen in de liveshows. Loving You van Minnie Riperton vind ik wel bij haar passen.
lalalalalal...lalalalala....oehoehoehoehoe...
Iddquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:37 schreef LuieDonder het volgende:
Ik vind het vooral maf dat ze zo weinig controle en techniek heeft. Haar stem, daar moet je van houden. Maar zoals ze in de sing-off liep te blazen in de microfoon, in de onveiligere registers gaat het alle kanten op en het blijft fragiel (ook al is dat je doel... je kunt ook fragiel klinken zonder fragiel te zingen). Ik denk dat ze een goed voorbeeld is (en daar zijn er tig van in de talentenshows) van iemand die met een goede zangcoach veel verder kan groeien. Goede (of in elk geval bruikbare) stem maar weinig techniek, waar veel meer uit te halen valt. Wat ik me dan afvraag is hoe het kan dat dat met haar achtergrond niet goed is gekomen... als je familie bent van John Ewbank en je spreekt hem (of andere muzikale familieleden) op verjaardagen enzo dan is het toch een kwestie van tijd tot zo iemand je in contact brengt of in ieder geval suggesties geeft voor mensen die je verder kunnen helpen jezelf te ontwikkelen?
Maar aan de andere kant zou het dom zijn van John want liedjes schrijven is ook gewoon zijn brood...Denk dat het komt omdat veel mensen haar mooi vinden, ze komt lief en leuk over en heeft in dat opzicht wel een gunfactor. Dat ene liedje zingt ze best goed. Ik denk dat veel kijkers ook gewoon pissed zouden zijn als ze eruit zou moeten.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk dat ze onbewust toch voorgetrokken wordt. Misschien is dat niet opgelegd door John de Mol of de producers, maar denk dat het meer een beetje voortkomt uit het feit dat ze toch het zusje van een van Nederlands succesvolste tekstschrijvers is en eigenlijk 4 vd 5 juryleden nog een actieve zangcarriere hebben en hem het liefste niet tegen zich willen.
kan ik mijn prono nog veranderenquote:Op woensdag 10 november 2010 09:44 schreef iBenny het volgende:
Jennifer is vast ook wel door in de eerste liveshow... Er mogen namelijk door de deelnemers ook instrumenten gebruikt worden.
Hmm, ik gun het iemand die ik beter vind zingen dan Jennifer eigenlijk. Ik vind het wel erg dat ze er nog inzitquote:Op woensdag 10 november 2010 11:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Die gunfactor zoals je die omschrijft heeft op mij ook wel invloed eigenlijk. Ik vind het helemaal niet erg dat ze er nog in zit.
Om naar te kijken niet nee, maar het liefste dan met de TV op mute, want haar 'gezang' hoef ik eigenlijk niet te horen en ben echt van mening dan naast haar geluid ze gewoon echt slordig zong in de sing-off. Gebrek aan techniek, blazen in die microfoon, ze zong heel klein waardoor je haar zwaar hoorde ademen.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Die gunfactor zoals je die omschrijft heeft op mij ook wel invloed eigenlijk. Ik vind het helemaal niet erg dat ze er nog in zit.
nu heb ik wel nog wat om naar te kijkenquote:Op woensdag 10 november 2010 11:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm, ik gun het iemand die ik beter vind zingen dan Jennifer eigenlijk. Ik vind het wel erg dat ze er nog inzit
Ja, wel mooi hoor als je van zulke stemmen houdt. Hele goede uitspraak ook. Dit is stukken beter dan afgelopen vrijdag. Ze is waarschijnlijk de zenuwen niet de baas en dan ben je eigenlijk gewoon niet zo geschikt.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:10 schreef UltraR het volgende:
Zo, het afbranden is weer in volle hevigheid losgebarsten zie ik...?
Ze blijft 1 van mijn favorieten.
En qua power in haar stem. Luister onderstaand liedje ff helemaal:
Gedeeltelijk mee eens, ik denk dat de zenuwen idd extreem duidelijk hoorbaar zijn in haar stem bij The Voice. Zeker zonder haar piano in de battle, dan voelt ze zich volgens mij zeer kwetsbaar. Maar goed, ze zou niet de eerste kandidaat zijn die naar mate de liveshows vorderen steeds zekerder wordt.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, wel mooi hoor als je van zulke stemmen houdt. Hele goede uitspraak ook. Dit is stukken beter dan afgelopen vrijdag. Ze is waarschijnlijk de zenuwen niet de baas en dan ben je eigenlijk gewoon niet zo geschikt.
klopt als een busquote:Op woensdag 10 november 2010 10:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk dat ze onbewust toch voorgetrokken wordt. Misschien is dat niet opgelegd door John de Mol of de producers, maar denk dat het meer een beetje voortkomt uit het feit dat ze toch het zusje van een van Nederlands succesvolste tekstschrijvers is en eigenlijk 4 vd 5 juryleden nog een actieve zangcarriere hebben en hem het liefste niet tegen zich willen.
Maar dan nog, anderen werden ook afgerekend op hun performance in de shows. Die van haar waren om te janken, op de auditie na.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:56 schreef Redux het volgende:
mwa, ik denk eerlijk gezegd wel dat 'the voice of holland' de potentie in haar ziet, en dat ze nu nog niet helemaal uit de verf komt.
Zeker niet waar. Allereerst was alleen Jennifer haar battle echt slecht, auditie was heel goed, sing-off redelijk.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dan nog, anderen werden ook afgerekend op hun performance in de shows. Die van haar waren om te janken, op de auditie na.
Dat is ook weer waar, er waren meer battles waar ik me afvroeg waarom ze nou ineens weer zo X-factor gingen kiezen.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:04 schreef UltraR het volgende:
[..]
Zeker niet waar. Allereerst was alleen Jennifer haar battle echt slecht, auditie was heel goed, sing-off redelijk.
Verder waren een Ray, Sarina en in mindere mate Ben toch ook echt de mindere in hun battle en ook zij gingen gewoon door. Puur omdat ze simpelweg meer potentie in hen zagen dat in de tegenstander. Dat is gewoon een gevolg van het niet goed werkende battle concept, daar kan je Jennifer natuurlijk niet op aankijken.
quote:Op donderdag 11 november 2010 08:21 schreef Loveless85 het volgende:
het gepiep, gehijg en geblaas)
Ik ookquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:10 schreef iBenny het volgende:
Ben benieuwd wat ze er vandaag live van bakt
quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:53 schreef Toky het volgende:
vandaag gaat ze een klein voorproefje geven van der nieuwste film XP
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:53 schreef Toky het volgende:
vandaag gaat ze een klein voorproefje geven van der nieuwste film XP
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind dit een belediging voor Minnie, echt. Aaahhaaahaaaaaahaaaa.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
Jahoor, we waren er weer
Minininininininini![]()
Minnie Ripperton is er niks bij
Ik ken weinig zangeressen die ook heel klein goed kunnen zingen. Voor mij hoeft een optreden niet groot te zijn om te boeien. Je kunt zeggen wat je wilt maar ze heeft echt een fluweel zachte stem.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Beetje dubbel. Aan de ene kant hou ik er wel van (op z'n tijd en niet te lang), maar aan de andere kant erger ik me groen en geel aan het absoluut minuscule van haar stem. Ze moet wat meer uitpakken om te blijven boeien in zo'n show.
Ik ken wel wat zangeressen met ook een zachte stem, en dat is allemaal prima, maar zo'n show, die toch van een bepaalde grootsheid en overdrevenheid gemaakt zijn, is naar mijn mening dan niet het goede podium voor zoiets.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:04 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Ik ken weinig zangeressen die ook heel klein goed kunnen zingen. Voor mij hoeft een optreden niet groot te zijn om te boeien. Je kunt zeggen wat je wilt maar ze heeft echt een fluweel zachte stem.
Goed punt!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:38 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik zag toevallig in DWDD Ilse de Lange zingen, een gevoelig nummer met alleen gitaarbegeleiding. Ik zou zeggen: bekijk de verschillen. Daar werd duidelijk gemaakt hoe je wél een klein nummer goed kan brengen..
Dat is jou mening. Grappig dat NL ineens 4 miljoen coaches telt die het allemaal het beste weten en denken dat ze kritiek kunnen leveren terwijl ze zelf niet eens een podium op durven om een optreden te geven.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:38 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik zag toevallig in DWDD Ilse de Lange zingen, een gevoelig nummer met alleen gitaarbegeleiding. Ik zou zeggen: bekijk de verschillen. Daar werd duidelijk gemaakt hoe je wél een klein nummer goed kan brengen..
Het wel of niet op een podium durven heeft toch niets van doen met het wel of niet goed vinden van een kandidaat? Beetje een dooddoener.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:13 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Dat is jou mening. Grappig dat NL ineens 4 miljoen coaches telt die het allemaal het beste weten en denken dat ze kritiek kunnen leveren terwijl ze zelf niet eens een podium op durven om een optreden te geven.
Drogreden.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:13 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Dat is jou mening. Grappig dat NL ineens 4 miljoen coaches telt die het allemaal het beste weten en denken dat ze kritiek kunnen leveren terwijl ze zelf niet eens een podium op durven om een optreden te geven.
LOL.. Alsof dat een feit isquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:39 schreef Loveless85 het volgende:
In het topic? Ze is beter dan vorige week maar tis nog steeds niks natuurlijk.
Tuurlijk johquote:Op zaterdag 13 november 2010 03:49 schreef Nekkenbreker het volgende:
" THE VOICE OF JENNIFER " . Leek vanavond een slap aftreksel van Kathy Melua. Dus niet echt origineel hoor. LOL. En dat is echt een feit.
Oh vast, ze heeft een mooie stem die direct herkenbaar is als de hare (quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:55 schreef Zehra het volgende:
LOL.. Alsof dat een feit is
De jury en de bellers dachter er gelukkig heel anders over. En terecht. Ze heeft een heel eigen geluid en is zeer orgineel. Dat scoort vele malen beter dan die 13 in een dozijn stemmen.
Een schuurmachine heeft ook een eigen geluid.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:55 schreef Zehra het volgende:
[..]
Ze heeft een heel eigen geluid en is zeer orgineel.
Eh, blondie in dit geval durft niet eens achter haar piano vandaan te komenquote:Op zaterdag 13 november 2010 01:13 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Als je schimmel in je brood vindt, ga je dan ook niet terug naar de bakker met 't ding omdat je vindt dat je dan zelf maar dat ding had moeten bakken?quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:13 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]Grappig dat NL ineens 4 miljoen coaches telt die het allemaal het beste weten en denken dat ze kritiek kunnen leveren terwijl ze zelf niet eens een podium op durven om een optreden te geven.
Belachelijke reden. Als ik kritiek heb op het vlees van de slager, hoef ik toch niet ook een koe te kunnen slachten? Het gaat er niet om dat IK op een podium moet staan, het gaat erom dat ZIJ er staat, en er van haar verwacht wordt dat zij dan waarschijnlijk wel zal kunnen zingen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:13 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Eens. Er zaten momenten in waarvan ik dacht: Waarom heb je dat niet eerder laten horen, kind? Dat klinkt veel beter. Maar omdat half Nederland nu geboeid blijkt te zijn door haar 'eigen geluid' zal ze zich hier nooit in profileren. Gemiste kans.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:04 schreef UltraR het volgende:
Ik kan me erover blijven verbazen dat ze vasthoudt aan dat zachte pieperige, terwijl de paar momentjes dat ze even wat kracht zet het gelijk zo super mooi is. En dit nummer had daar genoeg kansen voor.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:38 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Belachelijke reden. Als ik kritiek heb op het vlees van de slager, hoef ik toch niet ook een koe te kunnen slachten? Het gaat er niet om dat IK op een podium moet staan, het gaat erom dat ZIJ er staat, en er van haar verwacht wordt dat zij dan waarschijnlijk wel zal kunnen zingen.
Ik vind haar in elk geval niet lekker zingen, op zijn zachtst uitgedrukt. Heeft iedereen haar goed kunnen verstaan trouwens? Ik vond minstens de helft van de woorden 'ingeslikt'. Ik denk dat mensen sms-en op het mooie gezichtje. Misschien waren sommige mannen in de war met de late night tv 'bellen voor een blonde babe met fluister/piepstem, bel dan....'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |