abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88394746
Ik vind haar echt verschrikkelijk!
Maar ik ben gelukkig niet de enige aan jullie reacties te zien.
pi_88394845
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 10:14 schreef -Miauw- het volgende:
Ik krijg zo'n 'Emilia' gevoel bij haar. I'm a big big girl, in a big big world.
Ook om te braken :r
oh help je geeft de mensen van de show nog ideeën welk nummer ze zou moeten gaan zingen! :r
  zaterdag 6 november 2010 @ 14:45:58 #228
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_88400921
Ben benieuwd wat ze gaat zingen in de liveshows. Loving You van Minnie Riperton vind ik wel bij haar passen.
lalalalalal...lalalalala....oehoehoehoehoe...
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zaterdag 6 november 2010 @ 14:47:32 #229
317475 idiot---boy
Sapperdeflap perensap!
pi_88400976
zet trouwens TVOH in TT, ik kon dit topic eerst niet eens vinden door VOH }:|
Zegt de ene man tegen de ander: Heb je een hart?
Zegt de ander: Ja, dat klopt!
pi_88402440
Ik vind het vooral maf dat ze zo weinig controle en techniek heeft. Haar stem, daar moet je van houden. Maar zoals ze in de sing-off liep te blazen in de microfoon, in de onveiligere registers gaat het alle kanten op en het blijft fragiel (ook al is dat je doel... je kunt ook fragiel klinken zonder fragiel te zingen). Ik denk dat ze een goed voorbeeld is (en daar zijn er tig van in de talentenshows) van iemand die met een goede zangcoach veel verder kan groeien. Goede (of in elk geval bruikbare) stem maar weinig techniek, waar veel meer uit te halen valt. Wat ik me dan afvraag is hoe het kan dat dat met haar achtergrond niet goed is gekomen... als je familie bent van John Ewbank en je spreekt hem (of andere muzikale familieleden) op verjaardagen enzo dan is het toch een kwestie van tijd tot zo iemand je in contact brengt of in ieder geval suggesties geeft voor mensen die je verder kunnen helpen jezelf te ontwikkelen?
  † In Memoriam † zaterdag 6 november 2010 @ 17:11:36 #231
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_88405178
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 22:41 schreef MissBliss het volgende:
Bah :r :r :r
Ah ik heb er dus goed aan gedaan om op tijd naar mijn bed te gaan :')
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  dinsdag 9 november 2010 @ 14:32:24 #232
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_88515694
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 14:45 schreef ZaZoe het volgende:
Ben benieuwd wat ze gaat zingen in de liveshows. Loving You van Minnie Riperton vind ik wel bij haar passen.
lalalalalal...lalalalala....oehoehoehoehoe...
Mijn glazuur kan het nu al niet aan ;( Ik denk dat ze heel uitstekend doewiedoewiediedooeee aaaahaaahaaaa kan ja ;(
With the stars as her umbrella
pi_88515760
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 15:37 schreef LuieDonder het volgende:
Ik vind het vooral maf dat ze zo weinig controle en techniek heeft. Haar stem, daar moet je van houden. Maar zoals ze in de sing-off liep te blazen in de microfoon, in de onveiligere registers gaat het alle kanten op en het blijft fragiel (ook al is dat je doel... je kunt ook fragiel klinken zonder fragiel te zingen). Ik denk dat ze een goed voorbeeld is (en daar zijn er tig van in de talentenshows) van iemand die met een goede zangcoach veel verder kan groeien. Goede (of in elk geval bruikbare) stem maar weinig techniek, waar veel meer uit te halen valt. Wat ik me dan afvraag is hoe het kan dat dat met haar achtergrond niet goed is gekomen... als je familie bent van John Ewbank en je spreekt hem (of andere muzikale familieleden) op verjaardagen enzo dan is het toch een kwestie van tijd tot zo iemand je in contact brengt of in ieder geval suggesties geeft voor mensen die je verder kunnen helpen jezelf te ontwikkelen?
Idd :D Dat viel mij als leek zelfs op :Y Je hoorde haar in die sing-off echt zwaar ademen en soms gewoon blazen in die microfoon :')
pi_88517675
Ik vind er echt geen bal aan. Mooie meid, maar qua stem echt gewoon niet mijn stijl. :{
pi_88545567
Jennifer is vast ook wel door in de eerste liveshow... Er mogen namelijk door de deelnemers ook instrumenten gebruikt worden.
pi_88547390
Ik hoop dat ze niet doorgaat, maar ik vrees ook van wel. Terwijl ik haar echt het slechtst vind zingen, zijn er onbekende mensen die misschien nietszeggend performen. Die blijven dan niet hangen, en vallen weg.

Ze kunnen het ook nog zo doen dat Jennifer bijvoorbeeld in een sing-off terechtkomt en de juryleden/coaches mogen bepalen wie uiteindelijk de show verlaat. Dan weet ik niet of Nick&Simon genoeg ballen hebben om haar er wel eindelijk uit te gooien..
pi_88547611
Ik denk dat ze onbewust toch voorgetrokken wordt. Misschien is dat niet opgelegd door John de Mol of de producers, maar denk dat het meer een beetje voortkomt uit het feit dat ze toch het zusje van een van Nederlands succesvolste tekstschrijvers is en eigenlijk 4 vd 5 juryleden nog een actieve zangcarriere hebben en hem het liefste niet tegen zich willen.
  woensdag 10 november 2010 @ 11:44:13 #238
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_88549333
quote:
14s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk dat ze onbewust toch voorgetrokken wordt. Misschien is dat niet opgelegd door John de Mol of de producers, maar denk dat het meer een beetje voortkomt uit het feit dat ze toch het zusje van een van Nederlands succesvolste tekstschrijvers is en eigenlijk 4 vd 5 juryleden nog een actieve zangcarriere hebben en hem het liefste niet tegen zich willen.
Maar aan de andere kant zou het dom zijn van John want liedjes schrijven is ook gewoon zijn brood...Denk dat het komt omdat veel mensen haar mooi vinden, ze komt lief en leuk over en heeft in dat opzicht wel een gunfactor. Dat ene liedje zingt ze best goed. Ik denk dat veel kijkers ook gewoon pissed zouden zijn als ze eruit zou moeten.
pi_88549378
Die gunfactor zoals je die omschrijft heeft op mij ook wel invloed eigenlijk. Ik vind het helemaal niet erg dat ze er nog in zit.
That's all folks!
  woensdag 10 november 2010 @ 11:48:15 #240
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_88549439
quote:
2s.gif Op woensdag 10 november 2010 09:44 schreef iBenny het volgende:
Jennifer is vast ook wel door in de eerste liveshow... Er mogen namelijk door de deelnemers ook instrumenten gebruikt worden.
kan ik mijn prono nog veranderen :9
Wat doe ik hier?
  woensdag 10 november 2010 @ 11:48:34 #241
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_88549451
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 11:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Die gunfactor zoals je die omschrijft heeft op mij ook wel invloed eigenlijk. Ik vind het helemaal niet erg dat ze er nog in zit.
Hmm, ik gun het iemand die ik beter vind zingen dan Jennifer eigenlijk. Ik vind het wel erg dat ze er nog inzit _O-
pi_88549467
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 11:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Om naar te kijken niet nee, maar het liefste dan met de TV op mute, want haar 'gezang' hoef ik eigenlijk niet te horen en ben echt van mening dan naast haar geluid ze gewoon echt slordig zong in de sing-off. Gebrek aan techniek, blazen in die microfoon, ze zong heel klein waardoor je haar zwaar hoorde ademen.
  woensdag 10 november 2010 @ 11:49:08 #243
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_88549475
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 11:48 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Hmm, ik gun het iemand die ik beter vind zingen dan Jennifer eigenlijk. Ik vind het wel erg dat ze er nog inzit _O-
nu heb ik wel nog wat om naar te kijken
Wat doe ik hier?
pi_88549601
Als ze nou es een flink hard nummer zou zingen waarin ze lekker tekeer zou gaan, dan zou ik 'r wel wat vinden. Maar als ik dit filmpje zo ook terug krijg, bleeh
pi_88550185
Dan gaan haar stembanden volledig aan gort. Twee keer heel hard en hoog uit proberen te halen en het is misschien al zover.

Met mogelijk als prettig bijverschijnsel dat het voor haar over is in The Voice Of Holland. :')
pi_88550282
Zo, het afbranden is weer in volle hevigheid losgebarsten zie ik...?

Ze blijft 1 van mijn favorieten.
En qua power in haar stem. Luister onderstaand liedje ff helemaal:
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_88550720
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 12:10 schreef UltraR het volgende:
Zo, het afbranden is weer in volle hevigheid losgebarsten zie ik...?

Ze blijft 1 van mijn favorieten.
En qua power in haar stem. Luister onderstaand liedje ff helemaal:
Ja, wel mooi hoor als je van zulke stemmen houdt. Hele goede uitspraak ook. Dit is stukken beter dan afgelopen vrijdag. Ze is waarschijnlijk de zenuwen niet de baas en dan ben je eigenlijk gewoon niet zo geschikt.
Go hard or go home
pi_88550896
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 12:24 schreef Noek het volgende:

[..]

Ja, wel mooi hoor als je van zulke stemmen houdt. Hele goede uitspraak ook. Dit is stukken beter dan afgelopen vrijdag. Ze is waarschijnlijk de zenuwen niet de baas en dan ben je eigenlijk gewoon niet zo geschikt.
Gedeeltelijk mee eens, ik denk dat de zenuwen idd extreem duidelijk hoorbaar zijn in haar stem bij The Voice. Zeker zonder haar piano in de battle, dan voelt ze zich volgens mij zeer kwetsbaar. Maar goed, ze zou niet de eerste kandidaat zijn die naar mate de liveshows vorderen steeds zekerder wordt.

Ik vind dat eerlijk gezegd ook wel een deel van haar charme. Zo'n heel knappe meid, maar zonder de in zo'n geval vaak bijkomende arrogantie. Ze is eerder te introvert. Wat zich dus ook in haar stem uit. Ietsje steviger in de schoenen gaan staan kan idd absoluut geen kwaad.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_88550912
Dat linkje is wel goed inderdaad, stukken krachtiger en ze 'zingt' daar echt. Niet dat hoge gepiep uit VOH. Maar goed, wat Noek al zegt, je moet het ook on-stage kunnen, en niet alleen een nummer wat je (wellicht) 1000x gerepeteerd hebt. En dat kan ze imho niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')