abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130487865
quote:
Jennifer Ewbank trouwt haar Robin

Dolgelukkig zijn ze, Jennifer Ewbank en Robin de Munk. De tortelduifjes stapten afgelopen zaterdag in het huwelijksbootje.

Op de beelden van Royal Rushes is goed dat het geluk er vanaf spat. De verlovingsring van Jennifer is nu haar trouwring. "In mijn verlovingsring zat een kleinere witte steen. De ring vond ik mooi en die wilde ik graag houden, dus nu hebben we een andere steen in het midden gedaan."

bron: RTL Nieuws
pi_130667869
Leuk voor haar en ik denk ook gelijk het einde van haar carrière als actieve zangeres, want die heeft binnen de kortste keren kinderen met alle bijkomende zaken en dus geen tijd/zin meer om haar beroep? uit te oefenen.

pi_130721184
pi_130733716
quote:
6s.gif Op zondag 1 september 2013 21:18 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Ze ziet er prachtig uit :) En 'schattig' al die meisjes. Je pikt de halfzusjes er wel uit, denk ik.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 11 september 2013 @ 15:57:53 #105
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_131061668
quote:
6s.gif Op zondag 1 september 2013 21:18 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Zozo,... wel een stelletje knapperds bij elkaar :)
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_131061701
quote:
Jennifer Ewbank gefrustreerd door The Voice
Jennifer Ewbank, de zus van, is nog altijd behoorlijk gefrustreerd over haar deelname aan The Voice of Holland. Dat bekent de zangeres in weekblad Privé. Haar deelname ging niet zoals gepland. “Er loop nog steeds een frustratie mee, omdat ik hooguit tien procent heb kunnen laten zien van wat ik kan. Dat kwam door de zenuwen, daar had ik heel erg veel last van. Ik had geen lucht meer, kon niet meer zingen. Bij een ander trilt de bovenlip, ik had dat“, legt de zus van John Ewbank uit.

Het is ook niet verwonderlijk, stelt ze. “Het was mijn eerste podium, daarvoor speelde en zong ik alleen maar thuis, aan mijn piano. Ik kan de beelden niet meer terugzien, maar doordat ik het gedaan heb, heb ik geen last meer van zenuwen. Ik ben eroverheen.”

“Het is een cadeautje om nu vrij te kunnen zingen.”
pi_154469614
Jennifer is back met de Summer Sessions. 7 weken lang een cover

Deze week
Michael Jackson - The Way You Make Me Feel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')