quote:Minimaal.
quote:Ah, ben ik dus niet de enige!Op maandag 20 september 2010 22:04 schreef Fir3fly het volgende:
Hmm ze heeft wel een hele lieve stem maar ik hoop dat ze ook iets anders kan dan slaapverwekkende zeiknummers.
quote:Ik hoop dat ze die stijl ook aanhoudt en er verder mee kan komen.Op zaterdag 23 oktober 2010 15:06 schreef PierreBetfair het volgende:
Ik vraag me af of zij door de battle komt. Volgens mij kan ze alleen van die rustige softe nummers aan.
quote:Het zal wel een "Oh jeetje ik ben door, ondanks mijn geweldige concurrente, ben er *snif* helemaal emo van *snif*, wat geweldig, nooit verwacht" zijnOp donderdag 28 oktober 2010 08:31 schreef -moppie- het volgende:
Als je de voorstukjes ziet van de uitzending van vrijdag zie je haar heel stil huilend naar 'buiten' komen. I hope so
quote:Hopelijk welOp donderdag 28 oktober 2010 09:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het zal wel een "Oh jeetje ik ben door, ondanks mijn geweldige concurrente, ben er *snif* helemaal emo van *snif*, wat geweldig, nooit verwacht" zijn
quote:shit dat zou ook nog kunnen inderdaad, niet aan gedacht.Op donderdag 28 oktober 2010 09:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het zal wel een "Oh jeetje ik ben door, ondanks mijn geweldige concurrente, ben er *snif* helemaal emo van *snif*, wat geweldig, nooit verwacht" zijn
quote:dat vermoed ik ookOp vrijdag 29 oktober 2010 22:36 schreef purmernoord het volgende:
van te voren verwacht.. N & S zijn vriendjes van dr broertje. VOH is inmiddels door de mand gevallen als een corrupt programma.. Ze weten bij de eerste rondes ook al welke bekende mensen er langs komen.. Dat zegt toch al genoeg eigenlijk.
quote:naja.... dit dusOp vrijdag 29 oktober 2010 22:36 schreef purmernoord het volgende:
van te voren verwacht.. N & S zijn vriendjes van dr broertje. VOH is inmiddels door de mand gevallen als een corrupt programma.. Ze weten bij de eerste rondes ook al welke bekende mensen er langs komen.. Dat zegt toch al genoeg eigenlijk.
quote:Ze hebben toch ook mensen uitgenodigd/gevraagd om mee te doenOp vrijdag 29 oktober 2010 22:36 schreef purmernoord het volgende:
Ze weten bij de eerste rondes ook al welke bekende mensen er langs komen.. Dat zegt toch al genoeg eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |