quote:
Zal goed verkocht worden inderdaad, bij alle oudjes.quote:
Je doet het express.quote:
Dat maakt niks uit joh, kijken verveelt niet zo snelquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap het enthousiasme niet zo eigenlijk... ik denk dat haar stem nogal snel gaat vervelen... ik vond het ook wat dunnig klinken
Mooi meisje, maar aangezien ik niet in de categorie val die een harde plasser krijgt van vrouwen moet ze me toch met haar stem overtuigenquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit joh, kijken verveelt niet zo snelWat een plaatje zeg
Stiekem ben ik het wel een beetje met je eens...
Heb je dat vriendje van haar gezienquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mooi meisje, maar aangezien ik niet in de categorie val die een harde plasser krijgt van vrouwen moet ze me toch met haar stem overtuigen
Die zingt niet hequote:Op dinsdag 21 september 2010 00:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je dat vriendje van haar gezien
Nee, ik ben bloody serieus.quote:
En mr. mij.quote:Op maandag 20 september 2010 22:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zal goed verkocht worden inderdaad, bij alle oudjes.
Same difference.quote:
Ik zat te soppenquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je dat vriendje van haar gezien
vond het af en toe op een eend lijkenquote:Op donderdag 30 september 2010 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
Heel klein gezongen... ik weet het nog niet
Wel een fucking mooi meisje zeg
In de muziek industrie? Natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:51 schreef Kally het volgende:
Ik zat het gisteren terug te kijken, maar vond haar tegenvallen t.o.v. bijvoorbeeld Kim wat stem aangaat, ze klonk inderdaad nogal dun, en ja ze is vreselijk mooi maar ik weet niet of je het daar mee red.
vind je? nogal middelmatig en teert op de naamsbekendheid en verder blont he..quote:
quote:Hoe groot schat jij de kans?Op zaterdag 23 oktober 2010 16:31 schreef LeBeau het volgende:
Ik hoop stiekem dat ze het bij haar auditie heel klein en ingetogen hield omdat dit bij het nummer paste, en dat ze tijdens de battle een strot open trekt waarmee ze haar tegenstander letterlijk en figuurlijk de ring uit blaast.
Gewoon omdat het een toffe verrassing zou zijn.
quote:Minimaal.
quote:Ah, ben ik dus niet de enige!Op maandag 20 september 2010 22:04 schreef Fir3fly het volgende:
Hmm ze heeft wel een hele lieve stem maar ik hoop dat ze ook iets anders kan dan slaapverwekkende zeiknummers.
quote:Ik hoop dat ze die stijl ook aanhoudt en er verder mee kan komen.Op zaterdag 23 oktober 2010 15:06 schreef PierreBetfair het volgende:
Ik vraag me af of zij door de battle komt. Volgens mij kan ze alleen van die rustige softe nummers aan.
quote:Het zal wel een "Oh jeetje ik ben door, ondanks mijn geweldige concurrente, ben er *snif* helemaal emo van *snif*, wat geweldig, nooit verwacht" zijnOp donderdag 28 oktober 2010 08:31 schreef -moppie- het volgende:
Als je de voorstukjes ziet van de uitzending van vrijdag zie je haar heel stil huilend naar 'buiten' komen. I hope so
quote:Hopelijk welOp donderdag 28 oktober 2010 09:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het zal wel een "Oh jeetje ik ben door, ondanks mijn geweldige concurrente, ben er *snif* helemaal emo van *snif*, wat geweldig, nooit verwacht" zijn
quote:shit dat zou ook nog kunnen inderdaad, niet aan gedacht.Op donderdag 28 oktober 2010 09:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het zal wel een "Oh jeetje ik ben door, ondanks mijn geweldige concurrente, ben er *snif* helemaal emo van *snif*, wat geweldig, nooit verwacht" zijn
quote:dat vermoed ik ookOp vrijdag 29 oktober 2010 22:36 schreef purmernoord het volgende:
van te voren verwacht.. N & S zijn vriendjes van dr broertje. VOH is inmiddels door de mand gevallen als een corrupt programma.. Ze weten bij de eerste rondes ook al welke bekende mensen er langs komen.. Dat zegt toch al genoeg eigenlijk.
quote:naja.... dit dusOp vrijdag 29 oktober 2010 22:36 schreef purmernoord het volgende:
van te voren verwacht.. N & S zijn vriendjes van dr broertje. VOH is inmiddels door de mand gevallen als een corrupt programma.. Ze weten bij de eerste rondes ook al welke bekende mensen er langs komen.. Dat zegt toch al genoeg eigenlijk.
quote:Ze hebben toch ook mensen uitgenodigd/gevraagd om mee te doenOp vrijdag 29 oktober 2010 22:36 schreef purmernoord het volgende:
Ze weten bij de eerste rondes ook al welke bekende mensen er langs komen.. Dat zegt toch al genoeg eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |