SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze lijkt op Gigi!
Willem-Jan van Puffelen
Misschien vond ze het raar om mee te doen aan Idols, ook omdat haar broer daar ooit jurylid was? Ze is 22 trouwens.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:00 schreef iBenny het volgende:
Wat tof
Waarom is ze nog niet eerder ontdekt als ze de zus van is?
Nja, ik bedoel ook gewoon buiten talentenshowsquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Misschien vond ze het raar om mee te doen aan Idols, ook omdat haar broer daar ooit jurylid was? Ze is 22 trouwens.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:39 schreef Rauzer het volgende:
Gaat begeleid worden doorAllemachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze lijkt op Gigi!
Dat tweede clipje!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:
Wat Rauzer zegt.quote:
Ik vindt het kutquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:09 schreef Rauzer het volgende:
Ik wordt een beetje bang van alle positieve commentaren, waar blijven Oidale en Fir3fly om het kut te vinden?
Dan had je je vorige post niet gemaakt vriendquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:51 schreef Fir3fly het volgende:
Sorry, ik zie jou als mijn grote voorbeeld.
Ik ben je vriend niet, maatjequote:Op zaterdag 18 september 2010 01:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dan had je je vorige post niet gemaakt vriend
Naast stoel valt. Wat doe je? Mijn hele wereld stort in nu, niets zal meer hetzelfde zijn, omg DTquote:
idd ze heeft geen standaard stem en dat is juist goedquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:20 schreef J-net het volgende:
Wat een engelachtig stemmetje. Ze is echt super!
tadaaaa...quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:04 schreef Fir3fly het volgende:
Overigens werkt RTL Gemist weer eens niet bij mij dus mijn eigenlijke mening houden jullie te goed.
Beetje de Nederlandse blonde Katie Meluaquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Aparte stem, zal niet even goed verschillende genres kunnen zingen denk ik. Maar als ze van die kleine akoestische pianodingetjes blijft doen is ze wel goed.
Nou, ik kan 'r beter waarderen dan Katie Melua.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Beetje de Nederlandse blonde Katie Melua
Ze deed me eerder denken aan Lucie Silvas (zo met die piano en zo dan)...quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Rauzer begonquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Naast stoel valt. Wat doe je? Mijn hele wereld stort in nu, niets zal meer hetzelfde zijn, omg DT![]()
Ja precies.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:03 schreef Greys het volgende:
O ja, sorryquote:
Dat snap ik dus ook niet... John had dr allang groot kunnen maken.quote:
Misschien wel uit bescherming. Lijkt me geen pretje om op jonge leeftijd al in de business te zitten. Misschien was ze er zelf nog niet aan toe. Who knows, ze is e rnu in ieder gevalquote:Op zondag 19 september 2010 21:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet... John had dr allang groot kunnen maken.
Want dit meisje kan écht zingen
Hmm, dat zou best kunnenquote:Op zondag 19 september 2010 21:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Misschien wel uit bescherming. Lijkt me geen pretje om op jonge leeftijd al in de business te zitten. Misschien was ze er zelf nog niet aan toe. Who knows, ze is e rnu in ieder geval
quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
tadaaaa...
---
Kijk dan hoe lief![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Zal goed verkocht worden inderdaad, bij alle oudjes.quote:
Je doet het express.quote:
Dat maakt niks uit joh, kijken verveelt niet zo snelquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap het enthousiasme niet zo eigenlijk... ik denk dat haar stem nogal snel gaat vervelen... ik vond het ook wat dunnig klinken
Mooi meisje, maar aangezien ik niet in de categorie val die een harde plasser krijgt van vrouwen moet ze me toch met haar stem overtuigenquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit joh, kijken verveelt niet zo snelWat een plaatje zeg
Stiekem ben ik het wel een beetje met je eens...
Heb je dat vriendje van haar gezienquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mooi meisje, maar aangezien ik niet in de categorie val die een harde plasser krijgt van vrouwen moet ze me toch met haar stem overtuigen
Die zingt niet hequote:Op dinsdag 21 september 2010 00:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je dat vriendje van haar gezien
Nee, ik ben bloody serieus.quote:
En mr. mij.quote:Op maandag 20 september 2010 22:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zal goed verkocht worden inderdaad, bij alle oudjes.
Same difference.quote:
Ik zat te soppenquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je dat vriendje van haar gezien
vond het af en toe op een eend lijkenquote:Op donderdag 30 september 2010 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
Heel klein gezongen... ik weet het nog niet
Wel een fucking mooi meisje zeg
In de muziek industrie? Natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:51 schreef Kally het volgende:
Ik zat het gisteren terug te kijken, maar vond haar tegenvallen t.o.v. bijvoorbeeld Kim wat stem aangaat, ze klonk inderdaad nogal dun, en ja ze is vreselijk mooi maar ik weet niet of je het daar mee red.
vind je? nogal middelmatig en teert op de naamsbekendheid en verder blont he..quote:
quote:Hoe groot schat jij de kans?Op zaterdag 23 oktober 2010 16:31 schreef LeBeau het volgende:
Ik hoop stiekem dat ze het bij haar auditie heel klein en ingetogen hield omdat dit bij het nummer paste, en dat ze tijdens de battle een strot open trekt waarmee ze haar tegenstander letterlijk en figuurlijk de ring uit blaast.
Gewoon omdat het een toffe verrassing zou zijn.
quote:Minimaal.
quote:Ah, ben ik dus niet de enige!Op maandag 20 september 2010 22:04 schreef Fir3fly het volgende:
Hmm ze heeft wel een hele lieve stem maar ik hoop dat ze ook iets anders kan dan slaapverwekkende zeiknummers.
quote:Ik hoop dat ze die stijl ook aanhoudt en er verder mee kan komen.Op zaterdag 23 oktober 2010 15:06 schreef PierreBetfair het volgende:
Ik vraag me af of zij door de battle komt. Volgens mij kan ze alleen van die rustige softe nummers aan.
quote:Het zal wel een "Oh jeetje ik ben door, ondanks mijn geweldige concurrente, ben er *snif* helemaal emo van *snif*, wat geweldig, nooit verwacht" zijnOp donderdag 28 oktober 2010 08:31 schreef -moppie- het volgende:
Als je de voorstukjes ziet van de uitzending van vrijdag zie je haar heel stil huilend naar 'buiten' komen. I hope so
quote:Hopelijk welOp donderdag 28 oktober 2010 09:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het zal wel een "Oh jeetje ik ben door, ondanks mijn geweldige concurrente, ben er *snif* helemaal emo van *snif*, wat geweldig, nooit verwacht" zijn
quote:shit dat zou ook nog kunnen inderdaad, niet aan gedacht.Op donderdag 28 oktober 2010 09:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het zal wel een "Oh jeetje ik ben door, ondanks mijn geweldige concurrente, ben er *snif* helemaal emo van *snif*, wat geweldig, nooit verwacht" zijn
quote:dat vermoed ik ookOp vrijdag 29 oktober 2010 22:36 schreef purmernoord het volgende:
van te voren verwacht.. N & S zijn vriendjes van dr broertje. VOH is inmiddels door de mand gevallen als een corrupt programma.. Ze weten bij de eerste rondes ook al welke bekende mensen er langs komen.. Dat zegt toch al genoeg eigenlijk.
quote:naja.... dit dusOp vrijdag 29 oktober 2010 22:36 schreef purmernoord het volgende:
van te voren verwacht.. N & S zijn vriendjes van dr broertje. VOH is inmiddels door de mand gevallen als een corrupt programma.. Ze weten bij de eerste rondes ook al welke bekende mensen er langs komen.. Dat zegt toch al genoeg eigenlijk.
quote:Ze hebben toch ook mensen uitgenodigd/gevraagd om mee te doenOp vrijdag 29 oktober 2010 22:36 schreef purmernoord het volgende:
Ze weten bij de eerste rondes ook al welke bekende mensen er langs komen.. Dat zegt toch al genoeg eigenlijk.
quote:Zekr... jammer, had er meer van verwacht.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:23 schreef PierreBetfair het volgende:
Enorme afknapper die battle van haar
quote:Wie weet dient ze nog in de sing-off te verschijnen.Op zaterdag 30 oktober 2010 01:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zekr... jammer, had er meer van verwacht.
Maar we zullen zien hoe het met de liveshows verloopt
quote:Er blijven na de battles bij iedere coach 7 kandidaten over. Er mogen er maar 6 mee naar de liveshows, dus volgt er nog een sing-off tussen 2 van elke 7 kandidaten.
quote:Maar Angela heeft toch maar 12 kandidaten in de Battles zitten?Op zaterdag 30 oktober 2010 11:34 schreef UltraR het volgende:
[..]
Er blijven na de battles bij iedere coach 7 kandidaten over. Er mogen er maar 6 mee naar de liveshows, dus volgt er nog een sing-off tussen 2 van elke 7 kandidaten.
Jennifer zegt het zelf ook nog na haar optreden. "Ik zit iig zeker weten in de sing-off."
quote:Zal dan misschien alleen voor de coaches gelden die meer dan 12 kandidaten hadden. Ofzo.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar Angela heeft toch maar 12 kandidaten in de Battles zitten?
Sowieso 24 deelnemers in de liveshow... dat is echt een heeeeeele lange tv avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |