abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 15:09:57 #126
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_88141813
Ze zong niet best, maar ben toch blij dat ze door is, ze heeft een verschrikkelijk mooie zuivere stem.
Hopelijk komt dat als ze de zenuwen in bedwang kan houden er in de liveshows uit.
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_88148174
Kan ik de Volendammers terugschoppen waar ze vandaan komen? o|O Myrthe was veel beter. Mooi en helder. Niet dat ze in de auditie zo goed was.
Maar Jennifer klonk zeker in het begin als een klein, klein, kleutertje. Niet dat ik niet van breekbaarheid houd, maar we hebben het hier over kissing. Dat dat doe je niet met een klein, klein, kleutertje. Wat Jennifer redt is dat ze geen verwaande doos is, wat wel vaker voorkomt bij mooie meisjes. Ik hoop dat de tranen naderhand niet nep zijn, trouwens.
pi_88151987
Ik vond het vrijdag ver schrik ke lijk. Heb het net nog even terug gekeken en sorry maar ik vond het nog steeds echt gewoon onzettend slecht. Jammer dat ze door is en ik ben benieuwd of ze het in de live shows anders doet. Zo niet, dan zal haar mooie koppie haar mss wel redden?!
Dat zou jij wel willen weten.
  † In Memoriam † zaterdag 30 oktober 2010 @ 20:51:28 #129
37843 lady-wrb
kortaf
  zondag 31 oktober 2010 @ 00:04:50 #130
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_88158335
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 20:51 schreef lady-wrb het volgende:
en anders dr achternaam
Zal wel een rol hebben gespeeld de zus van ... Ik vond haar ook niet goed zingen. :N
pi_88160441
De reacties op Youtube zijn btw niet echt fijn voor Jennifer & Co om te lezen. Het is 100.000 keer hetzelfde....... piepstem, zusje van, vriendjespolitiek etc, Zou me niet verbazen als Jennifer zich dat zo erg aantrekt dat ze uit eigen beweging The Voice verlaat.
pi_88164423
Ik ben het nog met ze eens ook.

Tja, hoewel het plaatje nu ook meetelt, haalt iemand als Jennifer het concept van The Voice (dat het voornamelijk om de stem zou moeten gaan) wel héél erg onderuit. Want het klonk nergens naar. Maar ja, ze is zo mooi, en dat helpt heel erg mee. Nog afgezien van haar bekende broer.

Misschien kan ze beter cartoons gaan inspreken met dat stemmetje. :{
pi_88165773
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 00:55 schreef PierreBetfair het volgende:
De reacties op Youtube zijn btw niet echt fijn voor Jennifer & Co om te lezen. Het is 100.000 keer hetzelfde....... piepstem, zusje van, vriendjespolitiek etc, Zou me niet verbazen als Jennifer zich dat zo erg aantrekt dat ze uit eigen beweging The Voice verlaat.
Yeah right.
Als je je dingen gaat aantrekken, met dergelijke gevolgen, van wat mensen op internet, en dan nog wel youtube, te zeggen hebben dan is het einde zoek.
Moet je je voorstellen dat ze zich iets zou aantrekken van de onzin die PierreBetfair van achter zn pc'tje loopt te roepen... dat kan toch niet?
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_88167745
dat rauwe randje waar ze t over hebben... heb het niet gehoord :?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_88169115
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 11:34 schreef FutureFairytale het volgende:
dat rauwe randje waar ze t over hebben... heb het niet gehoord :?
Geen 'rauw' randje, een 'heel mooi' randje.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_88169417
Myrthe zong echt veel beter, maar als artieste was ze te doorsnee. Je kunt er verder niet zo heel veel mee. Jennifer verknalde het behoorlijk, is beperkt qua kunnen, heeft nog wel meer minpunten maar zou een mooie cd met kleine liedjes maken. Puur op Voice is ze terecht door, maar wat ze verder in het programma te zoeken heeft... Multifunctioneel is ze niet en dat wordt straks wel gevraagd.
That's all folks!
pi_88169638
Hoezo wordt dat straks wel gevraagd?

Ik weet totaal niet hoe die liveshows in elkaar zullen steken.
Voor het zelfde geld kan ze elke week achter haar piano kruipen en mensen de tranen in de ogen zingen met haar prachtige kleine nummers.
pi_88169717
Jennifer kan heel mooi klein zingen, maar je kunt ook té klein zingen en ik denk dat dat vrijdag het geval was
  zondag 31 oktober 2010 @ 12:43:27 #139
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_88169794
Wat een blamage deze griet.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_88170008
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 12:39 schreef UltraR het volgende:
Hoezo wordt dat straks wel gevraagd?

Ik weet totaal niet hoe die liveshows in elkaar zullen steken.
Voor het zelfde geld kan ze elke week achter haar piano kruipen en mensen de tranen in de ogen zingen met haar prachtige kleine nummers.
Dat is nog niet duidelijk, maar ik neem aan dat er meer dan elke week 'hetzelfde kunstje' gevraagd wordt.
That's all folks!
pi_88170125
ik zat die youtube filmpjes in het begin van dit topic eens te bekijken, en kreeg op youtube opeens dit filmpje van haar:

hier staat ze als net zo'n bang vogeltje op de bühne. Ze heeft geen ritmegevoel, geen swing, hoe moet ik het uitleggen.. Je kan wel mooi zingen, maar je bent saai om naar te kijken. Een beetje als Esmee Denters in het begin (en het zegt wat als DIE zelfs beter is dan zij). Hoe moet dat wel niet bij de liveshows? Stel dat je hier een avondvullende show van 1,5 uur van moet zien.. ik moet er niet aan denken!! Ze zingt Mercy van Duffy zo zacht, vooral de uithalen in de hoogte (die ze bijna niet haalt), dat de AKOESTISCHE begeleidingsband vaak boven haar uitkomt.
pi_88170321
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 12:54 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik zat die youtube filmpjes in het begin van dit topic eens te bekijken, en kreeg op youtube opeens dit filmpje van haar:

Wat een flauwe hap. _O- Weer dat muizenstemmetje en dan net alsof ze voor het eerst ergens zingt. Blegh :{
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_88170777
Bleeghhh... stom dat ze door is met d'r "elfjes"stemmetje... Ik vind 't 10 x niks. Door op haar achternaam hoor...
pi_88170991
Neuh, niet alleen op haar achternaam. Ze is ook wel een mooie verschijning.
That's all folks!
pi_88172771
quote:
Ze zingt Mercy van Duffy zo zacht, vooral de uithalen in de hoogte (die ze bijna niet haalt), dat de AKOESTISCHE begeleidingsband vaak boven haar uitkomt.
Akoestisch? Die lui hebben allemaal een kabel naar of een microfoon bij hun instrumenten. Luister op het laatst maar eens naar het geschreeuw van Dewi net na het liedje, dan hoor je wel dat die gasten op het podium gewoon veel harder staan dan de zang. Gewoon slechte mix (en slechte plek van de camera). En boven een band (zelfs al is het akoestisch) uitkomen is geen doel opzich ofzo. Als je een mening wilt vormen moet je echt niet op zo'n opname afgaan.
pi_88172838
En ze heeft, of je er nu van houd of niet, een unieke stem. Dat was ook het argument van N&S.
Iedereen heeft gehoord dat ze slecht presteerde in de battle. Maar als je Myrthe had doorgelaten heb je een 13 in een dozijn persoon en zangeres die ook niet fantastisch was in de battle, daar ga je dus sowieso niet ver mee komen.
Met Jennifer heb je op meerdere vlakken iets unieks. En dus iig een kans dat je het ver met haar schopt.
pi_88173129
je gaat me toch niet vertellen dat je dit een 'volle bandgeluidsopname' noemt? Ik noem dit zelf in elk geval redelijk akoestisch..

maar goed, we zullen zien hoe ver ze komt. Mijn gevoel, na alle negatieve reacties op het feit dat zij door is, zegt me dat ze redelijk snel de show zal verlaten als het publiek mag gaan stemmen..
pi_88173248
Dat is ook vrij oneerlijk al die reacties.

A. zij kan er niets aan doen dat N&S voor haar kiezen.
B. Er zijn al zoveel kandidaten door ondanks dat ze niet de beste waren in de battle (Ben, Sarina, Ray), waarom krijgen die dan niet half de kritiek over zich heen die Jennifer krijgt.
Vanwege haar leuke snoetje en bekende achternaam? Nee, dat is lekker eerlijk beoordelen...
Tuurlijk, ze was niet best aan het zingen. Maar het is niet alsof haar tegenstandster haar helemaal wegblies. Die deed het zelf ook maar matigjes. Dan is de keuze op basis van de 1e auditie logisch, want daar hoorde Jennifer bij de allerbesten.
pi_88179394
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 14:39 schreef UltraR het volgende:
Dat is ook vrij oneerlijk al die reacties.

A. zij kan er niets aan doen dat N&S voor haar kiezen.
B. Er zijn al zoveel kandidaten door ondanks dat ze niet de beste waren in de battle (Ben, Sarina, Ray), waarom krijgen die dan niet half de kritiek over zich heen die Jennifer krijgt.
Vanwege haar leuke snoetje en bekende achternaam? Nee, dat is lekker eerlijk beoordelen...
Tuurlijk, ze was niet best aan het zingen. Maar het is niet alsof haar tegenstandster haar helemaal wegblies. Die deed het zelf ook maar matigjes. Dan is de keuze op basis van de 1e auditie logisch, want daar hoorde Jennifer bij de allerbesten.
Omdat Jennifer tot nu van iedereen het slechtst heeft gepresteerd in de battles, en haar auditie ook weer niet zo goed is als die van Ben of Sarina, en ze niet zo muzikaal is als Ray.
pi_88179401
ik hoorde Irene tussen neus en lippen zeggen dat Jennifer Ewbank straks bij Life4you zit volgensmij..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')