abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88551397
quote:
14s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk dat ze onbewust toch voorgetrokken wordt. Misschien is dat niet opgelegd door John de Mol of de producers, maar denk dat het meer een beetje voortkomt uit het feit dat ze toch het zusje van een van Nederlands succesvolste tekstschrijvers is en eigenlijk 4 vd 5 juryleden nog een actieve zangcarriere hebben en hem het liefste niet tegen zich willen.
klopt als een bus :Y en het feit dat ze een leuk koppie heeft voor tv . :Y
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_88551737
mwa, ik denk eerlijk gezegd wel dat 'the voice of holland' de potentie in haar ziet, en dat ze nu nog niet helemaal uit de verf komt.
pi_88557891
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 12:56 schreef Redux het volgende:
mwa, ik denk eerlijk gezegd wel dat 'the voice of holland' de potentie in haar ziet, en dat ze nu nog niet helemaal uit de verf komt.
Maar dan nog, anderen werden ook afgerekend op hun performance in de shows. Die van haar waren om te janken, op de auditie na.
pi_88559702
true, maar dan nog zie ik ook wel de potentie in haar, meer dan die meid die naast haar song in de battle.
pi_88561909
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 15:25 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar dan nog, anderen werden ook afgerekend op hun performance in de shows. Die van haar waren om te janken, op de auditie na.
Zeker niet waar. Allereerst was alleen Jennifer haar battle echt slecht, auditie was heel goed, sing-off redelijk.
Verder waren een Ray, Sarina en in mindere mate Ben toch ook echt de mindere in hun battle en ook zij gingen gewoon door. Puur omdat ze simpelweg meer potentie in hen zagen dat in de tegenstander. Dat is gewoon een gevolg van het niet goed werkende battle concept, daar kan je Jennifer natuurlijk niet op aankijken.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_88565666
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 17:04 schreef UltraR het volgende:

[..]

Zeker niet waar. Allereerst was alleen Jennifer haar battle echt slecht, auditie was heel goed, sing-off redelijk.
Verder waren een Ray, Sarina en in mindere mate Ben toch ook echt de mindere in hun battle en ook zij gingen gewoon door. Puur omdat ze simpelweg meer potentie in hen zagen dat in de tegenstander. Dat is gewoon een gevolg van het niet goed werkende battle concept, daar kan je Jennifer natuurlijk niet op aankijken.
Dat is ook weer waar, er waren meer battles waar ik me afvroeg waarom ze nou ineens weer zo X-factor gingen kiezen.
pi_88582572
Wat een discussies toch om ons muisje Jennifer Ewbank. Het gaat maar door. Iedereen heeft een mening over hoe goed of slecht dat ze is. Naar mijn mening verschillen smaken, maar wie niet heeft gehoord hoe vals Jennifer Ewbank piepte tijdens de battle tegen de door velen zwaar onderschatte Myrthe Pijma, heeft net als de jury m.u.v. v/d Boom stopverf in zijn oren gehad. Het valt mij ontzettend op dat Myrthe Pijma, die andere deelnemer in deze meest bekritiseerde battle, door de programmaleiding zoveel mogelijk wordt geboycot. Terwijl vele andere verliezers van minder zwaar bekritiseerde battles wel in het aanverwante programma Real Life te zien zijn, hoor je van Myrthe Pijma tot nog toe helemaal niets meer. Ook niet vanuit de V-reporters. Al die deelnemers krijgen in real life de kans om nog even wat anders te zingen. Myrthe Pijma krijgt die kans niet en wordt bewust buiten beeld gehouden. Dit impliceert gewoon dat er alles aan wordt gedaan om Jennifer Ewbank uit de wind te halen in deze vooropgezette volksverlakkerij waarin haar veronderstelde eigenheid de boventoon lijkt te voeren. Ik begin dan ook te vrezen voor alle andere deelnemers incl. Ben Saunders, want de eigenheid van Jennifer Ewbank blijkt bij deze corrupte jury de voorkeur te hebben boven klankkleur, timing en zuiverheid. Gelukkig hebben de meeste kijkers wel een juiste kijk op de corrupte gang van zaken in deze klucht. Wordt as. vrijdag weer vervolgd.
pi_88582926
Corrupt :')
pi_88583345
Corrupt gaat wat ver ja :') Maar ik geloof er wel serieus in dat ze haar bewust de sing-off doorgeloosd hebben om haar verder te krijgen. Stel dat ze dat niet deden en in de VOH Live zong ze niet direct de sterren van de hemel, dan hadden ze geen keuze en moest ze wel weg. Nu zong ze een zwaar matige singoff, maar ze waren het 'unaniem' eens dat ze door moest (ondanks het gepiep, gehijg en geblaas :') ), dus stel dat het volgende keer weer matig is dan zullen ze vast 'haar nog een kans geven want in de singoff liet ze horen het wel te kunnen'.
pi_88584086
Ik vind ze wel gelijk hebben als ze zeggen dat Myrthe een 1 in het dozijn stem heeft en ewbank een eigen stem heeft. Hoe erg dat gepiep van ewbank me ook tegenstaat, ik kan me best vinden in de keuze van de jury als ze zeggen dat ze potentie zien in ewbank. Je kunt dat opvatten als 'doorlosen', maar dat is het denk ik niet.
  donderdag 11 november 2010 @ 09:30:38 #261
13973 ranja
image means nothing
pi_88584314
Ik vond haar gister best meevallen bij de Real Life. Misschien waren het toch zenuwen waardoor ze zo piepte bij de battle. Of kan ze niet zonder piano. We zullen zien....
pi_88600079
quote:
14s.gif Op donderdag 11 november 2010 08:21 schreef Loveless85 het volgende:
het gepiep, gehijg en geblaas :') )
_O- Ik moet er nu gewoon om lachen _O- en gister zag ik een stukje terug en toen had ik het wel weer moeilijk :'(

Miniminibidididididminini :'(
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_88627930
Ben benieuwd wat ze er vandaag live van bakt :s)
  vrijdag 12 november 2010 @ 12:29:48 #264
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_88630767
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:10 schreef iBenny het volgende:
Ben benieuwd wat ze er vandaag live van bakt :s)
Ik ook :D
With the stars as her umbrella
pi_88638097
vandaag gaat ze een klein voorproefje geven van der nieuwste film XP

pi_88638260
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:53 schreef Toky het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
:o :'( :'(
Don't scare me like that! :'(
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:00:36 #267
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_88638365
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:53 schreef Toky het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
_O- _O- geweldig!
pi_88638378
:D
pi_88651912
blehh getver
pi_88652191
Jahoor, we waren er weer :Y

Minininininininini :{

Minnie Ripperton is er niks bij :N
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_88652195
het BLIJFT een muisje.... ze deed het beter dan vorige keer, en ze zal vast wel doorgaan omdat de jury haar geweldig vindt met haar 'bijzondere stemgeluid', maar ik heb er drie keer niks mee
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:30:32 #272
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88653341
Vreselijke vrouw, brrr
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:34:41 #273
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_88653550
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
Jahoor, we waren er weer :Y

Minininininininini :{

Minnie Ripperton is er niks bij :N
Ik vind dit een belediging voor Minnie, echt. Aaahhaaahaaaaaahaaaa.
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:39:15 #274
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_88653763
Ik vind dat ze een prachtige stem heeft. Zo zie je maar weer, opinions are like assholes. Everybody has one.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:52:11 #275
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_88654316
Argh.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')