klopt als een busquote:Op woensdag 10 november 2010 10:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk dat ze onbewust toch voorgetrokken wordt. Misschien is dat niet opgelegd door John de Mol of de producers, maar denk dat het meer een beetje voortkomt uit het feit dat ze toch het zusje van een van Nederlands succesvolste tekstschrijvers is en eigenlijk 4 vd 5 juryleden nog een actieve zangcarriere hebben en hem het liefste niet tegen zich willen.
Maar dan nog, anderen werden ook afgerekend op hun performance in de shows. Die van haar waren om te janken, op de auditie na.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:56 schreef Redux het volgende:
mwa, ik denk eerlijk gezegd wel dat 'the voice of holland' de potentie in haar ziet, en dat ze nu nog niet helemaal uit de verf komt.
Zeker niet waar. Allereerst was alleen Jennifer haar battle echt slecht, auditie was heel goed, sing-off redelijk.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dan nog, anderen werden ook afgerekend op hun performance in de shows. Die van haar waren om te janken, op de auditie na.
Dat is ook weer waar, er waren meer battles waar ik me afvroeg waarom ze nou ineens weer zo X-factor gingen kiezen.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:04 schreef UltraR het volgende:
[..]
Zeker niet waar. Allereerst was alleen Jennifer haar battle echt slecht, auditie was heel goed, sing-off redelijk.
Verder waren een Ray, Sarina en in mindere mate Ben toch ook echt de mindere in hun battle en ook zij gingen gewoon door. Puur omdat ze simpelweg meer potentie in hen zagen dat in de tegenstander. Dat is gewoon een gevolg van het niet goed werkende battle concept, daar kan je Jennifer natuurlijk niet op aankijken.
quote:Op donderdag 11 november 2010 08:21 schreef Loveless85 het volgende:
het gepiep, gehijg en geblaas)
Ik ookquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:10 schreef iBenny het volgende:
Ben benieuwd wat ze er vandaag live van bakt
quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:53 schreef Toky het volgende:
vandaag gaat ze een klein voorproefje geven van der nieuwste film XP
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:53 schreef Toky het volgende:
vandaag gaat ze een klein voorproefje geven van der nieuwste film XP
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind dit een belediging voor Minnie, echt. Aaahhaaahaaaaaahaaaa.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
Jahoor, we waren er weer
Minininininininini![]()
Minnie Ripperton is er niks bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |