Ik ken weinig zangeressen die ook heel klein goed kunnen zingen. Voor mij hoeft een optreden niet groot te zijn om te boeien. Je kunt zeggen wat je wilt maar ze heeft echt een fluweel zachte stem.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Beetje dubbel. Aan de ene kant hou ik er wel van (op z'n tijd en niet te lang), maar aan de andere kant erger ik me groen en geel aan het absoluut minuscule van haar stem. Ze moet wat meer uitpakken om te blijven boeien in zo'n show.
Ik ken wel wat zangeressen met ook een zachte stem, en dat is allemaal prima, maar zo'n show, die toch van een bepaalde grootsheid en overdrevenheid gemaakt zijn, is naar mijn mening dan niet het goede podium voor zoiets.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:04 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Ik ken weinig zangeressen die ook heel klein goed kunnen zingen. Voor mij hoeft een optreden niet groot te zijn om te boeien. Je kunt zeggen wat je wilt maar ze heeft echt een fluweel zachte stem.
Goed punt!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:38 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik zag toevallig in DWDD Ilse de Lange zingen, een gevoelig nummer met alleen gitaarbegeleiding. Ik zou zeggen: bekijk de verschillen. Daar werd duidelijk gemaakt hoe je wél een klein nummer goed kan brengen..
Dat is jou mening. Grappig dat NL ineens 4 miljoen coaches telt die het allemaal het beste weten en denken dat ze kritiek kunnen leveren terwijl ze zelf niet eens een podium op durven om een optreden te geven.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:38 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik zag toevallig in DWDD Ilse de Lange zingen, een gevoelig nummer met alleen gitaarbegeleiding. Ik zou zeggen: bekijk de verschillen. Daar werd duidelijk gemaakt hoe je wél een klein nummer goed kan brengen..
Het wel of niet op een podium durven heeft toch niets van doen met het wel of niet goed vinden van een kandidaat? Beetje een dooddoener.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:13 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Dat is jou mening. Grappig dat NL ineens 4 miljoen coaches telt die het allemaal het beste weten en denken dat ze kritiek kunnen leveren terwijl ze zelf niet eens een podium op durven om een optreden te geven.
Drogreden.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:13 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Dat is jou mening. Grappig dat NL ineens 4 miljoen coaches telt die het allemaal het beste weten en denken dat ze kritiek kunnen leveren terwijl ze zelf niet eens een podium op durven om een optreden te geven.
LOL.. Alsof dat een feit isquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:39 schreef Loveless85 het volgende:
In het topic? Ze is beter dan vorige week maar tis nog steeds niks natuurlijk.
Tuurlijk johquote:Op zaterdag 13 november 2010 03:49 schreef Nekkenbreker het volgende:
" THE VOICE OF JENNIFER " . Leek vanavond een slap aftreksel van Kathy Melua. Dus niet echt origineel hoor. LOL. En dat is echt een feit.
Oh vast, ze heeft een mooie stem die direct herkenbaar is als de hare (quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:55 schreef Zehra het volgende:
LOL.. Alsof dat een feit is
De jury en de bellers dachter er gelukkig heel anders over. En terecht. Ze heeft een heel eigen geluid en is zeer orgineel. Dat scoort vele malen beter dan die 13 in een dozijn stemmen.
Een schuurmachine heeft ook een eigen geluid.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:55 schreef Zehra het volgende:
[..]
Ze heeft een heel eigen geluid en is zeer orgineel.
Eh, blondie in dit geval durft niet eens achter haar piano vandaan te komenquote:Op zaterdag 13 november 2010 01:13 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Als je schimmel in je brood vindt, ga je dan ook niet terug naar de bakker met 't ding omdat je vindt dat je dan zelf maar dat ding had moeten bakken?quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:13 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]Grappig dat NL ineens 4 miljoen coaches telt die het allemaal het beste weten en denken dat ze kritiek kunnen leveren terwijl ze zelf niet eens een podium op durven om een optreden te geven.
Belachelijke reden. Als ik kritiek heb op het vlees van de slager, hoef ik toch niet ook een koe te kunnen slachten? Het gaat er niet om dat IK op een podium moet staan, het gaat erom dat ZIJ er staat, en er van haar verwacht wordt dat zij dan waarschijnlijk wel zal kunnen zingen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:13 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Eens. Er zaten momenten in waarvan ik dacht: Waarom heb je dat niet eerder laten horen, kind? Dat klinkt veel beter. Maar omdat half Nederland nu geboeid blijkt te zijn door haar 'eigen geluid' zal ze zich hier nooit in profileren. Gemiste kans.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:04 schreef UltraR het volgende:
Ik kan me erover blijven verbazen dat ze vasthoudt aan dat zachte pieperige, terwijl de paar momentjes dat ze even wat kracht zet het gelijk zo super mooi is. En dit nummer had daar genoeg kansen voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |