Ik denk dat dat eerder vor Kiki geldt eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah die Esther is echt zo'n musicalzangeresje. Zeker niet slecht maar veel te 13 in een dozijn om echt succesvol te worden als solo-zangeres
eigenlijk ging het niet eens daaromquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij laft zoveel vrouwen, dat is niet bij te houden
Ze kunnen allebei gewoon goed zingen... Maar ik denk idd dat Kiki meer kans heeft voor grote carrierequote:Op zaterdag 13 november 2010 00:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah die Esther is echt zo'n musicalzangeresje. Zeker niet slecht maar veel te 13 in een dozijn om echt succesvol te worden als solo-zangeres
Een euro toch ofzo?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:13 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik was te laat thuis en wilde het online bekijken maar daar moet je nu ineens voor betalen
Ik vind haar niks voor musicals, meid kan geen zin normaal uitspreken met d'r Rotturdams hysterisch gebeurenquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:33 schreef Loveless85 het volgende:
Je zou er 's ochtends naast liggen dat ze je met één oog aan ligt te staren. Ik zou me helemaal de tering schrikken
Totaal niet opgevallenquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:33 schreef Loveless85 het volgende:
Nou serieus, het knippert niet ofzo, en het beweegt te laat. Je zou er 's ochtends naast liggen dat ze je met één oog aan ligt te staren. Ik zou me helemaal de tering schrikken
quote:
Ik weet niet hoe oud ze is, maar volgens mij jonger dan dat ze eruit ziet... ze is te doorsnee en oud voor een succesjequote:Op zaterdag 13 november 2010 00:35 schreef Loveless85 het volgende:
Ja okay, das ook wel weer waar, dan ze nog best een goeie artiest zijn. Maar ik ben gewoon boos dat Kiki weg is, die vond ik leukerEn beter eigenlijk ook gewoon, vond Esther er vaker naast zitten, maar goed die had dan misschien ook een moeilijker nummer.
Dat dacht ik even na je Jennifer-postquote:
In het topic? Ze is beter dan vorige week maar tis nog steeds niks natuurlijk. Zeker toen ze van die piano opstond kelderde het niveau. Dat kind is op de een of andere manier zo onzeker en zit zo gekluisterd aan die piano...quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat dacht ik even na je Jennifer-post
Beter of niet beter, het is gewoon wéér minininininimimimimiquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In het topic? Ze is beter dan vorige week maar tis nog steeds niks natuurlijk. Zeker toen ze van die piano opstond kelderde het niveau. Dat kind is op de een of andere manier zo onzeker en zit zo gekluisterd aan die piano...
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:07 schreef Kekster het volgende:
Godverdomme wat een geluid, volgens mij zijn er wat dolfijnen uit koers geraakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |