Ze dekken zich allemaal inquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:05 schreef Lauuwtje het volgende:
Blablabla... omdat ze de naam Ewbank draagt ja
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:06 schreef Hyundai het volgende:
Ik denk dat vanavond een goede avond is voor Carglass
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:06 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
achter je auto meeslepen over de snelweg?
Yoko zit al op haar bezem.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:06 schreef Miam het volgende:
dit is zo enorm slecht gezongen.
en dan dat commentaar van simon.
top 3.... jaja.
John zou`m omdraaien in z`n graf als ie het hoorde.
Gewoon met een ketting.quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:07 schreef Kekster het volgende:
Godverdomme wat een geluid, volgens mij zijn er wat dolfijnen uit koers geraakt.
zie d'r gaan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee... vanaf de eerste kandidaat verkeren ze in de opperste staat van gelukzaligheid en putten zich uit in superlatieven.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:06 schreef michiel_merk het volgende:
Geven de jury leden wel kritiek vanavond ? ik heb nu 4 acts gezien en nog geen kritiek gehoord
Godverdomme wat een geluid, volgens mij zijn er wat dolfijnen uit koers geraakt.
ik zit te bulderen van het lachenquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:07 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik lach meer om dit topic dan ik kan horen
minimini maar dan lager?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:07 schreef Starlie het volgende:
Misschien moet ze iets lager zingen, wie weet dat het dan nog klinkt...
Hahaha, ik moet hardop lachenquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:07 schreef Kekster het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |