ben jij de nieuwe benny?quote:
Volgens mij heeft ze daar juist last van.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:03 schreef Dragonwizard het volgende:
Tis een fluitketel met vertraging.
Ja, ik zag een vleermuis helemaal van slag hier tegen de huizen aanvliegenquote:
Dat je d'r wilt doen is wat anders.quote:
Maria Mena is 10.000x beter dan ditquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:04 schreef Cee het volgende:
M'n maag draait 323 keer om zoals deze alleen om kan draaien als ik naar Maria Mena luister. Of tracht te luisteren.
Katie Melua is ook zo mierzoetquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat John Lennon zich nu omdraait.
Ze klinkt als een crappy Katie Melua
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:03 schreef Dragonwizard het volgende:
Tis een fluitketel met vertraging.
Gleequote:Op vrijdag 12 november 2010 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
Gadver
Bij Glee deden ze het beter
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:04 schreef CantFazeMe het volgende:
Als iemand van de backs nou even een scheet laat gebeurt er nog eens wat
Juist wel, alleen honden kunnen haar hoge tonen opvangen!quote:
iddquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
Gadver
Bij Glee deden ze het beter
Ze dekken zich allemaal inquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:05 schreef Lauuwtje het volgende:
Blablabla... omdat ze de naam Ewbank draagt ja
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:06 schreef Hyundai het volgende:
Ik denk dat vanavond een goede avond is voor Carglass
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:06 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
achter je auto meeslepen over de snelweg?
Yoko zit al op haar bezem.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:06 schreef Miam het volgende:
dit is zo enorm slecht gezongen.
en dan dat commentaar van simon.
top 3.... jaja.
John zou`m omdraaien in z`n graf als ie het hoorde.
Gewoon met een ketting.quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:07 schreef Kekster het volgende:
Godverdomme wat een geluid, volgens mij zijn er wat dolfijnen uit koers geraakt.
zie d'r gaan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee... vanaf de eerste kandidaat verkeren ze in de opperste staat van gelukzaligheid en putten zich uit in superlatieven.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:06 schreef michiel_merk het volgende:
Geven de jury leden wel kritiek vanavond ? ik heb nu 4 acts gezien en nog geen kritiek gehoord
Godverdomme wat een geluid, volgens mij zijn er wat dolfijnen uit koers geraakt.
ik zit te bulderen van het lachenquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:07 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik lach meer om dit topic dan ik kan horen
minimini maar dan lager?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:07 schreef Starlie het volgende:
Misschien moet ze iets lager zingen, wie weet dat het dan nog klinkt...
Hahaha, ik moet hardop lachenquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:07 schreef Kekster het volgende:
quote:
Als een koe!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
minimini maar dan lager?monomono?
Die van de dolfijnen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
Die quote moet terugkomen in een beste quotes van VOH
moet serieus elke keer hardop lachen als ik die promo ziequote:Op vrijdag 12 november 2010 22:09 schreef Hyundai het volgende:
Zelfs Carlo met Aan de Schijt is nog beter dan TVOH
Uit zijn context moet je dit niet lezen...quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:10 schreef Injetta het volgende:
Mijn poes Bibi is van schrik uit haar doos gesprongen
Dat ze je met die mooie ogen aankijkt en zegt 'vanavond pijp ik je helemaal lam'quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:06 schreef CantFazeMe het volgende:
Moet wel toegeven, ze is vast een ruige meid in bed.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uit zijn context moet je dit niet lezen...
Ok dan zeg ik niksquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat ze net zoveel fans als Wendy heeftquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:11 schreef Cee het volgende:
"Hai. Ik ben HIND. Ik heb een te GEK leven!"![]()
ik snap er ook geen fuck vanquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:10 schreef MissJ het volgende:
wie kan mij twitter uitleggen?
heb ooit tig maanden geleden een account gemaakt, maar niks mee gedaan. En wil nu zeg maar dus een bericht plaatsen bij tvoh, maar begrijp er geen reet van hoe dat moet
typ in je berichtenvenster: #tvoh, hoi jennifer volgens mij zijn er een aantal dolfijnen uit koersquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:10 schreef MissJ het volgende:
heb ooit tig maanden geleden een account gemaakt, maar niks mee gedaan. En wil nu zeg maar dus een bericht plaatsen bij tvoh, maar begrijp er geen reet van hoe dat moet
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doe je niet 'bij', maar plaats een post met daarin #tvoh, dan komt het in het overzicht terug als je op tvoh zoekt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:10 schreef MissJ het volgende:
Hindquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:11 schreef Cee het volgende:
"Hai. Ik ben HIND. Ik heb een te GEK leven!"![]()
Voor sommigen is zingen dat ook.quote:
#tvoh en dan whatever you want tweeten en dan komt het terecht in de grote gaarbak die TVOH heet. Je kan namelijk op #tvoh klikken en dan komt er een scherm tevoorschijn met alle tweets die ook #tvoh in zich hebben en dus over tvoh gaan. Duidelijker kan ik het niet uitleggen sorry.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:10 schreef MissJ het volgende:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:11 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat ze je met die mooie ogen aankijkt en piept 'vanavond pijp ik je helemaal lam'
"Het is een bijzonder kind".quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:12 schreef Starlie het volgende:
En toch blijft het bijzonder als je kan zingen als Inimini!!!
En dat je daarmee de tv haaltquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:12 schreef Starlie het volgende:
En toch blijft het bijzonder als je kan zingen als Inimini!!!
whehehe ok.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:11 schreef byah het volgende:
typ in je berichtenvenster: #tvoh, hoi jennifer volgens mij zijn er een aantal dolfijnen uit koers
Ja echtquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:11 schreef JaneDoe het volgende:
die stem van ieuwbank doet me denken aan die candlelightversie van do met heaven
ook al zo'n nagels-over-schoolbord geluid
She's so amazing.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze net zoveel fans als Wendy heeft![]()
Don't we laf her
niet! dat is juist het mooie, je zult het nooit terugzienquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:13 schreef MissJ het volgende:
[..]
whehehe ok.
En waar kan ik mijn bericht dan terugzien?
Ik kijk wel uit.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hind
Heb je dr laatste single gehoord?
dat klinkt niet geil met zo'n piepstemquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:11 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat ze je met die mooie ogen aankijkt en zegt 'vanavond pijp ik je helemaal lam'
Hehequote:Op vrijdag 12 november 2010 22:14 schreef Maartel het volgende:
[ http://seanvis.tripod.com/ieniemienie.jpg&t=1]afbeelding ]
Vind je het gek.. jezusquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:13 schreef byah het volgende:
[..]
Dat dus! daar schrik ik elke keer weer van
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:14 schreef Maartel het volgende:
Op je twitter-startpagina, bij gebrek aan beter woord(waar je terecht komt als je inlogt)quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:13 schreef MissJ het volgende:
[..]
whehehe ok.
En waar kan ik mijn bericht dan terugzien?
Jenniferquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:14 schreef Maartel het volgende:
"Moet ik je piepen, uh pijpen?"quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
Wilde sex met Jennifer, ehhhhhhhhhh zie je het voor je, zo'n mierzoet meisje
Die wilt poezelige knuffelsex met voorspel, elke avond
Wie trekt die bakkes?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:14 schreef Maartel het volgende:
Omdat de helium op was.quote:
Binnenkort als de Publieke Omroep moet bezuinigen, op kanaal 3: RTL WENDYquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:15 schreef Injetta het volgende:
En dan zien we in de reclames ook nog een keer Wendy...
Jamaar je moet toch een beetje neutraal blijven?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Omdat ze flink goed kan zingen?
Gerda Havertong?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:17 schreef -Miauw- het volgende:
Pearl lijkt ook op iemand uit Sesamstraat. Ik weet alleen nog niet wie.
Gerda!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:17 schreef -Miauw- het volgende:
Gerda?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:17 schreef -Miauw- het volgende:
Klopt inderdaad, ze krijgt nu een tweede kans om het publiek te overtuigen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Jamaar je moet toch een beetje neutraal blijven?
maarrr ok, maar dan zie ik dus bijv dit staan hequote:Op vrijdag 12 november 2010 22:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Op je twitter-startpagina, bij gebrek aan beter woord(waar je terecht komt als je inlogt)
Je kan ook zoeken op woorden, dat doe je in de 'search'balk bovenaan.
Meneer Aart?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, op zo'n pop met grote druilogen
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:17 schreef Hyundai het volgende:
Nick ziet eruit als een reus, zo naast Roel
Die van jou ligt begraven onder een heeeeele berg andere #tvoh tweets. Het gaat rete-snel dus je kan het niet makkelijk vinden.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:18 schreef MissJ het volgende:
[..]
maarrr ok, maar dan zie ik dus bijv dit staan he
Real-time results for #tvoh en dan een heleboel reacties van mensen, maar waar staat de mijne dan?
Sorry hoor, begrijp geen ruk van dat twitter
Omdat het zo ongelofelijk snel gaat, is er grote kans dat je bericht allang weer voorbij is..quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:18 schreef MissJ het volgende:
[..]
maarrr ok, maar dan zie ik dus bijv dit staan he
Real-time results for #tvoh en dan een heleboel reacties van mensen, maar waar staat de mijne dan?
Sorry hoor, begrijp geen ruk van dat twitter
Toch een yipyip?quote:
Clementine?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, op zo'n pop met grote druilogen
aaah ok, dan begrijp ik hem geloof ikquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Die van jou ligt begraven onder een heeeeele berg andere #tvoh tweets. Het gaat rete-snel dus je kan het niet makkelijk vinden.
Wendy heeft 'genieten', dus Winston moest wat anders kiezen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:19 schreef Injetta het volgende:
Winston zegt elke keer dat het ongelofelijk is.... Een beetje zoals Dat waren mooie woorden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |