Dan moet je niet een programma als dit gaan kijken, je WEETdat het lang gaat duren.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook, ik wil bijtijds op, ik moet nog van alles doen.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ey yo we bouncen op die beat
Ey yo we stampen op die beat
We rampeneren op de vloer en
het geeft geen ene moer
Want het het is Ali (WAT) Ali (WAT) met Yes-r (WAT)
met Yes-r en Partysquad en Partysquad en Partsquad
(Partysquad)
Ik heb nog steeds een piep in mijn oor.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Zenuwslopende uitslag dit, wat een spanning ik zit te trillen niet normaal meer.
eerder een nattequote:Op vrijdag 12 november 2010 23:44 schreef Cee het volgende:
Wat een frisse wind in medialand is Wendy toch.
omfg joopiquote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:47 schreef Koen66 het volgende:
Wat vonden jullie overigens van Ben Saunders? Ik vond hem echt 3x NIKS
Niet zo spoileren.quote:
Ik vond dit optreden ook iets minder, maar ik vind hem nog steeds geweldigquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:47 schreef Koen66 het volgende:
Die mag wegquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Crap, als Joan er maar niet uitvliegt!!
die moet nog een keer zingen vermoed ikquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Crap, als Joan er maar niet uitvliegt!!
Ik vond 'm 'mwah'. Denk dat iedereen last had van slechte mixage/geluid. Niemand steeg boven zichzelf uit.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:47 schreef Koen66 het volgende:
7quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, we hebben deze discussie eerder gehad. Het werd toen ook een tie en dat zal het ook wel blijven denk ik![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:48 schreef Cee het volgende:
Die jurk, wie zoekt dat uit bij Esther? D'r wiebeloog?
Mag ik tussen jullie in voor een grouphugquote:
want?quote:
Ze is kei slank, en toch zie je vleugeltjes.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:49 schreef Karina het volgende:
Wat een lelijke, slechtzittende, jurk heeft Esther aan.
Als ze zo kijkt als normaal als ze zingt: ja.quote:
Das een klassieker van Wendyquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:48 schreef _Arual_ het volgende:
"Hoe killing is dat"
Ik spaar dit soort zinnen.
De eerste keer haalde ze ze ook niet..quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Denk niet dat Esther die uithalen nog een keer haalt.
okquote:
Witsjieeequote:Op vrijdag 12 november 2010 23:49 schreef Cee het volgende:
"Kiki" kan wel de nieuwe "Witsjiiieee!" worden bij onze bloedtopper.
Net als "genieten" vandaag ookal een paar keer aan bod gekomen.quote:
Lycra, niet zo fijn als je vetrollen hebtquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:49 schreef Karina het volgende:
Wat een lelijke, slechtzittende, jurk heeft Esther aan.
Prachtig juistquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Heel vervelend dat ze haar stem aan het eind van een noot zo laat overslaan steeds.
Soms, ja. Maar bijna constant en ik krijg er jeuk van. En niet op de goede plekken.quote:
Daarom geef ik zo af op het jurkje van Raffaquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lycra, niet zo fijn als je vetrollen hebt
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehehe the good old times
Oh dus jij hield 't scherm dicht? KRENG.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:52 schreef Pheno het volgende:
Oh jee, ik barriceer de ramen weer, voordat ze er uit springen bij de BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOYYYYYYYYYYYY
Ik dacht dat het erbij hoorde, dat iemand de deur voor haar open deed.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Deur bleef dicht. Misschien probeert de productie de zaak te beïnvloeden
.
Die schuurdeur van haar open gaat wel weer open.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh dus jij hield 't scherm dicht? KRENG.
He, dat doetquote:
quote:
Haar rug.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:53 schreef Karina het volgende:
Wat zit er nou voor een raar ding aan de achterkant van haar jurk?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:54 schreef fratsman het volgende:
Hou es op met die stemmen, TV kantine is al afgelopen.
Als je zo gaat redeneren kunnen ze wel gewoon in afl. 1 iemand uitkiezen en die als winnaar uitroepenquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:53 schreef Injetta het volgende:
Eigenlijk kunnen ze allebei wel weg, want die gaan het toch niet redden...
Ze wilde een Rotterdamse doen, en dat lukte niet en toen werd het Loesiequote:Op vrijdag 12 november 2010 23:54 schreef Cee het volgende:
Wendy, hou op met je typetjes. Het meest hilarische typetje dat je speelt ben je zelf.
Eigenlijk wel....quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:54 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Als je zo gaat redeneren kunnen ze wel gewoon in afl. 1 iemand uitkiezen en die als winnaar uitroepen
Dat denk ik niet eigenlijk. Kiki is wel heel erg, dertien in een dozijn. Esther heeft in ieder geval nog een bijzonder oog.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:54 schreef iBenny het volgende:
Ik denk alleen dat we meer van Kiki zouden horen dan van Esther...
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:48 schreef fratsman het volgende:
Joan ook nog door, en dan die met dat wiebeloog na de singoff.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat denk ik niet eigenlijk. Kiki is wel heel erg, dertien in een dozijn. Esther heeft in ieder geval nog een bijzonder oog.
[..]
Dat denk ik niet eigenlijk. Kiki is wel heel erg, dertien in een dozijn. Esther heeft in ieder geval nog een bijzonder oog.
Kiki's support group.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat is dat voor dikke rooie homo dan
voorgaande ronden meegenomen had ik die wel, en dat was idd Estherquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:55 schreef Karina het volgende:
Ik had niet echt een voorkeur eigenlijk.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:56 schreef Cee het volgende:
Wendy praat weer tegen de kandidaten alsof ze nog om de 5 minuten verschoond moeten worden.
inderdaad, domme mutsquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:56 schreef Cee het volgende:
Wendy praat weer tegen de kandidaten alsof ze nog om de 5 minuten verschoond moeten worden.
Ja en je zag Roel even naar de grond kijkenquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:56 schreef Pisces29 het volgende:
Kleine spring in het veld... Wendy is zelf 2 cm langer
Ook zo'n lekker kleintjequote:
van alle acts?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan iemand nog even de liedjes (songtitels) op een rij zetten? Thanks!
Haar beste act.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:58 schreef Blaxje het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat Wendy óók een typetje is.
volgende week doet ze d'r pruik afquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:58 schreef Blaxje het volgende:
En dat ze zo d'r kop eraf trekt?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:58 schreef Blaxje het volgende:
Welke kandidaten van VanVelzen staan er in de gevarenzone?:quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:58 schreef Rauzer het volgende:
Oh ik had Kiki wel voorspeld in m'n prono!
Ja. Graag, dank je!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
van alle acts?
Wil ik later wel doen..
\quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:59 schreef Pheno het volgende:
Ah, was dit gesponsord door Vodafone. Dat wist ik niet.
Telfort, toch?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:59 schreef Pheno het volgende:
Ah, was dit gesponsord door Vodafone. Dat wist ik niet.
Als ik dat hoor moet ik altijd aan die kaas reclame denkenquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:59 schreef Cee het volgende:
Daar was ie weer! "Ik heb genoten!" Nee, wacht: "geneautuh"
Dat is het pas als ik geslapen hebquote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is het pas als ik geslapen heb
Haha, ja om 6 uur is het idd echt al de nieuwe dagquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
dat vind ik nou ook! Tenzij ik er om 6 uur in kruip
Nu niet meerquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:10 schreef Koen66 het volgende:
Benny, er staat een zielig 2e live topic nog open
Tsja, RTL is commercieel he, alles voor de ping-pingquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:13 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik was te laat thuis en wilde het online bekijken maar daar moet je nu ineens voor betalen
Ze haalde ze de eerste keer dus helemaal niet, maar dat tweede optreden was geweldigquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Denk niet dat Esther die uithalen nog een keer haalt.
De laatste uithaal zat ze er net naastquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:25 schreef Zehra het volgende:
[..]
Ze haalde ze de eerste keer dus helemaal niet, maar dat tweede optreden was geweldig
Als het aan mij had gelegen welquote:
Jij laft zoveel vrouwen, dat is niet bij te houdenquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou het van beiden jammer hebben gevonden als ze weg zouden moeten...
Nah die Esther is echt zo'n musicalzangeresje. Zeker niet slecht maar veel te 13 in een dozijn om echt succesvol te worden als solo-zangeresquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou het van beiden jammer hebben gevonden als ze weg zouden moeten...
Ja, schandalig hè... dat geld willen vedienen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja, RTL is commercieel he, alles voor de ping-ping
Ik denk dat dat eerder vor Kiki geldt eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah die Esther is echt zo'n musicalzangeresje. Zeker niet slecht maar veel te 13 in een dozijn om echt succesvol te worden als solo-zangeres
eigenlijk ging het niet eens daaromquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij laft zoveel vrouwen, dat is niet bij te houden
Ze kunnen allebei gewoon goed zingen... Maar ik denk idd dat Kiki meer kans heeft voor grote carrierequote:Op zaterdag 13 november 2010 00:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah die Esther is echt zo'n musicalzangeresje. Zeker niet slecht maar veel te 13 in een dozijn om echt succesvol te worden als solo-zangeres
Een euro toch ofzo?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:13 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik was te laat thuis en wilde het online bekijken maar daar moet je nu ineens voor betalen
Ik vind haar niks voor musicals, meid kan geen zin normaal uitspreken met d'r Rotturdams hysterisch gebeurenquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:33 schreef Loveless85 het volgende:
Je zou er 's ochtends naast liggen dat ze je met één oog aan ligt te staren. Ik zou me helemaal de tering schrikken
Totaal niet opgevallenquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:33 schreef Loveless85 het volgende:
Nou serieus, het knippert niet ofzo, en het beweegt te laat. Je zou er 's ochtends naast liggen dat ze je met één oog aan ligt te staren. Ik zou me helemaal de tering schrikken
quote:
Ik weet niet hoe oud ze is, maar volgens mij jonger dan dat ze eruit ziet... ze is te doorsnee en oud voor een succesjequote:Op zaterdag 13 november 2010 00:35 schreef Loveless85 het volgende:
Ja okay, das ook wel weer waar, dan ze nog best een goeie artiest zijn. Maar ik ben gewoon boos dat Kiki weg is, die vond ik leukerEn beter eigenlijk ook gewoon, vond Esther er vaker naast zitten, maar goed die had dan misschien ook een moeilijker nummer.
Dat dacht ik even na je Jennifer-postquote:
In het topic? Ze is beter dan vorige week maar tis nog steeds niks natuurlijk. Zeker toen ze van die piano opstond kelderde het niveau. Dat kind is op de een of andere manier zo onzeker en zit zo gekluisterd aan die piano...quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat dacht ik even na je Jennifer-post
Beter of niet beter, het is gewoon wéér minininininimimimimiquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In het topic? Ze is beter dan vorige week maar tis nog steeds niks natuurlijk. Zeker toen ze van die piano opstond kelderde het niveau. Dat kind is op de een of andere manier zo onzeker en zit zo gekluisterd aan die piano...
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:07 schreef Kekster het volgende:
Godverdomme wat een geluid, volgens mij zijn er wat dolfijnen uit koers geraakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |