Oh en ik kan er geen mening over hebben? Dingen die jij 'tekstbeleving noemt' vind ik soms om te kotsen eigenlijk....quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geloof me, ik weet heeeeel goed waar ik het over heb.
Maar eerlijk is eerlijk slechter dan dit kan niet, dus Shemsi moet door.
Haar stem is veeeel beter.
Volgende keer moet ze een Duits nummer zingen
Jordin Sparks, winnares American Idol season 6. Sorry, American Idol-snol spreekt hier.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Welcome back!
Wie zingt dit lied eigenlijk?
Piepen?quote:
precies, 0,0 tekstbegripquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:38 schreef Cee het volgende:
[..]
100% stem, 0% bezieling. Ik vind het wel meevallen maar toch hoop ik dat D&J door zijn, want: prono!
Oh nu zie ik ook pas wie je op twitter bent, ik ken je al heul lang, joh.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:38 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik heb bij driekwart van jouw posts de neiging 'eens!' ofte posten, dus dat zou best wel eens kunnen
dat duidelijkquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:39 schreef Karina het volgende:
Tja lijkt me een makkelijke keuze, die 2 waren echt slecht.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:39 schreef Koen66 het volgende:
wedden dat ze die 2 gasten laten doorgaan
So I hearquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Jordin Sparks, winnares American Idol season 6. Sorry, American Idol-snol spreekt hier.
Sowieso talentenjachtenquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
precies, 0,0 tekstbegrip
Godver, ieder talentenjacht moet ik het weeeer uitleggen
Ik vind Shemsi meer iemand om bijv. de titelsong van een soap in te zingen. Geen performer.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
precies, 0,0 tekstbegrip
Godver, ieder talentenjacht moet ik het weeeer uitleggen
hebben ze hier wel vaker, zie Ewbankquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:40 schreef Balisto het volgende:
Als ze D&J door laten hebben ze echt poep in hun oren.
ja zoietsquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind Shemsi meer iemand om bijv. de titelsong van een soap in te zingen. Geen performer.
Ik voelde de spanning giiiiieeeeeren!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Leuk toneelstukje. "We zijn niet unaniem".
Grapjasquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:41 schreef Rauzer het volgende:
Maar Davy & Joshua komen er wel hoor, ook zonder The Voice!
.
woehahaahahahquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:41 schreef Rauzer het volgende:
.
In chemsie wel ja. Die zouden ze wel geven!quote:
ja en ze hebben een geheel eigen stemgeluidquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:41 schreef Rauzer het volgende:
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |