had ik niet verwacht ookquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:35 schreef Karina het volgende:
Ze weten het wel weer lekker te rekken zeg.
Onzin. Het is net hoe je het interpreteert. Compleet subjectief dus.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:34 schreef Symphonic het volgende:
Zij mag er wel uit ook
Geen greintje tekstbegrip
Om 12 uur zit ik hier nogquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:35 schreef Karina het volgende:
Ze weten het wel weer lekker te rekken zeg.
Jennifer kan één dingetje, en heeft totaal geen volume in haar stem.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:35 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
De "eigen stijl" van Joan wordt hier geroemd en de overduidelijke "eigen stijl" van Jennifer wordt gehaat?
toch is het zoquote:
niet door mijquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:35 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
De "eigen stijl" van Joan wordt hier geroemd en de overduidelijke "eigen stijl" van Jennifer wordt gehaat?
ze zal alleen niet zo ver komen als Sumeraquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Shemsi heeft van die Sumera-trekjes.
Oh ja er komen er nog een paar, wakkere harry hierquote:
Ik ken je maar net, maar ik denk dat we best wel eensgezind zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:35 schreef Maartel het volgende:
Johnny door![]()
Ik ben er volgende week ook weer bij
omdat ze er ook nog eens niet uitzienquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:36 schreef iBenny het volgende:
Jullie hebben het dan wel telkens over Jennifer... maar ik vind dit kanslozer
buitenlands wat wil jequote:Op vrijdag 12 november 2010 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Shemsi heeft van die Sumera-trekjes.
Dat niet eens... het klinkt totaal nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:36 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
omdat ze er ook nog eens niet uitzien
Ja, dat zeg ikquote:
Denk dat het verschil ook niet zo groot is als dat hier wel wordt geroepenquote:
geloof me, ik weet heeeeel goed waar ik het over heb.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Onzin. Het is net hoe je het interpreteert. Compleet subjectief dus.
Soort van rare "verlegenheid" "ikweetnietwatikmoetzeggen" ergerlijkheden.quote:
dat is juist de overeenkomst tussen de 2 actsquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat niet eens... het klinkt totaal niet
100% stem, 0% bezieling. Ik vind het wel meevallen maar toch hoop ik dat D&J door zijn, want: prono!quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:37 schreef MissJ het volgende:
zo ben ik weer. Heb de helft gemist geloof ik, van VOH en van Fok.
Schakel ik dus weer in zie ik gelijk weer die conjo Vodafone room met die Ipads wannabe schermdingen
eensquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:36 schreef Injetta het volgende:
Deze 2 kunnen toch echt niet zingen?? Het gaat toch om de Voice. Dit is een slechte act in Popstars...
Ik heb bij driekwart van jouw posts de neiging 'eens!' ofquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ken je maar net, maar ik denk dat we best wel eensgezind zijn.
Ik van Ben. Omdat 'Tattoo'.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:37 schreef Blaxje het volgende:
Ik hoop dat ze nu allemaal beelden van Boris Jeltsin gaan projecteren
Nah...quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:38 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
dat is juist de overeenkomst tussen de 2 acts
En wat had dat met youtube te maken, of halen ze nu alle social media door elkaar?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Pearl was te gast en vertelde over haar 38 miljoen followers op twitter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |