quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:25 schreef fratsman het volgende:
Ik heb net even op Youtube gekeken, maar ik zou absoluut niet weten waar ik dit bandje van moet kennen...
Het kan nog, als je benny lief aankijktquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:25 schreef Cee het volgende:
Jammer, had iets van 'Wijvennijd ftw' in de TT gewild.
Ik ooooook! De wijven zijn nijdig!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:25 schreef Cee het volgende:
Jammer, had iets van 'Wijvennijd ftw' in de TT gewild.
dat is wel een mooi nrquote:
True, hier hebben we geen Albert Cuypquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee. nee wijvennijd! Denk aan het jurkje van Raffa! Ook jaloezie!
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:25 schreef Cee het volgende:
Ik vind The Script leuk.
Maar ook alleen maar omdat het niet-wijven zijn.
Iemand moet mij nog eens uitleggen waarom zoute popcorn bestaat. Dat is toch ranzig? Zoete popcorn!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:26 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb een grote zak popcorn op, ik ga straks denk ik dood aan een zout-OD.
Dat is niet erg, denk aan de suiker-OD van Jenniferquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:26 schreef Guanabana het volgende:
Ben ook jaloers op de Marloes Dekkers beha van Raffaquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ooooook! De wijven zijn nijdig!
ik heb helaas absoluut gehoor en dat was in dit geval een straf...quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:22 schreef Zehra het volgende:
[..]
LOL... dat is JOUW mening. De jury dacht er héél anders over en hun mening schat ik net even wat hoger in dan die van jou
Caramel popcornquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Iemand moet mij nog eens uitleggen waarom zoute popcorn bestaat. Dat is toch ranzig? Zoete popcorn!Maar ja ik ben in de minderheid.
Ik wil in je minderheid! EN nee, dat klinkt niet vies. Zoete popcornquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Iemand moet mij nog eens uitleggen waarom zoute popcorn bestaat. Dat is toch ranzig? Zoete popcorn!Maar ja ik ben in de minderheid.
BH's zijn overratedquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben ook jaloers op de Marloes Dekkers beha van Raffa
Kruidjelulmeniet.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb helaas absoluut gehoor en dat was in dit geval een straf...
En nee, ik lul niet uit mijn nek, ik heb het helaas echt.
zoute popcornquote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:26 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil in je minderheid! EN nee, dat klinkt niet vies.
Ik ook! Ik ga morgen even naar de Albert Cuyp denk ikquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben ook jaloers op de Marloes Dekkers beha van Raffa
Jij hebt 4 weken lang zijn kleding gemist?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:27 schreef Karina het volgende:
Heeft Ben een persoonlijke sponsor, dat hij de hele tijd met dat ding zit te klooien.
Zou tof zijn als je Hans zou heten. Maar dat snap je alleen als je Hans Teeuwens' oeuvre kent.quote:
Joanquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:28 schreef Nuchterheid het volgende:
Die hippie met d'r bloemetjesgordijn!
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Zou tof zijn als je Hans zou heten. Maar dat snap je alleen als je Hans Teeuwens' oeuvre kent.
Joan!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:28 schreef Nuchterheid het volgende:
Die hippie met d'r bloemetjesgordijn!
Niet op gelet, ook gesponsord? Ed Hardy dan zekerquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij hebt 4 weken lang zijn kleding gemist?
Beetje borderline gevalletjequote:
Kikiquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:28 schreef Dragonwizard het volgende:
Ik vind Kiki eng. Ze heeft iets sadistisch.
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:29 schreef Cee het volgende:
Joan doet me ineens aan Femke Halsema denken!
qua manier van spreken?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:29 schreef Cee het volgende:
Joan doet me ineens aan Femke Halsema denken!
Ook SYTYCD gekeken zondag?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:30 schreef Guanabana het volgende:
Doe nou eens een keer niet met sms'en. Laat het nou een totaal anders concept zijn, zónder de stem van het publiek, die verneuken het.
Denk niet qua zingen neequote:
ik welquote:
Topfavoriet van de jury (Chico) ging eruit. 't Was de eerste liveshow waar de stem van 't publiek de doorslag gaf.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee, ik kijk dat eigenlijk nooit!
Was het erg?
Godver Jennifer:(
Dit.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Familie Ewbank heeft aan wat touwtjes getrokken.
Dat is klote voor Sinterklaas.quote:
de beste danser eruitquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee, ik kijk dat eigenlijk nooit!
Was het erg?
Godver Jennifer:(
en hoe godverdommequote:Op vrijdag 12 november 2010 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Familie Ewbank heeft aan wat touwtjes getrokken.
Echt jaquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:32 schreef Karina het volgende:
Wat een gezeik over dat twitter steeds, gadverdamme.
"Tweet!"quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:32 schreef Pheno het volgende:
Zouden de scheten van Jennifer ook piepgeluiden maken?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:33 schreef Nuchterheid het volgende:
Trouwens best terecht dat Jennifer door is
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:33 schreef Nuchterheid het volgende:
trollquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:33 schreef Nuchterheid het volgende:
ben je wel nuchter?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:33 schreef Nuchterheid het volgende:
Oh, deden ze weer een flashmob?quote:
Ja, stel je voor dat we het vergeten. Ik krijg een beetje een 'Maaike' 'Enschede' gevoel.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat ergerlijk dat de "new media" zo vaak genoemd moet worden. De twitter, facebook, hyves en youtubes vliegen je om de oren.
Dat snap ik ook niet, maar SMS is geld in het laatje voor RTL in ieder geval.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:33 schreef Koen66 het volgende:
Heb het niet helemaal gevolgd, maar waar SMS je nu eigenlijk voor, als de jury toch beslist
Alleen Fok ontbreektquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat ergerlijk dat de "new media" zo vaak genoemd moet worden. De twitter, facebook, hyves en youtubes vliegen je om de oren.
De "eigen stijl" van Joan wordt hier geroemd en de overduidelijke "eigen stijl" van Jennifer wordt gehaat?quote:
Weet je hoeveel woonwagenkampen zitten te smsen voor die vent?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:34 schreef Karina het volgende:
Terwijl Johnnny helemaal niet zo goed was vanavond.
Niet mee eensquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:34 schreef Symphonic het volgende:
Zij mag er wel uit ook
Geen greintje tekstbegrip
had ik niet verwacht ookquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:35 schreef Karina het volgende:
Ze weten het wel weer lekker te rekken zeg.
Onzin. Het is net hoe je het interpreteert. Compleet subjectief dus.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:34 schreef Symphonic het volgende:
Zij mag er wel uit ook
Geen greintje tekstbegrip
Om 12 uur zit ik hier nogquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:35 schreef Karina het volgende:
Ze weten het wel weer lekker te rekken zeg.
Jennifer kan één dingetje, en heeft totaal geen volume in haar stem.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:35 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
De "eigen stijl" van Joan wordt hier geroemd en de overduidelijke "eigen stijl" van Jennifer wordt gehaat?
niet door mijquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:35 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
De "eigen stijl" van Joan wordt hier geroemd en de overduidelijke "eigen stijl" van Jennifer wordt gehaat?
ze zal alleen niet zo ver komen als Sumeraquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Shemsi heeft van die Sumera-trekjes.
Oh ja er komen er nog een paar, wakkere harry hierquote:
Ik ken je maar net, maar ik denk dat we best wel eensgezind zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:35 schreef Maartel het volgende:
Johnny door![]()
Ik ben er volgende week ook weer bij
omdat ze er ook nog eens niet uitzienquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:36 schreef iBenny het volgende:
Jullie hebben het dan wel telkens over Jennifer... maar ik vind dit kanslozer
buitenlands wat wil jequote:Op vrijdag 12 november 2010 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Shemsi heeft van die Sumera-trekjes.
Dat niet eens... het klinkt totaal nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:36 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
omdat ze er ook nog eens niet uitzien
Ja, dat zeg ikquote:
Denk dat het verschil ook niet zo groot is als dat hier wel wordt geroepenquote:
geloof me, ik weet heeeeel goed waar ik het over heb.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Onzin. Het is net hoe je het interpreteert. Compleet subjectief dus.
Soort van rare "verlegenheid" "ikweetnietwatikmoetzeggen" ergerlijkheden.quote:
dat is juist de overeenkomst tussen de 2 actsquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat niet eens... het klinkt totaal niet
100% stem, 0% bezieling. Ik vind het wel meevallen maar toch hoop ik dat D&J door zijn, want: prono!quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:37 schreef MissJ het volgende:
zo ben ik weer. Heb de helft gemist geloof ik, van VOH en van Fok.
Schakel ik dus weer in zie ik gelijk weer die conjo Vodafone room met die Ipads wannabe schermdingen
eensquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:36 schreef Injetta het volgende:
Deze 2 kunnen toch echt niet zingen?? Het gaat toch om de Voice. Dit is een slechte act in Popstars...
Ik heb bij driekwart van jouw posts de neiging 'eens!' ofquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ken je maar net, maar ik denk dat we best wel eensgezind zijn.
Ik van Ben. Omdat 'Tattoo'.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:37 schreef Blaxje het volgende:
Ik hoop dat ze nu allemaal beelden van Boris Jeltsin gaan projecteren
Nah...quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:38 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
dat is juist de overeenkomst tussen de 2 acts
En wat had dat met youtube te maken, of halen ze nu alle social media door elkaar?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Pearl was te gast en vertelde over haar 38 miljoen followers op twitter.
Oh en ik kan er geen mening over hebben? Dingen die jij 'tekstbeleving noemt' vind ik soms om te kotsen eigenlijk....quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geloof me, ik weet heeeeel goed waar ik het over heb.
Maar eerlijk is eerlijk slechter dan dit kan niet, dus Shemsi moet door.
Haar stem is veeeel beter.
Volgende keer moet ze een Duits nummer zingen
Jordin Sparks, winnares American Idol season 6. Sorry, American Idol-snol spreekt hier.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Welcome back!
Wie zingt dit lied eigenlijk?
Piepen?quote:
precies, 0,0 tekstbegripquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:38 schreef Cee het volgende:
[..]
100% stem, 0% bezieling. Ik vind het wel meevallen maar toch hoop ik dat D&J door zijn, want: prono!
Oh nu zie ik ook pas wie je op twitter bent, ik ken je al heul lang, joh.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:38 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik heb bij driekwart van jouw posts de neiging 'eens!' ofte posten, dus dat zou best wel eens kunnen
dat duidelijkquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:39 schreef Karina het volgende:
Tja lijkt me een makkelijke keuze, die 2 waren echt slecht.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:39 schreef Koen66 het volgende:
wedden dat ze die 2 gasten laten doorgaan
So I hearquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Jordin Sparks, winnares American Idol season 6. Sorry, American Idol-snol spreekt hier.
Sowieso talentenjachtenquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
precies, 0,0 tekstbegrip
Godver, ieder talentenjacht moet ik het weeeer uitleggen
Ik vind Shemsi meer iemand om bijv. de titelsong van een soap in te zingen. Geen performer.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
precies, 0,0 tekstbegrip
Godver, ieder talentenjacht moet ik het weeeer uitleggen
hebben ze hier wel vaker, zie Ewbankquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:40 schreef Balisto het volgende:
Als ze D&J door laten hebben ze echt poep in hun oren.
ja zoietsquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind Shemsi meer iemand om bijv. de titelsong van een soap in te zingen. Geen performer.
Ik voelde de spanning giiiiieeeeeren!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Leuk toneelstukje. "We zijn niet unaniem".
Grapjasquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:41 schreef Rauzer het volgende:
Maar Davy & Joshua komen er wel hoor, ook zonder The Voice!
.
woehahaahahahquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:41 schreef Rauzer het volgende:
.
In chemsie wel ja. Die zouden ze wel geven!quote:
ja en ze hebben een geheel eigen stemgeluidquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:41 schreef Rauzer het volgende:
.
hij kan niet tegen zijn verliesssssssssssssssssssssquote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:41 schreef Rauzer het volgende:
.
Ze hadden de meeste stemmenquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:42 schreef Cee het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom Jennifer en Nigel als eersten door waren. Want er werd gezegd dat ze niet per sé de meeste stemmen hebben. Of waren dit de nummers 1 en 2 van de top 6 van N&S?
Bomvol Ahoy', 2011, mark my words.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:41 schreef Rauzer het volgende:
.
Hij kan dus in Oh Oh Cherso 2?quote:
joopiquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:42 schreef Joooo-pi het volgende:
Zielig, Davy & Joshua niet door omdat hij een neger is
Oftewel.. we gaan morgen pas naar bedquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou nog even 7 minuten reclame, 20 minuten ONGELOFELIJKE spanning, 5 minuten optredens, 7 minuten NAARSTIG overleg en dan 10 minuten emotioneel afscheid.
dat zowizowiesoquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oftewel.. we gaan morgen pas naar bed
davi = ken van oh oh chersoquote:
Die spannende de muziek erbij ook altijd flikker op manquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou nog even 7 minuten reclame, 20 minuten ONGELOFELIJKE spanning, 5 minuten optredens, 7 minuten NAARSTIG overleg en dan 10 minuten emotioneel afscheid.
Ik vind je echt heel tofquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh en ik kan er geen mening over hebben? Dingen die jij 'tekstbeleving noemt' vind ik soms om te kotsen eigenlijk....
Ey yo we bouncen op die beatquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:42 schreef Joooo-pi het volgende:
Zielig, Davy & Joshua niet door omdat hij een neger is
Is JENNIFER door???quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:42 schreef Cee het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom Jennifer en Nigel als eersten door waren. Want er werd gezegd dat ze niet per sé de meeste stemmen hebben. Of waren dit de nummers 1 en 2 van de top 6 van N&S?
Nou!quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ey yo we bouncen op die beat
Ey yo we stampen op die beat
We rampeneren op de vloer en
het geeft geen ene moer
Want het het is Ali (WAT) Ali (WAT) met Yes-r (WAT)
met Yes-r en Partysquad en Partysquad en Partsquad
(Partysquad)
QFT, vind Beyonce echt vreselijk overgewaardeerdquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind je echt heel tofmaar dit kan ik je helaas niet uitleggen...
Het is voor mij de aller aller belangrijkste factor in welke show dan ook.
Om deze reden haat ik Beyonce tot in iedere vezel van mijn lijf.. (en dat is slechts 1 voorbeeld)
Ja, we hebben deze discussie eerder gehad. Het werd toen ook een tie en dat zal het ook wel blijven denk ikquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind je echt heel tofmaar dit kan ik je helaas niet uitleggen...
Het is voor mij de aller aller belangrijkste factor in welke show dan ook.
Om deze reden haat ik Beyonce tot in iedere vezel van mijn lijf.. (en dat is slechts 1 voorbeeld)
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:44 schreef Cee het volgende:
Wat een frisse wind in medialand is Wendy toch.
je bent doorquote:
Ik hoop op een windkracht 12 zodat ze wegwaait.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:44 schreef Cee het volgende:
Wat een frisse wind in medialand is Wendy toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |