hij kan niet tegen zijn verliesssssssssssssssssssssquote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:41 schreef Rauzer het volgende:
Maar Davy & Joshua komen er wel hoor, ook zonder The Voice!
.
Ze hadden de meeste stemmenquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:42 schreef Cee het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom Jennifer en Nigel als eersten door waren. Want er werd gezegd dat ze niet per sé de meeste stemmen hebben. Of waren dit de nummers 1 en 2 van de top 6 van N&S?
Bomvol Ahoy', 2011, mark my words.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:41 schreef Rauzer het volgende:
Maar Davy & Joshua komen er wel hoor, ook zonder The Voice!
.
Hij kan dus in Oh Oh Cherso 2?quote:
joopiquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:42 schreef Joooo-pi het volgende:
Zielig, Davy & Joshua niet door omdat hij een neger is
Oftewel.. we gaan morgen pas naar bedquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou nog even 7 minuten reclame, 20 minuten ONGELOFELIJKE spanning, 5 minuten optredens, 7 minuten NAARSTIG overleg en dan 10 minuten emotioneel afscheid.
dat zowizowiesoquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oftewel.. we gaan morgen pas naar bed
davi = ken van oh oh chersoquote:
Die spannende de muziek erbij ook altijd flikker op manquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou nog even 7 minuten reclame, 20 minuten ONGELOFELIJKE spanning, 5 minuten optredens, 7 minuten NAARSTIG overleg en dan 10 minuten emotioneel afscheid.
Ik vind je echt heel tofquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh en ik kan er geen mening over hebben? Dingen die jij 'tekstbeleving noemt' vind ik soms om te kotsen eigenlijk....
Ey yo we bouncen op die beatquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:42 schreef Joooo-pi het volgende:
Zielig, Davy & Joshua niet door omdat hij een neger is
Is JENNIFER door???quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:42 schreef Cee het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom Jennifer en Nigel als eersten door waren. Want er werd gezegd dat ze niet per sé de meeste stemmen hebben. Of waren dit de nummers 1 en 2 van de top 6 van N&S?
Nou!quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ey yo we bouncen op die beat
Ey yo we stampen op die beat
We rampeneren op de vloer en
het geeft geen ene moer
Want het het is Ali (WAT) Ali (WAT) met Yes-r (WAT)
met Yes-r en Partysquad en Partysquad en Partsquad
(Partysquad)
QFT, vind Beyonce echt vreselijk overgewaardeerdquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind je echt heel tofmaar dit kan ik je helaas niet uitleggen...
Het is voor mij de aller aller belangrijkste factor in welke show dan ook.
Om deze reden haat ik Beyonce tot in iedere vezel van mijn lijf.. (en dat is slechts 1 voorbeeld)
Ja, we hebben deze discussie eerder gehad. Het werd toen ook een tie en dat zal het ook wel blijven denk ikquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind je echt heel tofmaar dit kan ik je helaas niet uitleggen...
Het is voor mij de aller aller belangrijkste factor in welke show dan ook.
Om deze reden haat ik Beyonce tot in iedere vezel van mijn lijf.. (en dat is slechts 1 voorbeeld)
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:44 schreef Cee het volgende:
Wat een frisse wind in medialand is Wendy toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |