had ik niet verwacht ookquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:35 schreef Karina het volgende:
Ze weten het wel weer lekker te rekken zeg.
Onzin. Het is net hoe je het interpreteert. Compleet subjectief dus.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:34 schreef Symphonic het volgende:
Zij mag er wel uit ook
Geen greintje tekstbegrip
Om 12 uur zit ik hier nogquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:35 schreef Karina het volgende:
Ze weten het wel weer lekker te rekken zeg.
Jennifer kan één dingetje, en heeft totaal geen volume in haar stem.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:35 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
De "eigen stijl" van Joan wordt hier geroemd en de overduidelijke "eigen stijl" van Jennifer wordt gehaat?
toch is het zoquote:
niet door mijquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:35 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
De "eigen stijl" van Joan wordt hier geroemd en de overduidelijke "eigen stijl" van Jennifer wordt gehaat?
ze zal alleen niet zo ver komen als Sumeraquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Shemsi heeft van die Sumera-trekjes.
Oh ja er komen er nog een paar, wakkere harry hierquote:
Ik ken je maar net, maar ik denk dat we best wel eensgezind zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:35 schreef Maartel het volgende:
Johnny door![]()
Ik ben er volgende week ook weer bij
omdat ze er ook nog eens niet uitzienquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:36 schreef iBenny het volgende:
Jullie hebben het dan wel telkens over Jennifer... maar ik vind dit kanslozer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |