quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:25 schreef fratsman het volgende:
Ik heb net even op Youtube gekeken, maar ik zou absoluut niet weten waar ik dit bandje van moet kennen...
Het kan nog, als je benny lief aankijktquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:25 schreef Cee het volgende:
Jammer, had iets van 'Wijvennijd ftw' in de TT gewild.
Ik ooooook! De wijven zijn nijdig!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:25 schreef Cee het volgende:
Jammer, had iets van 'Wijvennijd ftw' in de TT gewild.
dat is wel een mooi nrquote:
True, hier hebben we geen Albert Cuypquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee. nee wijvennijd! Denk aan het jurkje van Raffa! Ook jaloezie!
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:25 schreef Cee het volgende:
Ik vind The Script leuk.
Maar ook alleen maar omdat het niet-wijven zijn.
Iemand moet mij nog eens uitleggen waarom zoute popcorn bestaat. Dat is toch ranzig? Zoete popcorn!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:26 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb een grote zak popcorn op, ik ga straks denk ik dood aan een zout-OD.
Dat is niet erg, denk aan de suiker-OD van Jenniferquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:26 schreef Guanabana het volgende:
Ben ook jaloers op de Marloes Dekkers beha van Raffaquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ooooook! De wijven zijn nijdig!
ik heb helaas absoluut gehoor en dat was in dit geval een straf...quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:22 schreef Zehra het volgende:
[..]
LOL... dat is JOUW mening. De jury dacht er héél anders over en hun mening schat ik net even wat hoger in dan die van jou
Caramel popcornquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Iemand moet mij nog eens uitleggen waarom zoute popcorn bestaat. Dat is toch ranzig? Zoete popcorn!Maar ja ik ben in de minderheid.
Ik wil in je minderheid! EN nee, dat klinkt niet vies. Zoete popcornquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Iemand moet mij nog eens uitleggen waarom zoute popcorn bestaat. Dat is toch ranzig? Zoete popcorn!Maar ja ik ben in de minderheid.
BH's zijn overratedquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben ook jaloers op de Marloes Dekkers beha van Raffa
Kruidjelulmeniet.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb helaas absoluut gehoor en dat was in dit geval een straf...
En nee, ik lul niet uit mijn nek, ik heb het helaas echt.
zoute popcornquote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:26 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil in je minderheid! EN nee, dat klinkt niet vies.
Ik ook! Ik ga morgen even naar de Albert Cuyp denk ikquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben ook jaloers op de Marloes Dekkers beha van Raffa
Jij hebt 4 weken lang zijn kleding gemist?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:27 schreef Karina het volgende:
Heeft Ben een persoonlijke sponsor, dat hij de hele tijd met dat ding zit te klooien.
Zou tof zijn als je Hans zou heten. Maar dat snap je alleen als je Hans Teeuwens' oeuvre kent.quote:
Joanquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:28 schreef Nuchterheid het volgende:
Die hippie met d'r bloemetjesgordijn!
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Zou tof zijn als je Hans zou heten. Maar dat snap je alleen als je Hans Teeuwens' oeuvre kent.
Joan!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:28 schreef Nuchterheid het volgende:
Die hippie met d'r bloemetjesgordijn!
Niet op gelet, ook gesponsord? Ed Hardy dan zekerquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij hebt 4 weken lang zijn kleding gemist?
Beetje borderline gevalletjequote:
Kikiquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:28 schreef Dragonwizard het volgende:
Ik vind Kiki eng. Ze heeft iets sadistisch.
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:29 schreef Cee het volgende:
Joan doet me ineens aan Femke Halsema denken!
qua manier van spreken?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:29 schreef Cee het volgende:
Joan doet me ineens aan Femke Halsema denken!
Ook SYTYCD gekeken zondag?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:30 schreef Guanabana het volgende:
Doe nou eens een keer niet met sms'en. Laat het nou een totaal anders concept zijn, zónder de stem van het publiek, die verneuken het.
Denk niet qua zingen neequote:
ik welquote:
Topfavoriet van de jury (Chico) ging eruit. 't Was de eerste liveshow waar de stem van 't publiek de doorslag gaf.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee, ik kijk dat eigenlijk nooit!
Was het erg?
Godver Jennifer:(
Dit.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Familie Ewbank heeft aan wat touwtjes getrokken.
Dat is klote voor Sinterklaas.quote:
de beste danser eruitquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee, ik kijk dat eigenlijk nooit!
Was het erg?
Godver Jennifer:(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |