Haar rug.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:53 schreef Karina het volgende:
Wat zit er nou voor een raar ding aan de achterkant van haar jurk?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:54 schreef fratsman het volgende:
Hou es op met die stemmen, TV kantine is al afgelopen.
Als je zo gaat redeneren kunnen ze wel gewoon in afl. 1 iemand uitkiezen en die als winnaar uitroepenquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:53 schreef Injetta het volgende:
Eigenlijk kunnen ze allebei wel weg, want die gaan het toch niet redden...
Ze wilde een Rotterdamse doen, en dat lukte niet en toen werd het Loesiequote:Op vrijdag 12 november 2010 23:54 schreef Cee het volgende:
Wendy, hou op met je typetjes. Het meest hilarische typetje dat je speelt ben je zelf.
Eigenlijk wel....quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:54 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Als je zo gaat redeneren kunnen ze wel gewoon in afl. 1 iemand uitkiezen en die als winnaar uitroepen
Dat denk ik niet eigenlijk. Kiki is wel heel erg, dertien in een dozijn. Esther heeft in ieder geval nog een bijzonder oog.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:54 schreef iBenny het volgende:
Ik denk alleen dat we meer van Kiki zouden horen dan van Esther...
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:48 schreef fratsman het volgende:
Joan ook nog door, en dan die met dat wiebeloog na de singoff.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat denk ik niet eigenlijk. Kiki is wel heel erg, dertien in een dozijn. Esther heeft in ieder geval nog een bijzonder oog.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat denk ik niet eigenlijk. Kiki is wel heel erg, dertien in een dozijn. Esther heeft in ieder geval nog een bijzonder oog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |