Dat is het pas als ik geslapen hebquote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is het pas als ik geslapen heb
Haha, ja om 6 uur is het idd echt al de nieuwe dagquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
dat vind ik nou ook! Tenzij ik er om 6 uur in kruip
Nu niet meerquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:10 schreef Koen66 het volgende:
Benny, er staat een zielig 2e live topic nog open
Tsja, RTL is commercieel he, alles voor de ping-pingquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:13 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik was te laat thuis en wilde het online bekijken maar daar moet je nu ineens voor betalen
Ze haalde ze de eerste keer dus helemaal niet, maar dat tweede optreden was geweldigquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Denk niet dat Esther die uithalen nog een keer haalt.
De laatste uithaal zat ze er net naastquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:25 schreef Zehra het volgende:
[..]
Ze haalde ze de eerste keer dus helemaal niet, maar dat tweede optreden was geweldig
Als het aan mij had gelegen welquote:
Jij laft zoveel vrouwen, dat is niet bij te houdenquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou het van beiden jammer hebben gevonden als ze weg zouden moeten...
Nah die Esther is echt zo'n musicalzangeresje. Zeker niet slecht maar veel te 13 in een dozijn om echt succesvol te worden als solo-zangeresquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou het van beiden jammer hebben gevonden als ze weg zouden moeten...
Ja, schandalig hè... dat geld willen vedienen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja, RTL is commercieel he, alles voor de ping-ping
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |