quote:Zekr... jammer, had er meer van verwacht.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:23 schreef PierreBetfair het volgende:
Enorme afknapper die battle van haar
quote:Wie weet dient ze nog in de sing-off te verschijnen.Op zaterdag 30 oktober 2010 01:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zekr... jammer, had er meer van verwacht.
Maar we zullen zien hoe het met de liveshows verloopt
quote:Er blijven na de battles bij iedere coach 7 kandidaten over. Er mogen er maar 6 mee naar de liveshows, dus volgt er nog een sing-off tussen 2 van elke 7 kandidaten.
quote:Maar Angela heeft toch maar 12 kandidaten in de Battles zitten?Op zaterdag 30 oktober 2010 11:34 schreef UltraR het volgende:
[..]
Er blijven na de battles bij iedere coach 7 kandidaten over. Er mogen er maar 6 mee naar de liveshows, dus volgt er nog een sing-off tussen 2 van elke 7 kandidaten.
Jennifer zegt het zelf ook nog na haar optreden. "Ik zit iig zeker weten in de sing-off."
quote:Zal dan misschien alleen voor de coaches gelden die meer dan 12 kandidaten hadden. Ofzo.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar Angela heeft toch maar 12 kandidaten in de Battles zitten?
Sowieso 24 deelnemers in de liveshow... dat is echt een heeeeeele lange tv avond
quote:Maar ze zit bij Nick en Simon, en die hebben 7 battles.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar Angela heeft toch maar 12 kandidaten in de Battles zitten?
Sowieso 24 deelnemers in de liveshow... dat is echt een heeeeeele lange tv avond
quote:Er komt volgende week nog een sing-off waarbij ze de 2 minste tegenover elkaar zetten.Op zaterdag 30 oktober 2010 13:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar ze zit bij Nick en Simon, en die hebben 7 battles.
Yeah right.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:55 schreef PierreBetfair het volgende:
De reacties op Youtube zijn btw niet echt fijn voor Jennifer & Co om te lezen. Het is 100.000 keer hetzelfde....... piepstem, zusje van, vriendjespolitiek etc, Zou me niet verbazen als Jennifer zich dat zo erg aantrekt dat ze uit eigen beweging The Voice verlaat.
Geen 'rauw' randje, een 'heel mooi' randje.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:34 schreef FutureFairytale het volgende:
dat rauwe randje waar ze t over hebben... heb het niet gehoord
Dat is nog niet duidelijk, maar ik neem aan dat er meer dan elke week 'hetzelfde kunstje' gevraagd wordt.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:39 schreef UltraR het volgende:
Hoezo wordt dat straks wel gevraagd?
Ik weet totaal niet hoe die liveshows in elkaar zullen steken.
Voor het zelfde geld kan ze elke week achter haar piano kruipen en mensen de tranen in de ogen zingen met haar prachtige kleine nummers.
Wat een flauwe hap.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:54 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik zat die youtube filmpjes in het begin van dit topic eens te bekijken, en kreeg op youtube opeens dit filmpje van haar:
Akoestisch? Die lui hebben allemaal een kabel naar of een microfoon bij hun instrumenten. Luister op het laatst maar eens naar het geschreeuw van Dewi net na het liedje, dan hoor je wel dat die gasten op het podium gewoon veel harder staan dan de zang. Gewoon slechte mix (en slechte plek van de camera). En boven een band (zelfs al is het akoestisch) uitkomen is geen doel opzich ofzo. Als je een mening wilt vormen moet je echt niet op zo'n opname afgaan.quote:Ze zingt Mercy van Duffy zo zacht, vooral de uithalen in de hoogte (die ze bijna niet haalt), dat de AKOESTISCHE begeleidingsband vaak boven haar uitkomt.
Omdat Jennifer tot nu van iedereen het slechtst heeft gepresteerd in de battles, en haar auditie ook weer niet zo goed is als die van Ben of Sarina, en ze niet zo muzikaal is als Ray.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:39 schreef UltraR het volgende:
Dat is ook vrij oneerlijk al die reacties.
A. zij kan er niets aan doen dat N&S voor haar kiezen.
B. Er zijn al zoveel kandidaten door ondanks dat ze niet de beste waren in de battle (Ben, Sarina, Ray), waarom krijgen die dan niet half de kritiek over zich heen die Jennifer krijgt.
Vanwege haar leuke snoetje en bekende achternaam? Nee, dat is lekker eerlijk beoordelen...
Tuurlijk, ze was niet best aan het zingen. Maar het is niet alsof haar tegenstandster haar helemaal wegblies. Die deed het zelf ook maar matigjes. Dan is de keuze op basis van de 1e auditie logisch, want daar hoorde Jennifer bij de allerbesten.
Ik vond haar auditie de beste. Die is na die van Ben ook het meest bekeken op de VoH site en youtube.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:59 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
Omdat Jennifer tot nu van iedereen het slechtst heeft gepresteerd in de battles, en haar auditie ook weer niet zo goed is als die van Ben of Sarina, en ze niet zo muzikaal is als Ray.
Zou dat ook niet komen door haar uiterlijkquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:06 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ik vond haar auditie de beste. Die is na die van Ben ook het meest bekeken op de VoH site en youtube.
Klopt. Komt nog.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:59 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik hoorde Irene tussen neus en lippen zeggen dat Jennifer Ewbank straks bij Life4you zit volgensmij..
Ik denk wel dat dat voor 70% meespeelt ofzoquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zou dat ook niet komen door haar uiterlijk?
Gaan we het begrip "akoestisch" even opnieuw definieren? Er is 1 akoestische gitaar met een microfoon ervoor, een electrische basgitaar, een digitaal orgel waar geen decibel uitkomt zonder versterker en een cajon waar ook een microfoon bovenhangt. Al die dingen zijn simpelweg harder gezet dan de zang. Of wou je beweren dat Dewi gewoon heel zachtjes schreeuwt?quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:34 schreef Kidney_bean01 het volgende:
je gaat me toch niet vertellen dat je dit een 'volle bandgeluidsopname' noemt? Ik noem dit zelf in elk geval redelijk akoestisch..
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien zong ze wel maar was het te zacht om te horen.
Is dit niet een herhaling van een eerder geplaatste opmerking?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:08 schreef BVO het volgende:
Wat een duffe muts was het weer.
Snel exit lijkt me. Geen gunfactor en geen stem.
Dat leuke koppie mag ze op een vrijdagavond wel in de kroeg showen, daar gaat dit programma niet om.
Welkequote:Op zondag 31 oktober 2010 20:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is dit niet een herhaling van een eerder geplaatste opmerking?
zou ze daar echt nog een keer mee wegkomen?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:14 schreef ZaZoe het volgende:
Bij de sing-off zingt ze haar auditienummer weer zegt ze, dus redelijke kans dat zich hier doorheen slaat lijkt me.
Ik meende die opmerking van je over gunfactor en zo eigenlijk precies zo ergens eerder gelezen te hebben...quote:
Volgens mij heeft ze geen keuze en is het auditienummer voor iedereen standaardquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zou ze daar echt nog een keer mee wegkomen?
wie bepaalt bij de sing off? de coaches of sms-end nederland?
in geval van het laatste zou ik haar overwinning niet durven garanderen
quote:Jeroen van der Boom vindt bijdrage van Ewbank slecht (nu.nl)
AMSTERDAM - Jeroen van der Boom vond de bijdrage van Jennifer Ewbank aan de afgelopen uitzending van The Voice of Holland ronduit slecht. Coach Angela Groothuizen neemt het op voor de 23-jarige deelneemster, ook al is ze niet haar coach.
"Ik ben gewoon eerlijk", zegt Van der Boom maandag in het ochtendprogramma van Giel Beelen.
"Bij mij in het team ben je goed als je goed bent en als je slecht bent ga je eruit." Van der Boom, die coach is voor andere kandidaten, zegt dat hij na afloop van het programma zijn collega's heeft gevraagd waarom ze voor Ewbank kozen. "Ik zal wel andere oren hebben."
Zenuwen
"Je hoort dat ze helemaal werd weggeblazen door de zenuwen", zegt Groothuizen over het jongere zusje van muziekproducent John Ewbank. "Maar ze is ook meer van de kleine liedjes." Volgens de coach is er geen sprake van doorgestoken kaart. Groothuizen kan zich wel voorstellen waarom mensen in de war zijn. "Ze zong slecht maar er zat geen foute noot in."
De coach zegt dat Ewbank bovendien een waanzinnige uitstraling heeft. "Dat telt wel mee op dit punt. Maar ik ben echt gegaan voor wat ik hoorde." Volgens Groothuizen gaat het vooral om eigenheid. "Je probeert iemand te vinden met karakter in de stem." Volgens de coach was elke noot raak. "Ze is interessant en eigen."
Marco Borsato schreef eerder op zijn website op lovende wijze over de pianiste en de zangeres. Daar meldt hij onder meer dat producent John Ewbank van plan is een album op te nemen met zijn zusje.
Goh, en dan heet het THE VOICE.quote:Op maandag 1 november 2010 10:00 schreef iBenny het volgende:
De coach zegt dat Ewbank bovendien een waanzinnige uitstraling heeft. "Dat telt wel mee op dit punt.
Dan had ze dus helemaal niet doorgehoeven als het album er toch wel komtquote:Daar meldt hij onder meer dat producent John Ewbank van plan is een album op te nemen met zijn zusje.
Je kunt wel een album maken, maar dat wil toch niet zeggen dat die ook daadwerkelijk uit gaat komen?quote:Op maandag 1 november 2010 10:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dan had ze dus helemaal niet doorgehoeven als het album er toch wel komt
Dat klinkt wel logisch ja, ik bereid zelf ook altijd voedsel maar eet het niet op.quote:Op maandag 1 november 2010 10:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je kunt wel een album maken, maar dat wil toch niet zeggen dat die ook daadwerkelijk uit gaat komen?
qftquote:Op maandag 1 november 2010 11:03 schreef tdrone het volgende:
wat een lulverhaal weert van Jeroen als wat hij zegt waar is was Ray klaassen er niet meer in geweest.
Je kunt toch wel een album maken om deze vervolgens proberen te slijten aan een platenmaatschappij?! Iemand zal dat ding moeten uitgeven..quote:Op maandag 1 november 2010 11:00 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat klinkt wel logisch ja, ik bereid zelf ook altijd voedsel maar eet het niet op.
Ja en weg dus en zo zie je maar dat bekendheid ook zijn nadeel kan hebben,en terecht.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:40 schreef StefanKollaart het volgende:
Wat een lekker wijf en wat een superstem.
??quote:Op maandag 1 november 2010 13:23 schreef rubje het volgende:
[..]
Ja en weg dus en zo zie je maar dat bekendheid ook zijn nadeel kan hebben,en terecht.
Jij post ook maar om het posten hè?quote:Op maandag 1 november 2010 13:23 schreef rubje het volgende:
Ja en weg dus en zo zie je maar dat bekendheid ook zijn nadeel kan hebben,en terecht.
quote:Jeroen van der Boom vindt bijdrage van Ewbank slecht
Uitgegeven: 1 november 2010 09:22
Laatst gewijzigd: 1 november 2010 09:22
AMSTERDAM - Jeroen van der Boom vond de bijdrage van Jennifer Ewbank aan de afgelopen uitzending van The Voice of Holland ronduit slecht. Coach Angela Groothuizen neemt het op voor de 23-jarige deelneemster, ook al is ze niet haar coach.
© NU.nl/Karel Storre
"Ik ben gewoon eerlijk", zegt Van der Boom maandag in het ochtendprogramma van Giel Beelen.
"Bij mij in het team ben je goed als je goed bent en als je slecht bent ga je eruit." Van der Boom, die coach is voor andere kandidaten, zegt dat hij na afloop van het programma zijn collega's heeft gevraagd waarom ze voor Ewbank kozen. "Ik zal wel andere oren hebben."
Zenuwen
"Je hoort dat ze helemaal werd weggeblazen door de zenuwen", zegt Groothuizen over het jongere zusje van muziekproducent John Ewbank. "Maar ze is ook meer van de kleine liedjes." Volgens de coach is er geen sprake van doorgestoken kaart. Groothuizen kan zich wel voorstellen waarom mensen in de war zijn. "Ze zong slecht maar er zat geen foute noot in."
De coach zegt dat Ewbank bovendien een waanzinnige uitstraling heeft. "Dat telt wel mee op dit punt. Maar ik ben echt gegaan voor wat ik hoorde." Volgens Groothuizen gaat het vooral om eigenheid. "Je probeert iemand te vinden met karakter in de stem." Volgens de coach was elke noot raak. "Ze is interessant en eigen."
Marco Borsato schreef eerder op zijn website op lovende wijze over de pianiste en de zangeres. Daar meldt hij onder meer dat producent John Ewbank van plan is een album op te nemen met zijn zusje.
Dat staat hierboven al in dit topic.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:53 schreef Symphonic het volgende:
Jeroen vd Boom heeft in ieder geval naar dezelfde show zitten kijken als ik
Van nu.nl:
[..]
Kijk eens naar post #170quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:53 schreef Symphonic het volgende:
Jeroen vd Boom heeft in ieder geval naar dezelfde show zitten kijken als ik
Van nu.nl:
[..]
quote:Moment van de waarheid voor Jennifer Ewbank
AMSTERDAM - Voor vier kandidaten die 'groen licht' kregen, is hun avontuur in The Voice of Holland vanavond alsnog voorbij. Na de battles zijn er direct sing-offs, waarbij iedere coach nog één talent naar huis stuurt. Jennifer Ewbank vreest dit lot: "Het ging echt niet goed."
De zangeres wist met haar optreden vorige week met hakken over de sloot tegenstander Myrthe Pijma te verslaan. Een lading van kritiek volgde, kijkers en ook Jeroen van der Boom lieten weten dat ze de keuze onterecht vonden. Coaches Nick en Simon hadden een time-out nodig om met hun team, ’niet unaniem’, Jennifer door te laten gaan.
Het 23-jarige zusje van muziekproducent/tekstschrijver John Ewbank reageerde: „Ik ben heel blij, trots niet want het ging echt slecht. Het nummer, I am in Love van Maria Mena, wordt je gegeven.” De kandidaten die in de sing-offs terechtkomen, doen hun nummer waarmee ze doorgingen bij de blind auditions.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |