Dacht ik ook, maar die heette Anoushka realiseerde ik me laterquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:10 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij zat zij ook in Starmaker!
Ja, dat was zij.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:11 schreef Cee het volgende:
Verrek, daar ken ik haar van, Idols dus! Vond haar echt goed toen. Werd er niet over haar gezegd dat ze een huisvrouw-uiterlijk had?
quote:Exit dus. Ze zong zeker niet verkeerd, maar Joan was ontwapenender. Yvette zong iets te 'technisch' om mensen echt te raken denk ik.Op zondag 17 oktober 2010 12:27 schreef methodmich het volgende:
Deze stond te huilen in het voorstukje voor de Battles. Dus of ze gaat na veel spanning door en gooit het eruit of het is exit voor Yvette.
quote:Tja, hadden ze niet tegen haar gezegd dat ze zich een beetje in moest houden, of het kleiner moest brengen? Ben benieuwd wat er was gebeurd als ze los was gegaan....Op zaterdag 23 oktober 2010 11:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Exit dus. Ze zong zeker niet verkeerd, maar Joan was ontwapenender. Yvette zong iets te 'technisch' om mensen echt te raken denk ik.
quote:Ja. Afgezet tegen Joan leek ze nu meer op een achtergrondzangeres. Jammer, ik had echt graag meer van haar willen zien.Op zaterdag 23 oktober 2010 11:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer van dat 'hou klein advies'. Het was nu goed gezongen maar saai.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |