quote:Kun je ook nog iets anders zeggen offe?
quote:nee, die andereOp vrijdag 29 oktober 2010 22:21 schreef iBenny het volgende:
Die ene lijkt op die ene van Novastar(?)
quote:en beugeltjeOp vrijdag 29 oktober 2010 22:22 schreef Starlie het volgende:
Lars moet dat vlazige puber snorretje eraf halen!
quote:als ik dit lees, heb ik zoiets van...Op vrijdag 29 oktober 2010 22:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kun je ook nog iets anders zeggen offe?
quote:NEEEEEEEE joh, die vorige was echt een boer, dit is toch wel een aantrekkelijke jongen hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 22:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joah... als je kijkt naar dr vorige man
quote:Ik vind hem te leuk voor RaffaOp vrijdag 29 oktober 2010 22:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joah... als je kijkt naar dr vorige man
quote:Maar dat is dan puur lijfbehoud.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:22 schreef Karina het volgende:
Die kamper zal wel doorgaan, bekende familie.
quote:die bij het raampjeOp vrijdag 29 oktober 2010 22:23 schreef michiel_merk het volgende:
Nou hoop dat de middelste door gaat ..John is dat toch ?
quote:Zeg, het is hier geen vleesmarkt heOp vrijdag 29 oktober 2010 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
NEEEEEEEE joh, die vorige was echt een boer, dit is toch wel een aantrekkelijke jongen hoor
quote:Nou op de lekkere mannen wachten we nog steeds.
quote:Hahahahahaha!!Op vrijdag 29 oktober 2010 22:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Die oma houdt niet langer haar vocht vast, denk ik.
quote:dayt is waarOp vrijdag 29 oktober 2010 22:25 schreef iBenny het volgende:
En toch vind ik het jammer dat er niet echt een 'lelijk' figuur tussen zit die goed kan zingen...
quote:Dit dus.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:18 schreef Majkool het volgende:
Ach, voor het optreden staat 90% toch al vast... Die Rosenberg wint toch deze ronde..
quote:Ik zie genoeg lelijke figurenOp vrijdag 29 oktober 2010 22:25 schreef iBenny het volgende:
En toch vind ik het jammer dat er niet echt een 'lelijk' figuur tussen zit die goed kan zingen...
quote:nou die John is aardig lelijk hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 22:25 schreef iBenny het volgende:
quote:Ik zie zat lelijke mannen hoor en geen knappe.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:25 schreef iBenny het volgende:
quote:ja maar die is niet doorOp vrijdag 29 oktober 2010 22:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
nou die John is aardig lelijk hoor
quote:Nee, dat was bij POPOp vrijdag 29 oktober 2010 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou op de lekkere mannen wachten we nog steeds.
quote:Maar neit echt iemand die eruit springt...Op vrijdag 29 oktober 2010 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie zat lelijke mannen hoor en geen knappe.
quote:yeah, ik ga morgen ga je mee ?Op vrijdag 29 oktober 2010 22:26 schreef Laysa het volgende:
Fijn....de zigeuners zullen hun kampement nu wel gaan opzetten bij de studio
quote:Ik heb wel wat lekkere hapjes gezienOp vrijdag 29 oktober 2010 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
quote:jij wil geen vleesmarkt heOp vrijdag 29 oktober 2010 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar het is m'n type niet, maar als ik het goed herinner wel een verbetering
quote:Ja? Ik niet eigenlijk.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb wel wat lekkere hapjes gezien
quote:Ik ben er zo allergisch voor, krijg je weer dat 1 kandidaat de halve zaal aan publiek mee heeftOp vrijdag 29 oktober 2010 22:26 schreef Laysa het volgende:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:28 schreef Symphonic het volgende:
Johnny terecht door.
Fijne en vooral goede stem en techniek.
quote:
quote:[VOH] Anne HoogendoornOp vrijdag 29 oktober 2010 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
welke anne? Ik hoop dat ze niet doorgaat
quote:Die van JvdB toch? Zijn "rock-chick"?Op vrijdag 29 oktober 2010 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
welke anne? Ik hoop dat ze niet doorgaat
quote:Ah vandaar dat ik er niks tussen zie wat me kan boeien
quote:Die laat je toch bouwen door die creatieve man van je
quote:In hun kip-caravan, die ze voor een prikkie hebben gekocht, omdat die failliet is en natuurlijk op een Ew Bank van de IKEA.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:26 schreef Laysa het volgende:
quote:Jup. Zij valt niet zo erg op tussen de anderen, maar ik vond haar auditie echt heel goed! Zij gaat denk ik nog verrassen...
quote:Ze twittert wel als een gekOp vrijdag 29 oktober 2010 22:30 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Jup. Zij valt niet zo erg op tussen de anderen, maar ik vond haar auditie echt heel goed! Zij gaat denk ik nog verrassen...
quote:Het is eigenlijk heel simpelOp vrijdag 29 oktober 2010 22:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kom maar eens ene keer cursus geven
Ik snap er echt geen reet van
quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:00 schreef iBenny het volgende:
![]()
Het is vrijdag
![]()
Nog maar 20 uur en 30 minuten
Vanavond is trouwens weer een langere uitzending... direct hierna komt de sing-off, waarin er in elke team nog 1 kandidaat het veld moet ruimen
quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:00 schreef iBenny het volgende:
![]()
Het is vrijdag
![]()
Nog maar 20 uur en 30 minuten
Nja... als blijkt dat ze opeens wel kan zingen in de sing-off dan, dan vind ik het prima als ze wel doorgaatquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:11 schreef EilandjeOnline het volgende:
hopelijk vliegt ieuwbank er nu wel uit, maar het zal wel niet
dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:11 schreef EilandjeOnline het volgende:
Ik hoop het ookquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:11 schreef EilandjeOnline het volgende:
Ook...quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:17 schreef Pisces29 het volgende:
Is vanavond een sing-off dan, niet gewone battles?
Ik hoop het ook. Alleen staat ze nu al met een artikeltje op telegraaf.nlquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:11 schreef EilandjeOnline het volgende:
Ahquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ook...
20:30 The battles
22:30 Sing-off (elk team van 7 naar 6 kandidaten)
Ga de hele avond zitten duimen dat ze erin blijft.quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:11 schreef EilandjeOnline het volgende:
Volgens mij doen ze ook een keer 3 tegen elkaarquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:09 schreef UltraR het volgende:
Ben overigens wel benieuwd hoe het precies zal werken met die sing-off. Want volgens mij hebben Angela en Jeroen na vanavond sowieso nog maar 6 kandidaten over. (die hadden er na de blind audities 12 en 13 als ik het goed heb).
Dan zouden er dus alleen 1 kandidaat van N&S en 1 van Roel moeten afvallen (die hadden er volgens mij allebei 15?).
Nou.. die weddenschap zou ik wel aan durven nemen. De -twee- minsten van N&S uit de battles moeten tegen elkaar. Daar zit ze zeker wel bij. Maar in die sing-off gaat ze glansrijk overeind blijven.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik gooi er een wedje op dat die Iewbank ook niet in de singoff staat...
Ze had er vorige week ook uit gemoeten, ze was de minste van de 2. Dat gebeurde ook niet...quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:22 schreef UltraR het volgende:
De -twee- minsten van N&S uit de battles moeten tegen elkaar. Daar zit ze zeker wel bij.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:13 schreef Pisces29 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:43 schreef xinnos het volgende:
[..]Hoe kom jij aan die kennis ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wed van welquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ze hoort er te staanquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:43 schreef gomi het volgende:
[..]
ik wed van wel
mag ik ook de inzet bepalen?
yeah ze weten allang wie ze wel en niet door willen hebben.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze hoort er te staan, maar ik verbaas me nergens meer over, bepaalde namen gaan toch door, ongeacht wat ze doen...
Enneh lunsje?
Dubbele dan dacht ikquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:48 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah ze weten allang wie ze wel en niet door willen hebben.
maar die lunch stond al he
ow...vertel...quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:49 schreef Susi het volgende:
[..]
Laat maar, ik zie al hoe je aan die info komt
dubbel kan iddquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dubbele dan dacht ikAndere inzet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |