Nou ja de manier waarop ze zong en daar stond te dansen vond ik het wel een beetje 'rockchick' hoorquote:Op zondag 19 september 2010 00:45 schreef ranja het volgende:
Ik heb geen idee of ze dat wil zijn?
Volgens mij wordt heel snel een label opgeplakt door de jury, de programma makers, de kijkers, geen idee wie maar die door haarzelf. Dat gebeurde in elk geval ook bij eerdere xfa en ido jaren.
Nou ja, bartjebart vond dat blijkbaar niet.quote:Op zondag 19 september 2010 01:05 schreef -Miauw- het volgende:
Nou ja de manier waarop ze zong en daar stond te dansen vond ik het wel een beetje 'rockchick' hoor
ja klopt... maar het overtuigde niet enorm...quote:Op zondag 19 september 2010 01:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja de manier waarop ze zong en daar stond te dansen vond ik het wel een beetje 'rockchick' hoor
Nee overtuigde mij ook nietquote:Op zondag 19 september 2010 01:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ja klopt... maar het overtuigde niet enorm...
En volgens mij (maar da week nie zeker) zei ze zelf ook zoiets tijdens het interview
quote:Omdat ik dan misschien van die tweets af ben@annesinger RT!! Bij 1000 followers verloot ik een exclusief huiskamerconcert! Dus, wil jij een te gekke akoestische show in je huiskamer? FOLLOW! #tvoh
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |