Johnny is zeker enom goed. Het charisma van Ben is alleen beter en daarom vinden mensen hem té gek.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:02 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik vind hem leuk. Erg enthousiast over. Hoor alleen maar mensen over TattooBen en de zus van, maar vind Johnny ook erg goed.
Ik had hetzelfdequote:Op donderdag 30 september 2010 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik dacht oh, oh dit gaat niks worden.
Maar ik vond hem wel erg goed
Hij komt ook over alsof hij net zijn hamer en duimstok aan de kant heeft gelegd.quote:Op maandag 20 september 2010 13:50 schreef TheVulture het volgende:
Goeie stem maar wat ik me van het Songfestival kan herinneren is dat ie nou niet bepaald latino-moves in huis had... meer een houten klaas...
quote:Lijkt mij wel dat hij doorgaatOp vrijdag 29 oktober 2010 18:44 schreef Cee het volgende:
Net bij Boulevard, stukje van Johnny bij Michael Bublé gisteren backstage in het Gelredome! Hij klonk weer geilllll.Oh, en Johnny ook.
En vanavond gaat ie in de Ring.
Ik vind die pa geniaal!quote:Op donderdag 11 november 2010 09:40 schreef Re het volgende:
je zou de vader van Jognny toch op de plaats gelijk afschieten, anders krijgen we weer zo'n uhmmm hoe heet die tokkie gozer ook alweer.. Neil? scenario?
ja tuurlijk, TV waar je je aan kan ergeren is prima TVquote:Op donderdag 11 november 2010 10:38 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik vind die pa geniaal!Telkens in die aankondigingen "En zorgt drvoor datte wat kartjes kent regele he!" [/kampaccent]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |