Johnny is zeker enom goed. Het charisma van Ben is alleen beter en daarom vinden mensen hem té gek.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:02 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik vind hem leuk. Erg enthousiast over. Hoor alleen maar mensen over TattooBen en de zus van, maar vind Johnny ook erg goed.
Ik had hetzelfdequote:Op donderdag 30 september 2010 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik dacht oh, oh dit gaat niks worden.
Maar ik vond hem wel erg goed
Hij komt ook over alsof hij net zijn hamer en duimstok aan de kant heeft gelegd.quote:Op maandag 20 september 2010 13:50 schreef TheVulture het volgende:
Goeie stem maar wat ik me van het Songfestival kan herinneren is dat ie nou niet bepaald latino-moves in huis had... meer een houten klaas...
quote:Lijkt mij wel dat hij doorgaatOp vrijdag 29 oktober 2010 18:44 schreef Cee het volgende:
Net bij Boulevard, stukje van Johnny bij Michael Bublé gisteren backstage in het Gelredome! Hij klonk weer geilllll.Oh, en Johnny ook.
En vanavond gaat ie in de Ring.
Ik vind die pa geniaal!quote:Op donderdag 11 november 2010 09:40 schreef Re het volgende:
je zou de vader van Jognny toch op de plaats gelijk afschieten, anders krijgen we weer zo'n uhmmm hoe heet die tokkie gozer ook alweer.. Neil? scenario?
ja tuurlijk, TV waar je je aan kan ergeren is prima TVquote:Op donderdag 11 november 2010 10:38 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik vind die pa geniaal!Telkens in die aankondigingen "En zorgt drvoor datte wat kartjes kent regele he!" [/kampaccent]
![]()
Ik heb niet het idee dat hij echt geassoiceerd wordt met de roma die zoveel problemen veroorzaken.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:21 schreef tdrone het volgende:
ik vind dat hij goed kan zingen maar denk niet dat hij een hoge gunfactor heeft door zijn achtergrond
Echt, heel die Rosenbergs, geweldig.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:38 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik vind die pa geniaal!Telkens in die aankondigingen "En zorgt drvoor datte wat kartjes kent regele he!" [/kampaccent]
![]()
hoe wil je dan dat we het noemen?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Even terzijde: Ik word zo onderhand strontbeu van de term 'gunfactor'. Ik hoorde het een tijd geleden nog sporadisch maar het wordt tegenwoordig echt voor alles gebruikt.
"Sympathiek".quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:42 schreef tdrone het volgende:
[..]
hoe wil je dan dat we het noemen?
Cee, wat is er aan de hand?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:26 schreef Cee het volgende:
En dan die opgedirkte vrouw van hem die vervolgens commentaar geeft op het feit dat hij zich zo opdirkt.Fantastisch stel.
Ik verstond er geen kip van.quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:17 schreef Pisces29 het volgende:
Laat hem in hemelsnaam normaal Engels leren spreken en zingen.![]()
Niet om aan te horen die uitspraak.
En Nederlands ook graag. Ik vond hem de slechtste gisteren, van allemaal. Ik vond zélfs D&J beterquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:17 schreef Pisces29 het volgende:
Laat hem in hemelsnaam normaal Engels leren spreken en zingen.![]()
Niet om aan te horen die uitspraak.
Dit.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Matig optreden gister, maar z'n vorige twee optredens liet hij wel zien dat hij erg goed kan zingen en een lekker geluid heeft. Terecht door dus, want hij verdient nog wel een kans.
Ik zou wel eens een avondje in die tribune willen zitten om te horen hoe het geluid daar is, ik vermoed heel anders.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:48 schreef UltraR het volgende:
Zo irritant dat jurycommentaar. Doodsbang om het kleinste beetje kritiek te leveren. Of zou het gewoon verboden zijn door de programmaleiding?
Serieus, dit was toch gewoon hartstikke slecht?
Je kan hem uberhaupt moeilijk met Roma associeren, noch met kampers...quote:Op donderdag 11 november 2010 16:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat hij echt geassoiceerd wordt met de roma die zoveel problemen veroorzaken.
Nou ja, je begrijpt wel wat ik probeer te zeggen dus. Ik quote iemand die dacht dat hij impopulair zou zijn door zijn achtergrond.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:52 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
Je kan hem uberhaupt moeilijk met Roma associeren, noch met kampers...
De Rosenbergs zijn Sinti's, en de Sinti's zijn praktisch Nederlanders, hebben doorgaans ook meer Nederlands bloed dan oorspronkelijk Sinti-bloed. Vredelievende mensen die over het algemeen niet opvallen.
dat ligt er maar net aan hoor, hij zelf is ook volbloed sinti......maarja van de andere kant wat is nog tegenwoordig oorspronkelijkquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:52 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
Je kan hem uberhaupt moeilijk met Roma associeren, noch met kampers...
De Rosenbergs zijn Sinti's, en de Sinti's zijn praktisch Nederlanders, hebben doorgaans ook meer Nederlands bloed dan oorspronkelijk Sinti-bloed. Vredelievende mensen die over het algemeen niet opvallen.
en wat bedoel je daar mee??quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Heerlijke stem hoor. En vind hem zelf gelukkig geen groot zigeunergehalte hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |