Johnny is zeker enom goed. Het charisma van Ben is alleen beter en daarom vinden mensen hem té gek.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:02 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik vind hem leuk. Erg enthousiast over. Hoor alleen maar mensen over TattooBen en de zus van, maar vind Johnny ook erg goed.
Ik had hetzelfdequote:Op donderdag 30 september 2010 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik dacht oh, oh dit gaat niks worden.
Maar ik vond hem wel erg goed
Hij komt ook over alsof hij net zijn hamer en duimstok aan de kant heeft gelegd.quote:Op maandag 20 september 2010 13:50 schreef TheVulture het volgende:
Goeie stem maar wat ik me van het Songfestival kan herinneren is dat ie nou niet bepaald latino-moves in huis had... meer een houten klaas...
quote:Lijkt mij wel dat hij doorgaatOp vrijdag 29 oktober 2010 18:44 schreef Cee het volgende:
Net bij Boulevard, stukje van Johnny bij Michael Bublé gisteren backstage in het Gelredome! Hij klonk weer geilllll.Oh, en Johnny ook.
En vanavond gaat ie in de Ring.
Ik vind die pa geniaal!quote:Op donderdag 11 november 2010 09:40 schreef Re het volgende:
je zou de vader van Jognny toch op de plaats gelijk afschieten, anders krijgen we weer zo'n uhmmm hoe heet die tokkie gozer ook alweer.. Neil? scenario?
ja tuurlijk, TV waar je je aan kan ergeren is prima TVquote:Op donderdag 11 november 2010 10:38 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik vind die pa geniaal!Telkens in die aankondigingen "En zorgt drvoor datte wat kartjes kent regele he!" [/kampaccent]
![]()
Ik heb niet het idee dat hij echt geassoiceerd wordt met de roma die zoveel problemen veroorzaken.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:21 schreef tdrone het volgende:
ik vind dat hij goed kan zingen maar denk niet dat hij een hoge gunfactor heeft door zijn achtergrond
Echt, heel die Rosenbergs, geweldig.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:38 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik vind die pa geniaal!Telkens in die aankondigingen "En zorgt drvoor datte wat kartjes kent regele he!" [/kampaccent]
![]()
hoe wil je dan dat we het noemen?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Even terzijde: Ik word zo onderhand strontbeu van de term 'gunfactor'. Ik hoorde het een tijd geleden nog sporadisch maar het wordt tegenwoordig echt voor alles gebruikt.
"Sympathiek".quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:42 schreef tdrone het volgende:
[..]
hoe wil je dan dat we het noemen?
Cee, wat is er aan de hand?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:26 schreef Cee het volgende:
En dan die opgedirkte vrouw van hem die vervolgens commentaar geeft op het feit dat hij zich zo opdirkt.Fantastisch stel.
Ik verstond er geen kip van.quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:17 schreef Pisces29 het volgende:
Laat hem in hemelsnaam normaal Engels leren spreken en zingen.![]()
Niet om aan te horen die uitspraak.
En Nederlands ook graag. Ik vond hem de slechtste gisteren, van allemaal. Ik vond zélfs D&J beterquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:17 schreef Pisces29 het volgende:
Laat hem in hemelsnaam normaal Engels leren spreken en zingen.![]()
Niet om aan te horen die uitspraak.
Dit.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Matig optreden gister, maar z'n vorige twee optredens liet hij wel zien dat hij erg goed kan zingen en een lekker geluid heeft. Terecht door dus, want hij verdient nog wel een kans.
Ik zou wel eens een avondje in die tribune willen zitten om te horen hoe het geluid daar is, ik vermoed heel anders.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:48 schreef UltraR het volgende:
Zo irritant dat jurycommentaar. Doodsbang om het kleinste beetje kritiek te leveren. Of zou het gewoon verboden zijn door de programmaleiding?
Serieus, dit was toch gewoon hartstikke slecht?
Je kan hem uberhaupt moeilijk met Roma associeren, noch met kampers...quote:Op donderdag 11 november 2010 16:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat hij echt geassoiceerd wordt met de roma die zoveel problemen veroorzaken.
Nou ja, je begrijpt wel wat ik probeer te zeggen dus. Ik quote iemand die dacht dat hij impopulair zou zijn door zijn achtergrond.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:52 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
Je kan hem uberhaupt moeilijk met Roma associeren, noch met kampers...
De Rosenbergs zijn Sinti's, en de Sinti's zijn praktisch Nederlanders, hebben doorgaans ook meer Nederlands bloed dan oorspronkelijk Sinti-bloed. Vredelievende mensen die over het algemeen niet opvallen.
dat ligt er maar net aan hoor, hij zelf is ook volbloed sinti......maarja van de andere kant wat is nog tegenwoordig oorspronkelijkquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:52 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
Je kan hem uberhaupt moeilijk met Roma associeren, noch met kampers...
De Rosenbergs zijn Sinti's, en de Sinti's zijn praktisch Nederlanders, hebben doorgaans ook meer Nederlands bloed dan oorspronkelijk Sinti-bloed. Vredelievende mensen die over het algemeen niet opvallen.
en wat bedoel je daar mee??quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Heerlijke stem hoor. En vind hem zelf gelukkig geen groot zigeunergehalte hebben.
Dat was het in mijn ogen ook! Ik snapte het lyrische echt niet. Je hoorde bij elk woord de zenuwen. Het liep daardoor totaal niet vloeiend, het was haperig. Verder zag het er ook nog eens amateuristisch uit. Hij wist zichzelf geen houding te geven op het podium.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:48 schreef UltraR het volgende:
Zo irritant dat jurycommentaar. Doodsbang om het kleinste beetje kritiek te leveren. Of zou het gewoon verboden zijn door de programmaleiding?
Serieus, dit was toch gewoon hartstikke slecht?
nou ja, zat toch wel wat onderhuidse kritiek van N&S op het optreden hoor, maar ik denk dat idd the voice het niet zal gaan hebben van de afbrand kritieken zoals bij xfactor/idols/popstarsquote:Op woensdag 17 november 2010 12:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat was het in mijn ogen ook! Ik snapte het lyrische echt niet. Je hoorde bij elk woord de zenuwen. Het liep daardoor totaal niet vloeiend, het was haperig. Verder zag het er ook nog eens amateuristisch uit. Hij wist zichzelf geen houding te geven op het podium.
sowieso Nick & Simonquote:Op woensdag 17 november 2010 12:25 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja, zat toch wel wat onderhuidse kritiek van N&S op het optreden hoor, maar ik denk dat idd the voice het niet zal gaan hebben van de afbrand kritieken zoals bij xfactor/idols/popstars
Nou ja, niet de hele familie Rosenberg is vredelievend hoor. Het grootste talent uit de familie, Jimmy, en diens vader zijn niet altijd even vredelievend. De documentaire De Vader, de Zoon & Het Talent (aanrader) geeft wat dat betreft een aardig inkijkje.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:52 schreef Weeetikveel... het volgende:
zeker niet, maar ze zullen er nu alles aan doen om johnny zo goed mogelijk neer te zetten op de tv en zo positief mogelijk te laten overkomen...net zoals zijn vader zegt dat hij meubelmaker isquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, niet de hele familie Rosenberg is vredelievend hoor. Het grootste talent uit de familie, Jimmy, en diens vader zijn niet altijd even vredelievend. De documentaire De Vader, de Zoon & Het Talent (aanrader) geeft wat dat betreft een aardig inkijkje.
Ze patsen in ieder geval niet met dure auto's.....Johnny met z'n Astraatje en vaders met Ford Focus.quote:Op maandag 29 november 2010 23:30 schreef sherezade het volgende:
[..]
zeker niet, maar ze zullen er nu alles aan doen om johnny zo goed mogelijk neer te zetten op de tv en zo positief mogelijk te laten overkomen...net zoals zijn vader zegt dat hij meubelmaker is![]()
yeah right
ja ze willen echt burgerlijk overkomenquote:Op donderdag 2 december 2010 13:15 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ze patsen in ieder geval niet met dure auto's.....Johnny met z'n Astraatje en vaders met Ford Focus.
Hun geld steken ze volgens mij in de siliconen van Johnnies vrouw
In 2011.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:33 schreef UltraR het volgende:
Ach ja, Johnny of Nigel eruit, who cares. Zijn allebei totaal niet van het vereiste niveau.
Deze week Johnny. Won't miss him![]()
Over twee weken Nigel.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 09:22 schreef Dizer het volgende:
LOL wij gingen met zijn 5en zo hard juichen, het leek net alsof Nederland het WK heeft gewonnen. We waren unaniem ontzettend blij dat ie eruit was. Zo klaar met die gast die meer bezig is met zijn uiterlijk dan met zijn muziek.
En WTF???
I am so currrrryyyyyyyy........................................ ious....![]()
Ik ben lui, post het even hier.quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:44 schreef sherezade het volgende:
gaat alweer een rel ten ronde, er zou zich achter de schermen iets hebben afgespeeld
waarop hij is afgerekend geworden...check zijn hyves maar
Whut?quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:44 schreef sherezade het volgende:
gaat alweer een rel ten ronde, er zou zich achter de schermen iets hebben afgespeeld
Cee, heb je kunnen slapen?quote:
Ik ook, ik moest even juichenquote:Op zaterdag 11 december 2010 09:22 schreef Dizer het volgende:
LOL wij gingen met zijn 5en zo hard juichen, het leek net alsof Nederland het WK heeft gewonnen. We waren unaniem ontzettend blij dat ie eruit was. Zo klaar met die gast die meer bezig is met zijn uiterlijk dan met zijn muziek.
En WTF???
I am so currrrryyyyyyyy........................................ ious....![]()
ZIe op zijn hyves krabbels van mensen inderdaad dat hij iets in een prive bericht uit de doeken zou hebben gedaan . Maar er staat nergens wat dan precies.quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:44 schreef sherezade het volgende:
Ook niet erg professioneel van hem...quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:27 schreef Magics het volgende:
[..]
ZIe op zijn hyves krabbels van mensen inderdaad dat hij iets in een prive bericht uit de doeken zou hebben gedaan . Maar er staat nergens wat dan precies.
Someone enlighten me please!
Hij is ook niet zo professioneel, getuige gisteren in de sing of: het half opgeven, stoppen met zingen en dan in de microfoon: Sorry jongens....quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ook niet erg professioneel van hem...
Hadden ze geen school op het kamp?quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:46 schreef dirtbag het volgende:
Johnny Rosenberg moest eruit., Dat blijkt niet alleen uit onderstaand bericht maar ruim voordat de singoff plaats vondt is hem al verteld dat hij uit het team van nick en simon gehaald zou worden. The voice of holland is 1 grote neppende en voordat er ook maar 1 sms is verstuurd is al bekend wie er moet vertrekken. De singoff wou johhny ook nieteens zingen maar dit is hem verplicht. Na de show zijn er ook een aantal dingen gebeurt waar ik niet verder op in ga.....
Hieronder het bericht van johnny naar zijn vrienden op hyves
hallo lieve vrienden en vriendinnen van me..
ik wil jullie nog echt vanuit mijn hard bedanken voor alle stuen en reacties en smsjes mailtjes etc...
klinkt meschien gek wat ik nu ga zeggen maar wil het toch effe kwijt...
ik wis dat ik eruit ging,,door een woorde wisseling liep dit zo af voor me..
met iemand van de hoge staf...ga helaas geen namen noemen...en toen werd mijn gezecht dat ik bij nick en simon weggehaald zou worden.. en vannaf dat punt ,werkte alles mijn tegen. ik wil alleen maar zegge ik ben iemand en hou van ieder mens,,en heb respect voor iedereen..en dat wil ik ook trug hebben..en deze gast had dat niet....dan houd ik de eer en de respect voor me zelf....kan hier helaas niet verder op in gaan,weet dat het moeilijk te begrijpen is...en ben ook niet van plan vraak te nemen of wat...ik ben een professionele artiest en hou me ook zo..
laat jullie allenmaal zien dat ik trug kom..ik laat mijn fans zeker niet zitten..
en ga jullie zeker op de hoogte houden van alles wat ik doe...nogmaals bedankt echt voor alles...
dikke kus voor jullie allenmaal..
il be back trust me....
johnny rosenberg
nou de grote letters kosten ook de nodige moeite zo te zienquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:04 schreef Re het volgende:
Had zeker moeite met het lezen van de kleine lettertjes.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou de grote letters kosten ook de nodige moeite zo te zien
Of gewoon alles vertellen, of je mond houden. Dit soort geneuzel leidt alleen maar tot speculaasjes.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:23 schreef -Miauw- het volgende:
Nou vervelend Johnny. Tja, wat doe je er aan...
Ik geloof best dat het een en ander geregeld en bepaald is van tevoren maar wat moeten wij hier nou mee?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:29 schreef PierreBetfair het volgende:
Met het hele kamp die zaal in Ede platbranden. Niemand fuckt met J.R.
quote:een professionele artiest die terugkomt en en zijn fans niet laat zitten.
Hij bedankt vanuit z'n hard.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:46 schreef Johnny Rosenberg het volgende:
ik wil jullie nog echt vanuit mijn hard bedanken
quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:05 schreef UltraR het volgende:
Oh mijn god... dat Nederlands, mijn nichtje van 5 schrijft nog beter.
een schoolquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:50 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hadden ze geen school op het kamp?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:52 schreef sherezade het volgende:
[..]
een school![]()
die mensen krijgen helemaal niks van de gemeente...de meeste krijgen niet eens een fatsoentelijke staanplaats...om maar te zwijgen over andere voorzieningen...
Misschien moeten ze zich eens aan de regels houden ipv weigeren belasting te betalen en het gros van hun inkomen uit drugs te halen. Gemeenten hebben over het algemeen niet zo'n zin om een stelletje losgeslagen criminelen binnen te halen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:48 schreef sherezade het volgende:
[..]
![]()
jij hebt makkelijk praten jullie weten niks over hun cultuur, de meeste hebben geen onderwijs gehad omdat ze jarenlang overal verjaagd zijn en verstoten zijn geworden door de burgermensen...en dan vinden mensen het raar dat zijn grammatica niet top is.....
![]()
![]()
![]()
jij weet echt niks hequote:Op zaterdag 11 december 2010 22:29 schreef UltraR het volgende:
[..]
Misschien moeten ze zich eens aan de regels houden ipv weigeren belasting te betalen en het gros van hun inkomen uit drugs te halen. Gemeenten hebben over het algemeen niet zo'n zin om een stelletje losgeslagen criminelen binnen te halen.
Zomaar een ideetje.
Meneer Rosenberg woont toch ook gewoon in een rijtjeshuis? Dus geen smoes meer om niet te kunnen zpellenquote:Op zondag 12 december 2010 09:42 schreef sherezade het volgende:
[..]
jij weet echt niks heje moet zigeuners niet vergelijken met die reizigers van vinkeslag...ezel
Nee, in VOH op woensdag was duidelijk te zien dat hij in een normaal huis woont.quote:Op zondag 12 december 2010 10:51 schreef sherezade het volgende:
volgens mij zijn dat vlinderhuisjes die op een kamp staan..die heb je tegenwoordig ook
soort challetjes
Idd hun keuze, zij hechten meer waarde aan andere dingen......muziek, gezelligheid en weet ik al wat meer. Om hier dan die mensen bespottelijk te maken vanwege hun Nederlands is echt zo laag. Had het overigens wel verwacht van die figuren.....frustratie omdat ze zelf mislukt zijn in de maatschappij.quote:Op zondag 12 december 2010 10:57 schreef mootie het volgende:
Trouwens, ik vind het een keuze van de ouders als ze hun kinderen niet naar school sturen, daar kun je de overheid moeilijk de schuld van geven.
quote:Op zondag 12 december 2010 12:20 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Idd hun keuze, zij hechten meer waarde aan andere dingen......muziek, gezelligheid en weet ik al wat meer. Om hier dan die mensen bespottelijk te maken vanwege hun Nederlands is echt zo laag. Had het overigens wel verwacht van die figuren.....frustratie omdat ze zelf mislukt zijn in de maatschappij.
Maar we kunnen wel goed spellenquote:Op zondag 12 december 2010 13:03 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ik ben mislukt in de maatschappij, thx for the information.
Je kunt het toch ook best gezellig hebben en muziek hebben, met tenminste lagere school?quote:Op zondag 12 december 2010 12:20 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Idd hun keuze, zij hechten meer waarde aan andere dingen......muziek, gezelligheid en weet ik al wat meer. Om hier dan die mensen bespottelijk te maken vanwege hun Nederlands is echt zo laag. Had het overigens wel verwacht van die figuren.....frustratie omdat ze zelf mislukt zijn in de maatschappij.
Is gewoon hun cultuur, waarom zouden zij zich zo moeten ontwikkelen als de doorsnee Nederlander? Ik vind het wel leuk dat er nog van dit soort zigeuners bestaan.quote:Op zondag 12 december 2010 13:58 schreef mootie het volgende:
Je kunt het toch ook best gezellig hebben en muziek hebben, met tenminste lagere school?
Ik vind juist dat die kinderen veel ontzegd wordt: contact met kinderen uit andere lagen van de maatschappij, sowieso is school goed voor de ontwikkeling van een kind, ook sociaal en psychologisch gezien. En hallo hey, hoe kunnen deze kinderen ooit een fatsoenlijke baan krijgen, als ze onze taal niet eens onder de knie hebben.
ja en tegenwoordig gaan de kinderen wel allemaal naar school, vroeger was alles andersquote:Op zondag 12 december 2010 14:06 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Is gewoon hun cultuur, waarom zouden zij zich zo moeten ontwikkelen als de doorsnee Nederlander? Ik vind het wel leuk dat er nog van dit soort zigeuners bestaan.
Shit, heb het gemist, was er nog wat?quote:Op zondag 12 december 2010 19:18 schreef Pisces29 het volgende:
Oei, dat joch is er stil van bij Carlo en Irene
Gewoon over zijn exit of over de woordenwisseling met de Man Achter de Schermen?quote:Op zondag 12 december 2010 19:31 schreef Petre het volgende:
[..]
Hij wilde het er niet over hebben..
Het laatstequote:Op zondag 12 december 2010 19:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Gewoon over zijn exit of over de woordenwisseling met de Man Achter de Schermen?
Was het een harde klap, een corrigerende tik of een liefkozend aaitje?quote:Op zondag 12 december 2010 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
*klap op bovenarm* "we hopen dat je nog een keer langs komt op de Zondagmiddag en bladieblabla".
Medelijden veegjequote:Op zondag 12 december 2010 19:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Was het een harde klap, een corrigerende tik of een liefkozend aaitje?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:48 schreef sherezade het volgende:
[..]
![]()
jij hebt makkelijk praten jullie weten niks over hun cultuur, de meeste hebben geen onderwijs gehad omdat ze jarenlang overal verjaagd zijn en verstoten zijn geworden door de burgermensen...en dan vinden mensen het raar dat zijn grammatica niet top is.....
![]()
![]()
![]()
Hij is 33 toch? Dan kan hij er tegenwoordig ook zelf voor kiezen om zijn taal bij te spijkeren.quote:Op zondag 12 december 2010 11:11 schreef sherezade het volgende:
dat heb ik dan niet gezien die aflevering![]()
Wat betreft het onderwijs, mee eens.....het ligt idd aan de ouders..maar is lullig dat de kinderen daar de dupe van worden en belachelijk worden gemaakt
Miauw hoorquote:Op zondag 12 december 2010 22:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij komt uit diezelfde cultuur? Aangezien het hier om zijn spelling gaat in plaats van zijn grammaticale zinsopbouw?
ik bedoelde onder andere de hele Nederlandse taal in taal en geschrift..dus grammatica en spelling etcquote:Op zondag 12 december 2010 22:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij komt uit diezelfde cultuur? Aangezien het hier om zijn spelling gaat in plaats van zijn grammaticale zinsopbouw?
Nee hoor, ik vraag het je gewoonquote:Op zondag 12 december 2010 22:43 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik bedoelde onder andere de hele Nederlandse taal in taal en geschrift..dus grammatica en spelling etc![]()
alsof je dat niet duidelijk was
En meteen wordt er een stempel op me gedrukt alsof ik dan ook deel uitmaak van die cultuur....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
slaat nergens op
okequote:Op zondag 12 december 2010 22:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vraag het je gewoon
Maar als je Johnny's tekst bekeek dan viel vooral de gebrekkige spelling op.
quote:Op maandag 13 december 2010 06:30 schreef Dizer het volgende:
I am sooooo Cuuuurrrrrrrrrrryyyyyyyyyyyyy............................. ious.....![]()
Nee eerst zijn zangles en dan zijn spellingsles.quote:Op dinsdag 14 december 2010 07:15 schreef Cee het volgende:
Zo, werd die even afgebrand bij RTL Boulevard gisteren. Was wel te verwachten want Boulevard zit in de aars van TVOH. Maar ze hadden dus een (korte) reportage over wat hij had geschreven, vervolgens lieten ze zien hoe hij het had geschreven op zijn Hyves. En aan 't eind zei Albert "We zullen hem wat spellings-lessen geven. En meteen ook wat zanglessen."
Moet bij gezegd worden dat Ieniemienieewbank ook niet gespaard bleeft wat betreft haar zang maar ik vond het toch best onterecht.
Dat denk ik ook!quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, Boulevard is ingezet om het af te doen als onzin. Even behandelen als onderwerp en er is voor The Voice ook weinig meer aan de hand als Johnny zijn mond houdt.
Ach ze hebben hem nu een beetje voor paal gezet en probeerden de indruk te wekken dat hij uit zijn nek kletst. Zo kwam het op mij over in ieder geval....quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar ze hadden het bij Boulevard ook best kunnen laten schieten, of zou je dat niet slim hebben gevonden?
Gedreven door emotiesquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:40 schreef Re het volgende:
mja, dat krijg je met deze halfslachtige mededeling, zeg dan of niets of alles (of laat er in ieder geval iemand naar kijken voordat je zoiets neerzet op het internet)
quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien had hij geen respect voor een schoonmaakster en liep hij zonder pardon over de net gedweilde vloer. En toen riep ze in een opwelling dat hij bij Nick & Simon weggehaald zou worden, omdat dit onacceptabel was. Vervolgens werd het een ongelijke strijd.
Ik snap het ook niet, zo'n uitgebreid drama op je site, maar overal "ja boehoe, maar néé hoor, ik wil er niks over kwijt"quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:40 schreef Re het volgende:
mja, dat krijg je met deze halfslachtige mededeling, zeg dan of niets of alles (of laat er in ieder geval iemand naar kijken voordat je zoiets neerzet op het internet)
Eens maar ik denk dat hij het eigenlijk niet mocht vertellen. Zal wel een contract hebben getekend o.i.d. Nou ja lekker belangrijk ook eigenlijk...quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, zo'n uitgebreid drama op je site, maar overal "ja boehoe, maar néé hoor, ik wil er niks over kwijt"
bron:zappen.blog.nlquote:Johnny Rosenberg wilde afgelopen vrijdag liever geen duet zingen met James Blunt. Daar ging het gesprek met de hoge baas over, in dit geval John de Mol. Dat vertelde de Talpa-baas vanmorgen op Radio 538. Elke maandag vergaderen we over de nieuwe show. The Voice of Holland heeft als één van de grote voordelen dat je een duet kunt zingen met een heel grote ster. Afgelopen vrijdag was dat James Blunt, wij dachten Johnny daar een plezier mee te doen.
De Mol vervolgt: Van mijn mensen hoorde ik dat Johnny het niet wilde, hij vond het te veel worden in een week tijd. Toen heb ik hem zelf maar even gebeld. En gezegd dat dit een kans is waar veel andere talenten voor op hun knieën naar Ede zouden kruipen. Dat sommige artiesten wel tien liedjes in een week tijd moeten leren. Toen heb ik er op aangedrongen dat hij toch het duet zou doen. Dat heeft hij gedaan, daarmee was voor mij het verhaal af.
John de Mol denkt niet dat Nick & Simon op de hoogte zijn geweest van dit voorval. Het zou zodoende ook niet meegespeeld kunnen hebben in hun besluit om Johnny naar huis te sturen. Bijna niemand wist het, aldus De Mol.
Hoewel Johnny dus de spreekwoordelijke vuile was heeft buiten gehangen op Twitter, is De Mol niet boos. Je hebt geen idee wat er met je gebeurt als je vier maanden terug van de straat wordt geplukt en zo ver in The Voice of Holland komt. Als je er dan uit ligt, is de teleurstelling heel groot. Ik ben bereid een paar uitschieters te accepteren, ik heb no hard feelings naar hem toe. Het zijn de emoties die een grote rol spelen, daar moet je een beetje begrip voor hebben. Het zou ook niet goed zijn als je de schouders ophaalt en denkt nouja, ik ben eruit.
Om de schijn van doorgestoken kaart tegen te gaan, zal in de liveshow van aanstaande vrijdag uitvoerig een kijkje worden genomen bij de notaris die alle binnengekomen stemmen in de gaten houdt. In één van de eerste seizoenen van Idols gebeurde ook al zoiets, toen onder auspiciën van een ietwat ongelovige Irene Moors.
Als je een contract tekent moet je altijd zwijgen en niet beetje hier en beetje daarquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Eens maar ik denk dat hij het eigenlijk niet mocht vertellen. Zal wel een contract hebben getekend o.i.d. Nou ja lekker belangrijk ook eigenlijk...
quote:
En wat nou artiest, 2 of 3 liedjes in een week instuderen. Ga er maar aanstaan, dat kan ook niet iedereen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En als het Bubbblleeee was, had het zeker geen punt geweest?
Als je hem hoorde zingen dan zou het echt heel goed kunnen hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus Johnny wilde in eerste instantie iets niet doen wat de grote John voor hem geregeld had en vervolgens heeft dat niets te maken met zijn exit? Tja, het zou kunnen.
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Als je hem hoorde zingen dan zou het echt heel goed kunnen hoor.
Hey Johnny!quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:22 schreef opgebaarde het volgende:
ik vondt het egt keilulig voor Jonnie, Blund zuicht aardbijen maar nu denk ik dat talpa gelijk heefd
Ja, met zo'n oude depressieve grijsaard, die ook altijd verplicht een cameramoment moet hebben bij Miljoenenjacht en Op zoek naar <vul willekeurige musical in>quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Hey Johnny!
Oh noez. Nu krijgen we dus behalve de redroom ook nog eens de notarisroom.
Ik mag toch hopen dat Johnny weet hoe ie z'n eigen naam moet schrijven?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Hey Johnny!
Oh noez. Nu krijgen we dus behalve de redroom ook nog eens de notarisroom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |