quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oeps, vergeten [VOH] ervoor te zetten.
Op youtube zijn wel meer nummers van hem te vinden. En wat een baas is hetquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij ook wel een eigen style kan laten zien, nu was het toch wel enigszins een kopie
Wat is zijn kanaal?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:56 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Op youtube zijn wel meer nummers van hem te vinden. En wat een baas is het
Dit dusquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij ook wel een eigen style kan laten zien, nu was het toch wel enigszins een kopie
Ja dat begrijp ik, maar hij heeft zelf gezegd zich met reggae bezig te willen houden...quote:Op zondag 10 oktober 2010 09:10 schreef EilandjeOnline het volgende:
tuurlijk wel , laat hem bijvoorbeeld iets zingen van Travie McCoy (Billionair) en dat soort muziek. hij zou best ver kunnen komen
Hier ben ik het mee eens. Niet overtuigd van zijn daadwerkelijke talent.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond 'm niet zo goedHeb het idee dat hij alleen reggae kan zingen. Maar wie weet kan hij leren wat 'normaler' te zingen? Het klonk niet al te denderend namelijk.. Ben benieuwd hoe hij eruit ziet met iets normaler haar en baard. Het is echt een knappe vent
ik ben absoluut overtuigd van zijn talent, maar die ligt gewoon puur in de reggae, en niet in andere muzieksoorten. Hij kwam inderdaad niet uit de verf in de battle.quote:Op maandag 8 november 2010 16:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. Niet overtuigd van zijn daadwerkelijke talent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |