Nee idd... Ohwell zo komt iedere variant aan de beurtquote:
Voor het zuiden ja, noord nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:40 schreef Gezicht het volgende:
Deze versie van de TT lijkt me toch het meest algemeen?
peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerdquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:44 schreef Gezicht het volgende:
Wat is een Maastrichts dier met 26 letters?
Dat ging d'r auch waal in, eine sjtevige pot beerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:02 schreef Frishe het volgende:
Ich zit hie aan de rand van de aafgrond.... Godmiljaar tusje ut volk van Kerkroaj...
Dalijk fijn noa mien brak toe, en unne lekkere Grimbergen die gut aafkiepe
Bin bang dat ut neet bie eine zal blieve.... En murge geit de wekker weer um 6 oorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:03 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat ging d'r auch waal in, eine sjtevige pot beer
Dea van mich om hauf 5quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:04 schreef Frishe het volgende:
[..]
Bin bang dat ut neet bie eine zal blieve.... En murge geit de wekker weer um 6 oor
Ik gaon vriedaag dae kant op, nim ik dig wal euverquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Nope, zaterdag werken, dus ik ga vrijdag terug.
Parkfeesten Venloquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:08 schreef Brerius het volgende:
Wie gaat naar de Inkom in Mestreech![]()
![]()
![]()
![]()
Ben vrijdag van de partij![]()
De mos onneet aan beer ruukequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:12 schreef Tassiepassie het volgende:
ich hub leiver un glaas wienich venj beer vies ruuke
Beer geit pas vies ruuke este unne keel hubs wat ut gedronke heet en heer ligk neeve dig in bed.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:12 schreef Tassiepassie het volgende:
ich lus ut neetquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:12 schreef nattermann het volgende:
[..]
De mos onneet aan beer ruukeDe mos 't drinke
Ouch neet unne Wieckse Rose?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:12 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik bin dr, en ik bin19quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:16 schreef Brerius het volgende:
[..]
doar zien gein jonge kippekes vaan 18 / 19 joar![]()
Ok, daan kreigste gewoen un gleeske wien. Moste witte of roeie?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:15 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
hub ich auch gepreuf maar neh
Mosse alex vraoge, dae hed mich gezeenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:23 schreef Brerius het volgende:
[..]
Noe begin ich te twiefele, bis te ein hot maetske
es ut maar dreuge is lus ich het allebeiquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:23 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ok, daan kreigste gewoen un gleeske wien. Moste witte of roeie?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:22 schreef Tassiepassie het volgende:ich staon mit ein lekker wief op de foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |