lysdexiequote:
lach maar.. mijn pa heeft dat een aantal jaren geleden gehad.. tis dat hij kon aantonen dat ie gewoon aan t werk was dmv opnames en een werkgevers verklaring... en dat ie niet in amsterdam 50 km te hard reedquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:15 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Van achteren ja, toevallig rijdt de precies dezelfde auto met gekopieërde kentekens rond
ik probeer dat maar dat lukt nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:33 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
je kunt het toch aanpassen nog dan ziet niemand het meer
ik heb al sinds 11 juli weekendquote:
Ik had het geeneens gezien, maarja Belg hequote:Op donderdag 29 juli 2010 18:34 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik probeer dat maar dat lukt niet
Belg? Toch niet uit Maasmekka hequote:Op donderdag 29 juli 2010 18:35 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik had het geeneens gezien, maarja Belg he
Ik had vandaag het gevoel dat dit mijn allerlaatste werkdag bij het bedrijf wasquote:
En hoe ga je je vakantie vandaag inluiden?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik had vandaag het gevoel dat dit mijn allerlaatste werkdag bij het bedrijf wasmaar na de vakantie zal ik toch nog even terug moeten gaan.
Neequote:Op donderdag 29 juli 2010 18:36 schreef postmortum het volgende:
[..]
Belg? Toch niet uit Maasmekka he
ik zeg bbq + partyquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:37 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
En hoe ga je je vakantie vandaag inluiden?
Vriend van me vroeg als ik bij hem langs zou gaan als hij terug is uit Rotterdam. Maar ik denk dat hij moe isquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:37 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
En hoe ga je je vakantie vandaag inluiden?
Ik ga als alles goed gaat werken in Belgiequote:Op donderdag 29 juli 2010 18:35 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik had het geeneens gezien, maarja Belg he
quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vriend van me vroeg als ik bij hem langs zou gaan als hij terug is uit Rotterdam. Maar ik denk dat hij moe isdalijk eerste even rennen.
En ik ga weer een brief schrijven naar camelot. Ik zeg dat ik thuis problemen heb dat schijnt te werken
ja ik geef aan dat ik in Sanderbout wil blijven.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:41 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
valt idd te proberen! En aangeven dat je weet dat er in sommige woningen ook maar 1 persoon is
dus waarom zou het voor jou niet mogelijk zijn... en zeggen dat je uit de wijk komt en dus bekend bent met de buurt!
Beter met die economische crisis hier. Straks gaan ze ons echt kaalplukken met die VVD'ersquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:44 schreef postmortum het volgende:
ik ben er over aan het denken om ook in Belgisch Limburg te gaan solliciteren
lees de sepo van dit topicquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:57 schreef sproetjes het volgende:
er staat trouwens een typfout in de TT
ik moet morgen blikken jupiler in gaan slaanquote:
idem hierquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nog nooit gehad maar ze zeggen dat het goed bier is
Ow moet/mag ik je feliciteren?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga als alles goed gaat werken in Belgiein Genk
ik drink zelf ook eigenlijk niet hoor, ik wil altijd meteen weg kunnen, zlefs in mn eigen huisquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:08 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik moet morgen blikken jupiler in gaan slaaneerste keer dat ik heel veel bier ga kopen
aangezien ik t zelf amper drink
nee verzet naar morgen, ik was vergeten dat we nog op ziekenbezoek moeten straksquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Tas vanaaf naar Inception lees ik ?
Die muziek in de film
Dat mag dankjequote:
Die film is echt goed ! Alvast veel plezier morgenquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:10 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nee verzet naar morgen, ik was vergeten dat we nog op ziekenbezoek moeten straks
Nee, woon er pas anderhalf jaarquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat mag dankje
Ben je ook geboren in Belgie ? Belgie is echt chill met veel aardige mensen enzo
Lekker aan het integreren hier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:18 schreef Tassiepassie het volgende:
Alex is de nachtmerrie van elke kok
en mijn cock de nachtmerrie van elke vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sorry, die moest ff
en toch zijn er koks die lekkere dingen voor me gemaakt hebbenin limburg zelfs!
![]()
Goed dan krijg je schnitzel met gebakken aardappelenquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en mijn cock de nachtmerrie van elke vrouw![]()
sorry, die moest ff
en toch zijn er koks die lekkere dingen voor me gemaakt hebbenin limburg zelfs!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:22 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Goed dan krijg je schnitzel met gebakken aardappelengatverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met pindasaus en spekjes daarentegen![]()
Waar eet jij geen pindasaus bij ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gatver
met pindasaus en spekjes daarentegen
dan mos ze Amstel kaupequote:Op donderdag 29 juli 2010 19:26 schreef HQ-Design het volgende:
Wie zuut 't oet!?
Ik heb Brand in de ijskast!
bij ijsquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:25 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Waar eet jij geen pindasaus bij ?![]()
Maargoed ik verras je wel en je eet het gewoon op
je bent de enige persoon die erger is dan ik! : Dquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bij ijs
[..]
je bent de enige persoon die erger is dan ik! : D
Ik vind het een nadeel dat als ik bv naar Bree ga nergens een redelijke stad is te bekennenquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:14 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Nee, woon er pas anderhalf jaar
Die andere 17 jaar in Maastricht gewoond.
België is zeker chill, alles is veel gemoedelijker, kan ook een nadeel zijn
Goed bier. Het is dat je zo ver weg woont, anders kwam ik je er van af helpenquote:
whehequote:Op donderdag 29 juli 2010 20:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed bier. Het is dat je zo ver weg woont, anders kwam ik je er van af helpen.
Details.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wheheik heb t eigenlijk voor iemand anders uit Venlo gekocht
Komt ze op bezoek ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wheheik heb t eigenlijk voor iemand anders uit Venlo gekocht
Ik in Spa roodquote:
Dat is veel ! Eigenlijk zou ik ook moeten gaan spinnenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
Heerlijk. Even lekker 970 kcal verbruikt met 59 minuten spinning.
Gemiddelde hartslag van 171 (max 193).quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is veel ! Eigenlijk zou ik ook moeten gaan spinnen
Ik doe meequote:Op donderdag 29 juli 2010 21:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga straks aan de whiksey.. beter spul
Dat probeer ik altijd zo laag mogelijk te houden onder het sportenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gemiddelde hartslag van 171 (max 193).
ik typ het altijd te snelquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik doe mee.
Alhoewel, dat spul van mij mag met k en s omgewisseld, en zonder 'e' ertussen.
kersen linzenvlaaiquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb zin in vlaai met verse aardbeien
Ik zo hoog mogelijk. Tot 180 kan ik door mijn neus blijven in- en uit-ademen, mijn hoogste hartslag van dit jaar lag op 205. Ik train dan wel ook puur op conditie.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat probeer ik altijd zo laag mogelijk te houden onder het sportenIk moet rust hebben
Zo, dat tikt aan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
Heerlijk. Even lekker 970 kcal verbruikt met 59 minuten spinning.
Ik ren, voetbal en kickbox.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zo hoog mogelijk. Tot 180 kan ik door mijn neus blijven in- en uit-ademen, mijn hoogste hartslag van dit jaar lag op 205. Ik train dan wel ook puur op conditie.
Ik train overigens 4 keer per week. Twee keer per week spinning, en twee keer per week op de tacx.
Rust is dan inderdaad een goed idee. Ik heb pas 6 weken aan de kant gestaan vanwege een opgerekte binnenband aan het knie, ik was weer gebrand om te mogen sporten...quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ren, voetbal en kickbox.
Ik heb last van pijntjes en door rust neem ik de pijn weg. Daarnaast ben ik dan scherper en alerter
Koop een Mac.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:02 schreef sproetjes het volgende:
ik haat mijn pcik krijg maar geen dvd fatsoenlijk gebrand wat ik ook probeer... laat ik dvdshrink alles krimpen, tot 4.3gb en nóg geeft ie aan dat het te groot is
ja dat geloof ik ! Vervelend om aan de kant te moeten staan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Rust is dan inderdaad een goed idee. Ik heb pas 6 weken aan de kant gestaan vanwege een opgerekte binnenband aan het knie, ik was weer gebrand om te mogen sporten...
quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Beter met die economische crisis hier. Straks gaan ze ons echt kaalplukken met die VVD'ers
Vriend van mij werkt in Belgie en hij heeft er veel voordelen bijquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:15 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik vertrouw Di Rupo meer dan dat ik Rutte vertrouw.
Ik moet ook steeds meer uitkijken naar een nieuwe baan. In 2012 gaan alle fulltimers bij ons de laan uit, ik dus ook. Ik heb nog een jaar in Gent gestudeerd, dat scheelt een hoop bij sollicitaties in België.
Mijn baas neemt daar een voorschot op.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vriend van mij werkt in Belgie en hij heeft er veel voordelen bijgent is een mooie stad
Rutte gaat er voor zorgen dat mensen met een vast contract straks allemaal op straat staan en dat we gaan leven van goedkope krachten. Dat gaat gewoon fout
Ze gaan gewoon keihard bezuinigen op de werkende burger.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:21 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Mijn baas neemt daar een voorschot op.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nog 2 daagjes en je hebt ook weekend
Gewoon wat kinderachtige opmerkingen teruggemaakt, weetjewel precies wat ze wilden horenquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heb je je collega's nog terug gepakt?
Hehe net goed !quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:37 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Gewoon wat kinderachtige opmerkingen teruggemaakt, weetjewel precies wat ze wilden horen
En voor 1 meisje was het een geval van ''God straft onmiddelijk'
Waar gaat gij heen ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:18 schreef nattermann het volgende:
Zo, van 8 tot net geslapen, koffie zetten, even iets eten en over een dik uur naar Schiphol.
Zijn ouwelui ophalenquote:
quote:
quote:
Geen idee. Hebben zo'n reis geboekt via Fox-reizen (folder wat altijd bij de folder van de makro zit), en dat was nu eenmaal via Schiphol.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:50 schreef the_legend_killer het volgende:
owja
Waarom niet via Duitsland vliegen ?
Als ik vlieg dan is hetvia Duitsland of Belgie. Moet wel een hele speciale reden voor zijn om via schiphol te gaan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:52 schreef nattermann het volgende:
[..]
Geen idee. Hebben zo'n reis geboekt via Fox-reizen (folder wat altijd bij de folder van de makro zit), en dat was nu eenmaal via Schiphol.
Mee eensquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als ik vlieg dan is hetvia Duitsland of Belgie. Moet wel een hele speciale reden voor zijn om via schiphol te gaan.
Vliegangst nu of het er gewoon niet meer van gekomen ?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:05 schreef nattermann het volgende:
[..]
Mee eensLaatste keer dat ik op Schiphol ben geweest was in 2007 toen ik naar New York ging. Laat dat nou net de laatste keer zijn geweest dat ik met het vliegtuig ben geweest
Nee, geen vliegangstquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vliegangst nu of het er gewoon niet meer van gekomen ?
Ik vind er niets bijzonders aan... liever een bus of trein reisquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:25 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nee, geen vliegangstWat mij betreft ga ik elke dag met het vliegtuig naar mijn werk toe. Heerlijk, dat vliegen
Het is er niet meer van gekomen. Plannen liggen klaar om een vakantie te boeken, maar het geld ontbreekt op dit moment nog
slaap lekkerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:38 schreef Ivo1986 het volgende:
Heb reistartel schoenen gevonden
En ik ga zo slapen 7 uur gaat de wekker weer
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:38 schreef Ivo1986 het volgende:
Heb reistartel schoenen gevonden
En ik ga zo slapen 7 uur gaat de wekker weer
ssssstquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:50 schreef Ivo1986 het volgende:
dank u, jullie ook straks![]()
En Tassie, bedankt voor die foto terug he
Te laat in bed en er te vroeg weer uitquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:53 schreef sproetjes het volgende:
nou ook van mij dan nog een gooiemurrege(t kan nog net)
zometeen pils inslaan....
schultenbrauquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:53 schreef sproetjes het volgende:
nou ook van mij dan nog een gooiemurrege(t kan nog net)
zometeen pils inslaan....
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:41 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik ga ook drank inslaan voor mijn gast.
Een pak Taksi
Ik heb zo het idee dat Mss ook geen gebrek aan bier heeftquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:43 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
bier heb ik altijd koud liggen en wijn heb ik ook altijd in voorraad
Misschien wel als jij bent langsgeweestquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat Mss ook geen gebrek aan bier heeft
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:45 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Misschien wel als jij bent langsgeweest
Whehehequote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:45 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Misschien wel als jij bent langsgeweest
er komt vast wel een aan-foto maar die zet ik niet hierquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Pics. Met jou erin natuurlijk.
Linkje naar KPD mag ook wel.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:57 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
er komt vast wel een aan-foto maar die zet ik niet hier
Ik heb vandaag uitgeslapenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:13 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Te laat in bed en er te vroeg weer uit
De heleweek niet veel meer dan 6 uur per nacht geslapen, heb er toch minimaal 7 nodig denk ik![]()
t is alfa geworden...quote:
16 liter per persoon is wel erg veel lijkt me.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:15 schreef sproetjes het volgende:
[..]
t is alpha geworden...
4x24 halve liters moeten ze t maar mee doen met 3 manals t op is gaan ze maar op eigen kosten nieuw halen
voor solar hequote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
16 liter per persoon is wel erg veel lijkt me.
Ohw. Ik dacht voor 1 avond.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:16 schreef sproetjes het volgende:
[..]
voor solar hevrijdag 09.00 tm maandag 12.00
heb zo'n idee dat dat wel op gaat...
Mag je daar zoveel drank meenemen ja?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:16 schreef sproetjes het volgende:
[..]
voor solar hevrijdag 09.00 tm maandag 12.00
heb zo'n idee dat dat wel op gaat...
volgens de site 24 blikken bier per persoon of 4 liter wijn op de campingquote:
vertel mij wat , ik val op gothic chicksquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:29 schreef Tassiepassie het volgende:
jaaaaa het past ook nogpfff hele klus...dit is ene die je echt helemaal moet inrijgen
Das netjesquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:22 schreef sproetjes het volgende:
[..]
volgens de site 24 blikken bier per persoon of 4 liter wijn op de camping
staat nergens vermeld dat het geen halve liters mogen zijn... plus we gaan met 10 man..
dus er gaat nog wel wat drank mee
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:34 schreef postmortum het volgende:
[..]
vertel mij wat , ik val op gothic chicks
ja hoor, ik leg het op tafel en dan mag je het van alle kanten fotograferenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:49 schreef Alexxxxx het volgende:
morgen ook wat foto's van je corset maken tas?![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:52 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ja hoor, ik leg het op tafel en dan mag je het van alle kanten fotograferen
das indd karig... hier gaan er ook wat flessen sterke drank mee verstop in de bagage hoor.. ookal mag dat niet... wij worden afgezet met de auto dus een paar keer terug lopen kan niet hahaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Das netjes.
Op Lowlands mag je volgens mij maar 12 halve liters PP meenemen. En daar rekenen ze het water ook bij. Maargoed, dat is te omzeilen door 2 of 3x naar de auto te lopen
.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:52 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ja hoor, ik leg het op tafel en dan mag je het van alle kanten fotograferen
Bij lowlands specificeren ze gelukkig niet wát er wel of niet in de flesjes mag zitten. Ik heb dus al whisky staan om wat plstic flesjes mee af te vullenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:53 schreef sproetjes het volgende:
[..]
das indd karig... hier gaan er ook wat flessen sterke drank mee verstop in de bagage hoor.. ookal mag dat niet... wij worden afgezet met de auto dus een paar keer terug lopen kan niet haha
Bij Solar volgens mij alleen ongeopende frisdrankflessen, maar daar gaat toch niemand op controleren.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij lowlands specificeren ze gelukkig niet wát er wel of niet in de flesjes mag zitten. Ik heb dus al whisky staan om wat plstic flesjes mee af te vullen.
vorg jaar was de controle belabberd... wij zijn toen met 2 dames naar binnengegaan. 1 draagmandje overvol alcohol met daarop een pak wijn en wat verse spullenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij Solar volgens mij alleen ongeopende frisdrankflessen, maar daar gaat toch niemand op controleren.
Te kleine penis voor Facebook'quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
Voor alle facebookstudenten: 'Lagere cijfers voor actieve Facebookers'
Kom je morgen naar het mooiste gebied van Nederland?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:49 schreef Alexxxxx het volgende:
morgen ook wat foto's van je corset maken tas?![]()
nee, daar ben ik nu al. morgen ga ik naar het op 1 na mooiste gebied van nederlandquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:34 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Kom je morgen naar het mooiste gebied van Nederland?
Oh. je bent dus nu al in Zuid-Limburgquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, daar ben ik nu al. morgen ga ik naar het op 1 na mooiste gebied van nederland
was het maar waar... dan had ik nu niet op fok gepostquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:41 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Oh. je bent dus nu al in Zuid-Limburg
Noord-Limburg, zul je bedoelenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:41 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Oh. je bent dus nu al in Zuid-Limburg
Ik heb zojuist bij mn ouders voor mn verjhaardag nog een CD van Flairck gekregen.. kippenvel.. noit geweten dat panfluit in combinatie met Latijnse spreekkoren zo indrukwekkend kan zijn...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Net invaders must die CD van prodigy gekocht. Echt lekker hard en geniaal
volgende week vrijdagquote:
ow volgende week al, ik dacht dat het later wasquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:33 schreef sproetjes het volgende:
[..]
volgende week vrijdag6 tm 9 augustus kun je op de camping staan
het festival zelf is 7&8 augustus
In dat weekend wordt ook de Heerlen Cup gevoetbaldquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:40 schreef sproetjes het volgende:
ik ga daar denk ik dit jaar niet heen... wat heeft jou voetbal trainer daarmee te maken?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:48 schreef sproetjes het volgende:
ach voetbal![]()
![]()
ga jij maar voetballen volgend weekend dan ga ik feesten
weet je wat voor mij sport is?quote:
Gooi er mij ook maar wat frikkedelle inquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:23 schreef Alexxxxx het volgende:
dor de foto kreeg ik honger, heb de frituurpan al op staan
ik gooi ze morgen ter hoogte van Venlo uit de auto, ok?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Gooi er mij ook maar wat frikkedelle in.
Prima.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik gooi ze morgen ter hoogte van Venlo uit de auto, ok?
Ken ik nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb zojuist bij mn ouders voor mn verjhaardag nog een CD van Flairck gekregen.. kippenvel.. noit geweten dat panfluit in combinatie met Latijnse spreekkoren zo indrukwekkend kan zijn...![]()
![]()
Kennen ze niet in de VS he frikandel met mayo ?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:47 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ohh... Nog 5 maanden, dan mag ik ook weer.
Nope. Ook geen kroketten trouwens.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kennen ze niet in de VS he frikandel met mayo ?
kom op rennen je hebt nog maar 2 minutenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:59 schreef sproetjes het volgende:
belt mn nieuwe werk me net tijdens t eten...
"ja ben jij bijna hier????!" eehm nee hoezo? "omdat jou gevraagd is de pump te vervangen die over 2 minuten begint"![]()
ik weet echt heel zeker dat me dat niet gevraagd is...
alleen data's in augustus en 1 in sept, heb die chick zelfs vanmiddag nog aan de telefoon gehad (Die me zou hebben gebeld daarover) en die zij er vanmiddag ook niks over... gisteren nog t rooster zitten bekijken met leiding gevende en die heeft er ook niks over gezegd.. vind het maar raar... maar toch erg vervelend...
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:01 schreef postmortum het volgende:
[..]
kom op rennen je hebt nog maar 2 minuten
hopelijk kun je het bewijzenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:05 schreef sproetjes het volgende:
[..]
t staat ook niet in mn telefoon, en aangezien ik op mn telefoon mn agenda bijhoud... en alles van dat lijstje méteen in mn telefoon heb gezet... ligt de fout echt bij hun ..
denk dat ze aan mn reactie ook wel konden horen dat ik écht van niks wistquote:
ze belden me net.. "sorry dat ze zo onaardig de telefoon ineens op de haak gooide"..wat ik wel snapte, die ging snel iets proberen te regelen nogquote:
Als je daar bent dan mis je die dingen echt wel hequote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nope. Ook geen kroketten trouwens.
Ik heb gisteren wel Nederlandse kaas gekregen.
Nog 7 uurtjes werkenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:14 schreef the_legend_killer het volgende:
hey die Zilver. Bijna weekend voor je
In een winkelquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is te doenWat voor werk doe je eigenlijk ?
Dat kan leuk werk zijn.quote:
Geen DVD meegenomen ?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:30 schreef Tassiepassie het volgende:
weer geen bios![]()
Was nu weer vergeten dat ik vandaag moest huis+hondsitten bij pa en madus Michel slaapt thuis bij Deejay en ik hier bij Rex
![]()
Zit dus in me uppie op vrijdagavondja met de hond dan
Ik zit popstars op de achtergrond te luisterenquote:
Popstarsquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:40 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik zit popstars op de achtergrond te luisterenhad geen zin in een film die ik al eens gezien heb vandaag.
Er is ook niks op tvquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:40 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik zit popstars op de achtergrond te luisterenhad geen zin in een film die ik al eens gezien heb vandaag.
Ben je uitgerust voor morgenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:00 schreef Tassiepassie het volgende:
nee heb nu maar tmf opgezet![]()
Maarja ik ga gewoon proberen vroeg te gaan slapen
Nee, ik wil daar zelf graag werkenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:39 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Nee, wou je soms profiteren van mijn personeelskorting?
die fries is opgelied tot transportplanner, en zou je dus exact kunnen vertellen hoe laat hij er is, tot op de minuut!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ben je uitgerust voor morgen
Hoelaat kan ik die fries begroeten ?
We zien je wel verschijnenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik wil daar zelf graag werken![]()
[..]
die fries is opgelied tot transportplanner, en zou je dus exact kunnen vertellen hoe laat hij er is, tot op de minuut!
Maar ik ken mezelf, en ik ken mn auto... Tussen 3 en 6 in de middag
Hij drinkt Taksiquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
We zien je wel verschijnenje rookt en drinkt niet ?
klopt, mn auto rookt en drink al genoegquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
We zien je wel verschijnenje rookt en drinkt niet ?
Ik pas me wel aan hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
klopt, mn auto rookt en drink al genoegmaar ik heb er totaal geen problemen mee als mensen in mn omgeving wel roken en drinken hoor
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
en misschien drink ik op zaterdag wel een glaasje wijn met Tas mee
dat neemt hij toevallig mee want ik krijg vetersquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als Alex wat materiaal van hem meeneemt doe ik dat wel.
Wheheh, let op je woordenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als Alex wat materiaal van hem meeneemt doe ik dat wel.
uhu, hangen al klaar. en een breed rubberquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:33 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dat neemt hij toevallig mee want ik krijg veters
oeh dan zondag privéfeestje met Michelquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wheheh, let op je woorden
[..]
uhu, hangen al klaar. en een breed rubber
Komt m ook langs zekerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:41 schreef Tassiepassie het volgende:
oh en trouwens....zelfs jullie weten niet wie de mysteryguest is....
neem een flinke slok alcohol en ga dan pittenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:45 schreef sproetjes het volgende:
Djuu ik kan niet slapenen moet om 8.15 eruit...
Oh die ook misschien wel ff ja die hoorde dat jullie kwamen en vroeg of ze voor t stappen ook ff mocht komenquote:
hahahahahahaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:50 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
luister maar niet naar hem mop, straks kots jij ook nog tegen de muur
ik kan hem wel een kleine demonstructie geven, heb ik inmiddels ervaring meequote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:35 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
oeh dan zondag privéfeestje met Michel
Ik heb niet tegen je muur gekotst.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:50 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
luister maar niet naar hem mop, straks kots jij ook nog tegen de muur
Ken ik hem/haar ? ik denk een haarquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:48 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Oh die ook misschien wel ff ja die hoorde dat jullie kwamen en vroeg of ze voor t stappen ook ff mocht komenaagje
![]()
Maar ik bedoel iemand anders!
tegen je eigen muur pipo! daar postte je nog een foto van hier!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb niet tegen je muur gekotst.
Wel op de tegels van mijn pa maar dat was toen
Dat was proestenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:54 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
tegen je eigen muur pipo! daar postte je nog een foto van hier!
@Alex:nee geen vrouw
Vertel het me nogeens want ik ben er niet meer helemaal bijquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:01 schreef Tassiepassie het volgende:
oh ok ja nou dan weten jullie het toch.
@sproetjes: nee dat waren naaktfoto's
Jij gaat mij vastbinden enzoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vertel het me nogeens want ik ben er niet meer helemaal bij
dat zie je dan welquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
maar die geheime guest dan !?
weet ik nietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
grr ik wil het wetenhoelaat komt die ?
neequote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Toch niet? je weet wel wie ik met
bedoel ?
Sittardianen zijn gewoon vriendelijk toch?:Dquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:38 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
kijk dat is al vriendelijker![]()
hoi plaatsgenoot?
Ow ik vind het wel prima zo hoor.quote:
Ik ga ook niet op vakantie, dat vind ik zielig voor het hondje die nu net pas 1 jaar is gewordenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow ik vind het wel prima zo hoor.
Ik hoef niet zo nodig als heel Nederland bouwvak heeft ook verplicht op vakantie te gaan.
Laat mij maar lekker werken en af en toe (lees: geregeld) een dagje of wat tussendoor vrij te pakken
Ik bedenk me overigens net dat ik nog 5 weken heb staan die eind dit jaar eik op moeten zijn.
De meeste die ik ken wel jaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:41 schreef JinSaw het volgende:
[..]
Sittardianen zijn gewoon vriendelijk toch?:D
Jij bent toch die knakker wat copyright miedelma op elke foto heeft staan of vergis ik me nu heel erg?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:52 schreef Alexxxxx het volgende:
ik reis graag de wereld rond om fotos van voertuigen te maken, iedr land heeft zijn eigen eigenaardigheden, ook op dat gebied
Grrrrquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:52 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
De meeste die ik ken wel ja![]()
@Kev: misschien
thats mequote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Jij bent toch die knakker wat copyright miedelma op elke foto heeft staan of vergis ik me nu heel erg?
Indien ja, heb je toevallig enig idee hoeveel foto's van auto's je gemaakt hebt in totaal?
Volgens mij echt superveel want ik zie keivaak foto's van jou (tenminste als ik me niet vergis en jij bent dat zegmaar)
heel vaak als ik naar info of fotos van zeldzame auto's google, kom ik bij mezelf terechtquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:00 schreef vosss het volgende:
OMG!!!
Dat is echt veel!!!![]()
!!
Zijn er uberhaupt nog auto's die je nog NIET op de foto hebt staan?![]()
!
OMG!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|