ja ik geef aan dat ik in Sanderbout wil blijven.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:41 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
valt idd te proberen! En aangeven dat je weet dat er in sommige woningen ook maar 1 persoon is
dus waarom zou het voor jou niet mogelijk zijn... en zeggen dat je uit de wijk komt en dus bekend bent met de buurt!
Beter met die economische crisis hier. Straks gaan ze ons echt kaalplukken met die VVD'ersquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:44 schreef postmortum het volgende:
ik ben er over aan het denken om ook in Belgisch Limburg te gaan solliciteren
lees de sepo van dit topicquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:57 schreef sproetjes het volgende:
er staat trouwens een typfout in de TT
ik moet morgen blikken jupiler in gaan slaanquote:
idem hierquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nog nooit gehad maar ze zeggen dat het goed bier is
Ow moet/mag ik je feliciteren?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga als alles goed gaat werken in Belgiein Genk
ik drink zelf ook eigenlijk niet hoor, ik wil altijd meteen weg kunnen, zlefs in mn eigen huisquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:08 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik moet morgen blikken jupiler in gaan slaaneerste keer dat ik heel veel bier ga kopen
aangezien ik t zelf amper drink
nee verzet naar morgen, ik was vergeten dat we nog op ziekenbezoek moeten straksquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Tas vanaaf naar Inception lees ik ?
Die muziek in de film
Dat mag dankjequote:
Die film is echt goed ! Alvast veel plezier morgenquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:10 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nee verzet naar morgen, ik was vergeten dat we nog op ziekenbezoek moeten straks
Nee, woon er pas anderhalf jaarquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat mag dankje
Ben je ook geboren in Belgie ? Belgie is echt chill met veel aardige mensen enzo
Lekker aan het integreren hier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:18 schreef Tassiepassie het volgende:
Alex is de nachtmerrie van elke kok
en mijn cock de nachtmerrie van elke vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sorry, die moest ff
en toch zijn er koks die lekkere dingen voor me gemaakt hebbenin limburg zelfs!
![]()
Goed dan krijg je schnitzel met gebakken aardappelenquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en mijn cock de nachtmerrie van elke vrouw![]()
sorry, die moest ff
en toch zijn er koks die lekkere dingen voor me gemaakt hebbenin limburg zelfs!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:22 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Goed dan krijg je schnitzel met gebakken aardappelengatverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met pindasaus en spekjes daarentegen![]()
Waar eet jij geen pindasaus bij ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gatver
met pindasaus en spekjes daarentegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |