quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:52 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ja hoor, ik leg het op tafel en dan mag je het van alle kanten fotograferen
Bij lowlands specificeren ze gelukkig niet wát er wel of niet in de flesjes mag zitten. Ik heb dus al whisky staan om wat plstic flesjes mee af te vullenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:53 schreef sproetjes het volgende:
[..]
das indd karig... hier gaan er ook wat flessen sterke drank mee verstop in de bagage hoor.. ookal mag dat niet... wij worden afgezet met de auto dus een paar keer terug lopen kan niet haha
Bij Solar volgens mij alleen ongeopende frisdrankflessen, maar daar gaat toch niemand op controleren.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij lowlands specificeren ze gelukkig niet wát er wel of niet in de flesjes mag zitten. Ik heb dus al whisky staan om wat plstic flesjes mee af te vullen.
vorg jaar was de controle belabberd... wij zijn toen met 2 dames naar binnengegaan. 1 draagmandje overvol alcohol met daarop een pak wijn en wat verse spullenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij Solar volgens mij alleen ongeopende frisdrankflessen, maar daar gaat toch niemand op controleren.
Te kleine penis voor Facebook'quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
Voor alle facebookstudenten: 'Lagere cijfers voor actieve Facebookers'
Kom je morgen naar het mooiste gebied van Nederland?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:49 schreef Alexxxxx het volgende:
morgen ook wat foto's van je corset maken tas?![]()
nee, daar ben ik nu al. morgen ga ik naar het op 1 na mooiste gebied van nederlandquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:34 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Kom je morgen naar het mooiste gebied van Nederland?
Oh. je bent dus nu al in Zuid-Limburgquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, daar ben ik nu al. morgen ga ik naar het op 1 na mooiste gebied van nederland
was het maar waar... dan had ik nu niet op fok gepostquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:41 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Oh. je bent dus nu al in Zuid-Limburg
Noord-Limburg, zul je bedoelenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:41 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Oh. je bent dus nu al in Zuid-Limburg
Ik heb zojuist bij mn ouders voor mn verjhaardag nog een CD van Flairck gekregen.. kippenvel.. noit geweten dat panfluit in combinatie met Latijnse spreekkoren zo indrukwekkend kan zijn...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Net invaders must die CD van prodigy gekocht. Echt lekker hard en geniaal
volgende week vrijdagquote:
ow volgende week al, ik dacht dat het later wasquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:33 schreef sproetjes het volgende:
[..]
volgende week vrijdag6 tm 9 augustus kun je op de camping staan
het festival zelf is 7&8 augustus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |