In dat weekend wordt ook de Heerlen Cup gevoetbaldquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:40 schreef sproetjes het volgende:
ik ga daar denk ik dit jaar niet heen... wat heeft jou voetbal trainer daarmee te maken?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:48 schreef sproetjes het volgende:
ach voetbal![]()
![]()
ga jij maar voetballen volgend weekend dan ga ik feesten
weet je wat voor mij sport is?quote:
Gooi er mij ook maar wat frikkedelle inquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:23 schreef Alexxxxx het volgende:
dor de foto kreeg ik honger, heb de frituurpan al op staan
ik gooi ze morgen ter hoogte van Venlo uit de auto, ok?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Gooi er mij ook maar wat frikkedelle in.
Prima.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik gooi ze morgen ter hoogte van Venlo uit de auto, ok?
Ken ik nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb zojuist bij mn ouders voor mn verjhaardag nog een CD van Flairck gekregen.. kippenvel.. noit geweten dat panfluit in combinatie met Latijnse spreekkoren zo indrukwekkend kan zijn...![]()
![]()
Kennen ze niet in de VS he frikandel met mayo ?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:47 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ohh... Nog 5 maanden, dan mag ik ook weer.
Nope. Ook geen kroketten trouwens.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kennen ze niet in de VS he frikandel met mayo ?
kom op rennen je hebt nog maar 2 minutenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:59 schreef sproetjes het volgende:
belt mn nieuwe werk me net tijdens t eten...
"ja ben jij bijna hier????!" eehm nee hoezo? "omdat jou gevraagd is de pump te vervangen die over 2 minuten begint"![]()
ik weet echt heel zeker dat me dat niet gevraagd is...
alleen data's in augustus en 1 in sept, heb die chick zelfs vanmiddag nog aan de telefoon gehad (Die me zou hebben gebeld daarover) en die zij er vanmiddag ook niks over... gisteren nog t rooster zitten bekijken met leiding gevende en die heeft er ook niks over gezegd.. vind het maar raar... maar toch erg vervelend...
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:01 schreef postmortum het volgende:
[..]
kom op rennen je hebt nog maar 2 minuten
hopelijk kun je het bewijzenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:05 schreef sproetjes het volgende:
[..]
t staat ook niet in mn telefoon, en aangezien ik op mn telefoon mn agenda bijhoud... en alles van dat lijstje méteen in mn telefoon heb gezet... ligt de fout echt bij hun ..
denk dat ze aan mn reactie ook wel konden horen dat ik écht van niks wistquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |