ze belden me net.. "sorry dat ze zo onaardig de telefoon ineens op de haak gooide"..wat ik wel snapte, die ging snel iets proberen te regelen nogquote:
Als je daar bent dan mis je die dingen echt wel hequote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nope. Ook geen kroketten trouwens.
Ik heb gisteren wel Nederlandse kaas gekregen.
Nog 7 uurtjes werkenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:14 schreef the_legend_killer het volgende:
hey die Zilver. Bijna weekend voor je
In een winkelquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is te doenWat voor werk doe je eigenlijk ?
Dat kan leuk werk zijn.quote:
Geen DVD meegenomen ?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:30 schreef Tassiepassie het volgende:
weer geen bios![]()
Was nu weer vergeten dat ik vandaag moest huis+hondsitten bij pa en madus Michel slaapt thuis bij Deejay en ik hier bij Rex
![]()
Zit dus in me uppie op vrijdagavondja met de hond dan
Ik zit popstars op de achtergrond te luisterenquote:
Popstarsquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:40 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik zit popstars op de achtergrond te luisterenhad geen zin in een film die ik al eens gezien heb vandaag.
Er is ook niks op tvquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:40 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik zit popstars op de achtergrond te luisterenhad geen zin in een film die ik al eens gezien heb vandaag.
Ben je uitgerust voor morgenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:00 schreef Tassiepassie het volgende:
nee heb nu maar tmf opgezet![]()
Maarja ik ga gewoon proberen vroeg te gaan slapen
Nee, ik wil daar zelf graag werkenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:39 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Nee, wou je soms profiteren van mijn personeelskorting?
die fries is opgelied tot transportplanner, en zou je dus exact kunnen vertellen hoe laat hij er is, tot op de minuut!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ben je uitgerust voor morgen
Hoelaat kan ik die fries begroeten ?
We zien je wel verschijnenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik wil daar zelf graag werken![]()
[..]
die fries is opgelied tot transportplanner, en zou je dus exact kunnen vertellen hoe laat hij er is, tot op de minuut!
Maar ik ken mezelf, en ik ken mn auto... Tussen 3 en 6 in de middag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |