dan mos ze Amstel kaupequote:Op donderdag 29 juli 2010 19:26 schreef HQ-Design het volgende:
Wie zuut 't oet!?
Ik heb Brand in de ijskast!
bij ijsquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:25 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Waar eet jij geen pindasaus bij ?![]()
Maargoed ik verras je wel en je eet het gewoon op
je bent de enige persoon die erger is dan ik! : Dquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bij ijs
[..]
je bent de enige persoon die erger is dan ik! : D
Ik vind het een nadeel dat als ik bv naar Bree ga nergens een redelijke stad is te bekennenquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:14 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Nee, woon er pas anderhalf jaar
Die andere 17 jaar in Maastricht gewoond.
België is zeker chill, alles is veel gemoedelijker, kan ook een nadeel zijn
Goed bier. Het is dat je zo ver weg woont, anders kwam ik je er van af helpenquote:
whehequote:Op donderdag 29 juli 2010 20:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed bier. Het is dat je zo ver weg woont, anders kwam ik je er van af helpen.
Details.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wheheik heb t eigenlijk voor iemand anders uit Venlo gekocht
Komt ze op bezoek ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wheheik heb t eigenlijk voor iemand anders uit Venlo gekocht
Ik in Spa roodquote:
Dat is veel ! Eigenlijk zou ik ook moeten gaan spinnenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
Heerlijk. Even lekker 970 kcal verbruikt met 59 minuten spinning.
Gemiddelde hartslag van 171 (max 193).quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is veel ! Eigenlijk zou ik ook moeten gaan spinnen
Ik doe meequote:Op donderdag 29 juli 2010 21:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga straks aan de whiksey.. beter spul
Dat probeer ik altijd zo laag mogelijk te houden onder het sportenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gemiddelde hartslag van 171 (max 193).
ik typ het altijd te snelquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik doe mee.
Alhoewel, dat spul van mij mag met k en s omgewisseld, en zonder 'e' ertussen.
kersen linzenvlaaiquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb zin in vlaai met verse aardbeien
Ik zo hoog mogelijk. Tot 180 kan ik door mijn neus blijven in- en uit-ademen, mijn hoogste hartslag van dit jaar lag op 205. Ik train dan wel ook puur op conditie.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat probeer ik altijd zo laag mogelijk te houden onder het sportenIk moet rust hebben
Zo, dat tikt aan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
Heerlijk. Even lekker 970 kcal verbruikt met 59 minuten spinning.
Ik ren, voetbal en kickbox.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zo hoog mogelijk. Tot 180 kan ik door mijn neus blijven in- en uit-ademen, mijn hoogste hartslag van dit jaar lag op 205. Ik train dan wel ook puur op conditie.
Ik train overigens 4 keer per week. Twee keer per week spinning, en twee keer per week op de tacx.
Rust is dan inderdaad een goed idee. Ik heb pas 6 weken aan de kant gestaan vanwege een opgerekte binnenband aan het knie, ik was weer gebrand om te mogen sporten...quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ren, voetbal en kickbox.
Ik heb last van pijntjes en door rust neem ik de pijn weg. Daarnaast ben ik dan scherper en alerter
Koop een Mac.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:02 schreef sproetjes het volgende:
ik haat mijn pcik krijg maar geen dvd fatsoenlijk gebrand wat ik ook probeer... laat ik dvdshrink alles krimpen, tot 4.3gb en nóg geeft ie aan dat het te groot is
ja dat geloof ik ! Vervelend om aan de kant te moeten staan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Rust is dan inderdaad een goed idee. Ik heb pas 6 weken aan de kant gestaan vanwege een opgerekte binnenband aan het knie, ik was weer gebrand om te mogen sporten...
quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Beter met die economische crisis hier. Straks gaan ze ons echt kaalplukken met die VVD'ers
Vriend van mij werkt in Belgie en hij heeft er veel voordelen bijquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:15 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik vertrouw Di Rupo meer dan dat ik Rutte vertrouw.
Ik moet ook steeds meer uitkijken naar een nieuwe baan. In 2012 gaan alle fulltimers bij ons de laan uit, ik dus ook. Ik heb nog een jaar in Gent gestudeerd, dat scheelt een hoop bij sollicitaties in België.
Mijn baas neemt daar een voorschot op.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vriend van mij werkt in Belgie en hij heeft er veel voordelen bijgent is een mooie stad
Rutte gaat er voor zorgen dat mensen met een vast contract straks allemaal op straat staan en dat we gaan leven van goedkope krachten. Dat gaat gewoon fout
Ze gaan gewoon keihard bezuinigen op de werkende burger.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:21 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Mijn baas neemt daar een voorschot op.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nog 2 daagjes en je hebt ook weekend
Gewoon wat kinderachtige opmerkingen teruggemaakt, weetjewel precies wat ze wilden horenquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heb je je collega's nog terug gepakt?
Hehe net goed !quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:37 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Gewoon wat kinderachtige opmerkingen teruggemaakt, weetjewel precies wat ze wilden horen
En voor 1 meisje was het een geval van ''God straft onmiddelijk'
Waar gaat gij heen ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:18 schreef nattermann het volgende:
Zo, van 8 tot net geslapen, koffie zetten, even iets eten en over een dik uur naar Schiphol.
Zijn ouwelui ophalenquote:
quote:
quote:
Geen idee. Hebben zo'n reis geboekt via Fox-reizen (folder wat altijd bij de folder van de makro zit), en dat was nu eenmaal via Schiphol.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:50 schreef the_legend_killer het volgende:
owja
Waarom niet via Duitsland vliegen ?
Als ik vlieg dan is hetvia Duitsland of Belgie. Moet wel een hele speciale reden voor zijn om via schiphol te gaan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:52 schreef nattermann het volgende:
[..]
Geen idee. Hebben zo'n reis geboekt via Fox-reizen (folder wat altijd bij de folder van de makro zit), en dat was nu eenmaal via Schiphol.
Mee eensquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als ik vlieg dan is hetvia Duitsland of Belgie. Moet wel een hele speciale reden voor zijn om via schiphol te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |