Sittardianen zijn gewoon vriendelijk toch?:Dquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:38 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
kijk dat is al vriendelijker![]()
hoi plaatsgenoot?
Ow ik vind het wel prima zo hoor.quote:
Ik ga ook niet op vakantie, dat vind ik zielig voor het hondje die nu net pas 1 jaar is gewordenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow ik vind het wel prima zo hoor.
Ik hoef niet zo nodig als heel Nederland bouwvak heeft ook verplicht op vakantie te gaan.
Laat mij maar lekker werken en af en toe (lees: geregeld) een dagje of wat tussendoor vrij te pakken
Ik bedenk me overigens net dat ik nog 5 weken heb staan die eind dit jaar eik op moeten zijn.
De meeste die ik ken wel jaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:41 schreef JinSaw het volgende:
[..]
Sittardianen zijn gewoon vriendelijk toch?:D
Jij bent toch die knakker wat copyright miedelma op elke foto heeft staan of vergis ik me nu heel erg?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:52 schreef Alexxxxx het volgende:
ik reis graag de wereld rond om fotos van voertuigen te maken, iedr land heeft zijn eigen eigenaardigheden, ook op dat gebied
Grrrrquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:52 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
De meeste die ik ken wel ja![]()
@Kev: misschien
thats mequote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Jij bent toch die knakker wat copyright miedelma op elke foto heeft staan of vergis ik me nu heel erg?
Indien ja, heb je toevallig enig idee hoeveel foto's van auto's je gemaakt hebt in totaal?
Volgens mij echt superveel want ik zie keivaak foto's van jou (tenminste als ik me niet vergis en jij bent dat zegmaar)
heel vaak als ik naar info of fotos van zeldzame auto's google, kom ik bij mezelf terechtquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:00 schreef vosss het volgende:
OMG!!!
Dat is echt veel!!!![]()
!!
Zijn er uberhaupt nog auto's die je nog NIET op de foto hebt staan?![]()
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |