Hij drinkt Taksiquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
We zien je wel verschijnenje rookt en drinkt niet ?
klopt, mn auto rookt en drink al genoegquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
We zien je wel verschijnenje rookt en drinkt niet ?
Ik pas me wel aan hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
klopt, mn auto rookt en drink al genoegmaar ik heb er totaal geen problemen mee als mensen in mn omgeving wel roken en drinken hoor
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
en misschien drink ik op zaterdag wel een glaasje wijn met Tas mee
dat neemt hij toevallig mee want ik krijg vetersquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als Alex wat materiaal van hem meeneemt doe ik dat wel.
Wheheh, let op je woordenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als Alex wat materiaal van hem meeneemt doe ik dat wel.
uhu, hangen al klaar. en een breed rubberquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:33 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dat neemt hij toevallig mee want ik krijg veters
oeh dan zondag privéfeestje met Michelquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wheheh, let op je woorden
[..]
uhu, hangen al klaar. en een breed rubber
Komt m ook langs zekerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:41 schreef Tassiepassie het volgende:
oh en trouwens....zelfs jullie weten niet wie de mysteryguest is....
neem een flinke slok alcohol en ga dan pittenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:45 schreef sproetjes het volgende:
Djuu ik kan niet slapenen moet om 8.15 eruit...
Oh die ook misschien wel ff ja die hoorde dat jullie kwamen en vroeg of ze voor t stappen ook ff mocht komenquote:
hahahahahahaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:50 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
luister maar niet naar hem mop, straks kots jij ook nog tegen de muur
ik kan hem wel een kleine demonstructie geven, heb ik inmiddels ervaring meequote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:35 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
oeh dan zondag privéfeestje met Michel
Ik heb niet tegen je muur gekotst.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:50 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
luister maar niet naar hem mop, straks kots jij ook nog tegen de muur
Ken ik hem/haar ? ik denk een haarquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:48 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Oh die ook misschien wel ff ja die hoorde dat jullie kwamen en vroeg of ze voor t stappen ook ff mocht komenaagje
![]()
Maar ik bedoel iemand anders!
tegen je eigen muur pipo! daar postte je nog een foto van hier!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb niet tegen je muur gekotst.
Wel op de tegels van mijn pa maar dat was toen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |