quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:26 schreef Biogarde het volgende:
Zijn we klaar? Want we stoppen met het geven van FB als we steeds moeten graven en opschonen. Niet echt werkbaar vinden we niet? Dit topic is nu al meer dan 5 keer opgeschoond, en ik ben er klaar mee.
Dus wil je FB in de toekomst, kap dan met dat slowchatten/baggeren en richt een theekrans op.
Succes en laat KLB leuk.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:57 schreef yvonne het volgende:
De afgelopen week is er gewoon zonder iets te zeggen een hoop bagger gewoon gesloten of naar een beter forum getrapt.
KLB-ers hoeven dus niet alles voorgekauwd te krijgen, je weet donders goed wat kan en wat niet kan.
Kom hier dan ook niet miepen naar de bekende weg.
Nu beginnen we het een beetje zat te worden dat de eerste stap, het sluiten niet hielp,
en gaan we over tot de tweede stap:
bij constant moderatie uitlokken ( lekker breed) ben je je account een poos kwijt.
Die topics worden irritant, je ergert je elke dag weer aan mensen die niet hetzelfde doen als jijquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon triest dat hier mensen zeggen: "ik kom nooit buiten, als echte FOK'er" en dit als een grapje laten overkomen maar vervolgens een klacht neerzetten waaruit blijkt dat het nog echt is ook...
Amen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:37 schreef dagdag het volgende:
[..]
Die topics worden irritant, je ergert je elke dag weer aan mensen die niet hetzelfde doen als jij
Misschien omdat je zelf wat te verbergen hebt over je echte leven en zodoende te mening wilt pijlen over je eigen gedrag door een topic te openen over dingen die van toepassing zijn op jezelf.
Het gaat GVD niet over dat iedereen als mij moet zijn, hoe vaak moet ik dat nog zeggen? Het gaat hier over mensen die gewoon te raar/afwijkend voor woorden zijn. Net zoals dat je een verkrachter of pedo uitscheldt.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:37 schreef dagdag het volgende:
[..]
Die topics worden irritant, je ergert je elke dag weer aan mensen die niet hetzelfde doen als jij
Misschien omdat je zelf wat te verbergen hebt over je echte leven en zodoende te mening wilt pijlen over je eigen gedrag door een topic te openen over dingen die van toepassing zijn op jezelf.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:42 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het gaat GVD niet over dat iedereen als mij moet zijn, hoe vaak moet ik dat nog zeggen? Het gaat hier over mensen die gewoon te raar/afwijkend voor woorden zijn. Net zoals dat je een verkrachter of pedo uitscheldt.
En jij wou zeggen dat die topics over mensen die klagen dat het moet regenen, sneeuwen en onweren omdat warm weer kut is, een aanwinst voor KLB zijn?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maar misschien moet je dan een boek schrijven of een alu hoedje opzetten, want ik hoef dat niet in de vorm van topics terug te zien.
Want dit soort topics geven KLB de uitstraling van een nageboorte. Ik lees dan liever een topic vol oneliners waar ik om kan lachen ipv dat internetcowboys zich druk maken om mensen op datzelfde internet.
Klaar er zijn mensen die minder sociaal zij, andere interesses hebben.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:42 schreef Ritmo het volgende:
Nee Bio, een groot deel van die mensen komt echt niet buiten. En geloof me, ik ken dat soort wezens in het echt...
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En jij wou zeggen dat die topics over mensen die klagen dat het moet regenen, sneeuwen en onweren omdat warm weer kut is, een aanwinst voor KLB zijn?
Gamen als enige interesse hebben en geen contact met anderen willen is ZIEKELIJK. Niet gewoon 'anders'.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:47 schreef dagdag het volgende:
[..]
Klaar er zijn mensen die minder sociaal zij, andere interesses hebben.
Ja, dat heeft zin.quote:Om daar dan elke keer weer een topic over te maken is een beetje achterlijk, zoals vroeger gezegt werd koop een dagboek.
Dat het als trollen beschouwd wordt als je over mensen die totaal als kluizenaar leven klaagt, zegt heel heel over KLB...quote:En zoals ik al zei, ik heb het idee dat je gewoon loopt te trollen.
Het loopt elke keer op dezelfde discussie uit, een discussie die nergens over gaat namelijk
Ritmo, alsjeblieft, wil je het nou niet begrijpen of doe je alsofquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Gamen als enige interesse hebben en geen contact met anderen willen is ZIEKELIJK. Niet gewoon 'anders'.
[..]
Ja, dat heeft zin.![]()
[..]
Dat het als trollen beschouwd wordt als je over mensen die totaal als kluizenaar leven klaagt, zegt heel heel over KLB...
Hoogstens wat aangedikt... Was het maar verzonnen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Itt topics over de (eventueel verzonnen) ellende van een ander, ja.
Die vraag kan ik ook aan jou stellen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:50 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ritmo, alsjeblieft, wil je het nou niet begrijpen of doe je alsof?
Dit hele forum is een grote trollbende. Mensen lullen maar wat, openen topics die nergens over gaan, en jij loopt maar overal op te happen en iedereen als autist te bestempelen. Leer er maar mee leven of ga naar het break-out forum. Denk dat mensen het daar wel met je eens kunnen zijn.quote:
Maar autisten-topic als deze: Zo naar de club. (die overigens ook totaal fake is) wel?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:50 schreef Biogarde het volgende:
Ik wil die topics gewoon niet meer. Punt.
Dus iedereen die hier zegt: "ik hoef niet zo nodig op vakantie, lees liever thuis in m'n eentje een boek" ligt volgende week aan het strand in Ibiza?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:51 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dit hele forum is een grote trollbende. Mensen lullen maar wat, openen topics die nergens over gaan, en jij loopt maar overal op te happen en iedereen als autist te bestempelen. Leer er maar mee leven of ga naar het break-out forum. Denk dat mensen het daar wel met je eens kunnen zijn.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar autisten-topic als deze: Zo naar de club. (die overigens ook totaal fake is) wel?
Hoogstwaarschijnlijk wel, tenzij iemands interesses ergens anders liggen. Bovendien ga ik dit jaar ook niet op vakantie (raar he, ben ik nu een autist?) Maargoed. Ik kap maar met deze doelloze discussie, want dit loopt toch op niets uit.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dus iedereen die hier zegt: "ik hoef niet zo nodig op vakantie, lees liever thuis in m'n eentje een boek" ligt volgende week aan het strand in Ibiza?
Zeg je dat ook over pedo's?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:53 schreef dagdag het volgende:
Accepteer mensen gewoon zoals ze zijn
quote:
Hoe gaat zulks eigenlijk in z'n werk, moderatie? Is het erg modegevoelig?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:37 schreef o.us het volgende:
Hier kan je terecht voor:
- Vragen over de moderatie
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 09:43 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Hoe gaat zulks eigenlijk in z'n werk, moderatie? Is het erg modegevoelig?
Omdat je een abo kan nemenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:30 schreef Skonk het volgende:
Waarom zou ik in godsnaam niet mogen klagen over de ads op Fok?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:30 schreef Skonk het volgende:
Waarom zou ik in godsnaam niet mogen klagen over de ads op Fok?
Ooit wel eens van een lemming gehoord?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:12 schreef banaantjeEE het volgende:
Hallo,
Waarom mag dit topic open blijven: Schijten als je net wakker bent
en wordt het mijne gesloten:
Schijten nadat je gedouchet hebt.
Groentjes,
Frieda
Huh??? Het is echt geen lemmingquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:29 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ooit wel eens van een lemming gehoord?
Ik noem maar iets geks
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:59 schreef Olep het volgende:
Karate kid
Even voor de duidelijkheid, films downloaden is niet legaal in NL?
Lees dit eens voor de grap door:http://frontpage.fok.nl/page/voorwaardenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:59 schreef Olep het volgende:
Karate kid
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:59 schreef Olep het volgende:
Karate kid
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Geloof me, dit soort topics draaien altijd uit op linkjes omdat de TS het over een specifieke download heeft.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jawel, maar linken naar de plekken waar je films kunt vinden is niet toegestaan. Dat is namelijk een grijs gebied en dan kun je je beter indekken.
Heb het nu al 3 keer voorbij zien komen, kan iemand hem waarschuwen? Want 1 x is leuk, 2 x al niet meer.quote:
Ja dus? Zonder users geen Fok maar daar mag ik ook over klagenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Omdat die adds FOK! mogelijk maken!
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Nu ik toch bezig ben, hij doet ook heel erg gemeen tegen mij.quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 15:44 schreef Maskerade het volgende:
[..]
Man je bent niet goede bij je hoofd kk aso, met je geschop, mafkees.
quote:Op zondag 18 juli 2010 15:44 schreef Maskerade het volgende:
[..]
Vroeger hADDEN ZE JOUW AF MOETEN SCHIETEN MET JE GORE BEK.
quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 15:46 schreef Maskerade het volgende:
[..]
Grootste aSO is hier die Penisbaard met zij kk geschop tegen ts, vuile bloedhond.
quote:Op zondag 18 juli 2010 15:17 schreef Amoeba het volgende:
Oke, boeiend.
Kijk zelf maar verder. Daarom zijn jullie immers blauw.quote:
Voor een keer geef ik je gelijk, er komt niet veel uit hem.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:22 schreef AdvancedPower het volgende:
Amoeba doet niks anders dan korte berichtjes posten:
[..]
[..]
Kijk zelf maar verder. Daarom zijn jullie immers blauw.![]()
Maar de reden dat ik dus klaag hier is dat 'ie baggert; 1 woord neerzetten, een paar emoticons neerzetten of iemand anders quoten met verder niks erbij.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Terechte klacht, hij voegt niks toe op KLBquote:Op zondag 18 juli 2010 15:42 schreef Rectum het volgende:
Valt er ook iets aan die BaasD te doen. Plaats in elk topic wat hij tegenkomt enkel eenof hij klaagt dat de OP te lang is.
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Snel op de BBQ er mee
quote:Op maandag 19 juli 2010 00:59 schreef Ben_op_FOK het volgende:
Waarom word mijn topic gesloten als ik het over homo's heb?
okquote:Op maandag 19 juli 2010 18:16 schreef banaantjeEE het volgende:
Doe eens iets aan die BaasD, het enige wat ie toevoegt tot een topic is () of ( ok
)
Waarom? Ik maakte alleen kwaliteitstopics.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:39 schreef remlof het volgende:
Als jullie topics missen in KLB komt dat doordat ze zijn geopend door kloons van gebanden en ze zijn verwijderd.
Zie pm.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:18 schreef Voeckler het volgende:
[..]
Waarom? Ik maakte alleen kwaliteitstopics.
Dit dus!quote:Op zondag 18 juli 2010 15:42 schreef Rectum het volgende:
Valt er ook iets aan die BaasD te doen. Plaats in elk topic wat hij tegenkomt enkel eenof hij klaagt dat de OP te lang is.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat kan ik niet bevestigen.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:52 schreef Penisbaard het volgende:
Kan een FA even bevestigen dat die nicolesoufi geen kloon is? Dit wil ik even weten voordat ik als een sneue internetheld in haar PM ga hangen.
quote:
Ik weet dat het ous is, want ze komt uit Barendrecht en doet alles in Rotterdam, dat doe ous ook!quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 23:36 schreef Fapperdefap het volgende:
Ik ben doodsverwenst, mag ik nu een ijsje!
[..]
Oneens. Ik maak hoogstens 2 topics in de week. Dan maak ik er eens toevallig twee dezelfde avond, zijn het er teveel?quote:Op maandag 19 juli 2010 23:39 schreef Biogarde het volgende:
Je hebt ff topics zat. Koop een dagboek.
quote:Op maandag 19 juli 2010 23:44 schreef Fapperdefap het volgende:
[..]
Oneens. Ik maak hoogstens 2 topics in de week. Dan maak ik er eens toevallig twee dezelfde avond, zijn het er teveel?
Doe je dat weleens?quote:Op maandag 19 juli 2010 23:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Yes. En ze hebben allemaal het kaliber; ik heb nog smaak op de raam van het busje dat je me iedere dag ophaalt, lik je mee?
quote:
quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:53 schreef Sapstengel het volgende:
Dit vind ik wel een turn-off:
[ afbeelding ]
quote:
Nee.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:44 schreef Nikmans het volgende:
Ben ik nou de enige die moe wordt van Ritmo met zijn eeuwige gezanik over mensen die niet normaal zijn volgens hem? Het is elke dag hetzelfde topic maar dan een beetje anders verwoord.
Nee. Je hebt helemaal gelijk. Hoop dat FOK! hier iets aan gaat doen!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:44 schreef Nikmans het volgende:
Ben ik nou de enige die moe wordt van Ritmo met zijn eeuwige gezanik over mensen die niet normaal zijn volgens hem? Het is elke dag hetzelfde topic maar dan een beetje anders verwoord.
neequote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:44 schreef Nikmans het volgende:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:30 schreef AdvancedPovver het volgende:
Wanneer wordt er eens iets gedaan aan al die negatieve berichten over mij?
quote:
HUUUH ik zie niks.quote:
Moet dat nou weerquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:17 schreef TheDocter het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is goed voor werklozen zoals jij. Lekker op mijn kosten vreten en daarna op je gemak die kut treienen vanje bekijken. vieze kankermongool
quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:20 schreef Nikmans het volgende:
Niet eens aan mij gericht maar
[..]
Moet dat nou weerHij zei alleen 'Paars+ ftw'
Omdat jij het bent.. Wacht tot de KLB-mods er zijn en kijken er wel naarquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:56 schreef Juicyhil het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1498893
Waarom is mijn topic gesloten?
bedankt voor de/het begripquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:01 schreef Juicyhil het volgende:
Hmmm, vage reden. Maar ik hoop dat ze hem weer openen.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:12 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Marijkezwolle kan een dikke hersentumor krijgen. Hiep hiep hoera
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Maak mij eens mod Bio en dan help ik het oplossen
Jonge, ik loop nieteens te baggeren dus niet zo gaan lullen he anders ga ik wel weer baggerenquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jonge, ik loop nieteens te baggeren dus niet zo gaan lullen he anders ga ik wel weer baggeren
weet niet of ik dit rustgevend moet vindenquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Maak mij eens mod Bio en dan help ik het oplossen
Je vergeet me alleen een blauw kleurtje te geven want de mods zijn er nieteens op dit momentquote:
Om 1535 niet en dat was op dit momentquote:
Ja, overdag moet er gewerkt worden eej!?!quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Om 1535 niet en dat was op dit moment
Ik neem het je ook niet kwalijk dus vandaar dat ik zei dat ze mij maar mod moeten makenquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, overdag moet er gewerkt worden eej!?!
Waarquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:02 schreef Ritmo het volgende:
Gaat er ooit nog eens wat aan die eeuwige autistentopics van Ritmo gedaan worden? Dat wordt nu wel heel voorspelbaar en irritant.
Dat is KLB-cultuur, niets aan te doen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:02 schreef Ritmo het volgende:
Gaat er ooit nog eens wat aan dat 'pics van je zusje' gedaan worden? Dat wordt nu wel heel voorspelbaar en irritant.
Nee, het is ongepast. En er is wel wat aan te doen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat is KLB-cultuur, niets aan te doen.
Aan dingen als 'fipo gemacht', 'ban!' of 'tr gedaan' kan toch ook wat gedaan worden? Nu worden topics compleet verneukt als er op de een of andere manier het woord zusje in voorkomt...quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat is KLB-cultuur, niets aan te doen.
Dat is heel wat anders dan pics van je zusje vragen he? Daar modereren we wel op. Zie de stickytopic van yvonne, staat al het een en ander vermeldt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Aan dingen als 'fipo gemacht', 'ban!' of 'tr gedaan' kan toch ook wat gedaan worden? Nu worden topics compleet verneukt als er op de een of andere manier het woord zusje in voorkomt...
Eerst pics van je zusje.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:35 schreef Juicyhil het volgende:
Nee, het is ongepast. En er is wel wat aan te doen.
Baggeren in FB is not done en banbaar.quote:
Wat heeft het voor meerwaarde om 200 reacties met 'pics van je zusje' in een topic te hebben? Dan kan ie net zo goed dicht...quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:38 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders dan pics van je zusje vragen he? Daar modereren we wel op. Zie de stickytopic van yvonne, staat al het een en ander vermeldt.
Bemoei met je eigen zaken, troll.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, het is ongepast. En er is wel wat aan te doen.
En straf isquote:
kutmodquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Aan dingen als 'fipo gemacht', 'ban!' of 'tr gedaan' kan toch ook wat gedaan worden? Nu worden topics compleet verneukt als er op de een of andere manier het woord zusje in voorkomt...
We kijken topics per geval.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat heeft het voor meerwaarde om 200 reacties met 'pics van je zusje' in een topic te hebben? Dan kan ie net zo goed dicht...
Sowieso, is dat grapje er niet een keer af?
Kom ze maar halen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En straf is!
Maar goed, waar blijven die pics nou?
Ja ok, maar je hebt de wat voorspelbaardere reacties waar nog een beetje diversiteit in zit en gewoon 200 keer dezelfde quote die je op 10 KM afstand aan ziet komen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ben ik op zich wel met je eens, neemt niet weg dat de reacties bij een topic over zoiets als afwassen ook voorspelbaar kunnen zijn. Bijvoorbeeld afwassen en je laat de kraan open, vloer nat.
40 reacties, 20: Herkenbaar. 10, TS is autist en de rest is:
Het mag allemaal wel een beetje minder, maar uitroeien is niet nodig.
En wie mag er dan weer gaan dweilen...? Je zusje...quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:42 schreef Biogarde het volgende:
Bijvoorbeeld afwassen en je laat de kraan open, vloer nat.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja ok, maar je hebt de wat voorspelbaardere reacties waar nog een beetje diversiteit in zit en gewoon 200 keer dezelfde post die je op 10 KM afstand aan ziet komen.
Hilarisch dat iemand als jij over voorspelbaarheid begintquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja ok, maar je hebt de wat voorspelbaardere reacties waar nog een beetje diversiteit in zit en gewoon 200 keer dezelfde quote die je op 10 KM afstand aan ziet komen.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:46 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Hilarisch dat iemand als jij over voorspelbaarheid begint
Neger alsjeblieft, in 80% van de gevallen zet de TS gewoon expres "zusje" in de TT of OP om aandacht te trekken, dan verdien je die voorspelbare reacties ook gewoon.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat heeft het voor meerwaarde om 200 reacties met 'pics van je zusje' in een topic te hebben? Dan kan ie net zo goed dicht...
Sowieso, is dat grapje er niet een keer af?
quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:39 schreef Juicyhil het volgende:
Schelden in FB is not done en banbaar.
Je moeder op een houtvlot.quote:
Pics van je moeder!quote:
Nee.quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:54 schreef JoepiePoepie het volgende:
Hee Nikmans, update je topic eens:
Een of andere aanwezigheid
Het werd net zo spannend. Ik denk overigens dat je zusje gewoon de veroorzaker is van die kotsvlekken op je deur.
quote:
Ik kan er niets aan doen dat anderen mijn topics/reacties steeds op dezelfde manier laten verlopen. Ik hoef maar een topic te openen over iets normaals als uitgaan of muziek uit de 90's, en ik ben aan het trollen hier?quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:46 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Hilarisch dat iemand als jij over voorspelbaarheid begint
Sluit die topics dan.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Neger alsjeblieft, in 80% van de gevallen zet de TS gewoon expres "zusje" in de TT of OP om aandacht te trekken, dan verdien je die voorspelbare reacties ook gewoon.
Of een topic bullshit is valt meteen wel te zien, ik ga een topic niet sluiten als ik een beetje denk dat het bullshit is terwijl het misschien waar kan zijn. Snap je me?quote:
Laat hem dan een nieuw topic openen, maar dan wel serieus.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:05 schreef o.us het volgende:
[..]
Of een topic bullshit is valt meteen wel te zien, ik ga een topic niet sluiten als ik een beetje denk dat het bullshit is terwijl het misschien waar kan zijn. Snap je me?
Ben met vakantie en modereer ik een weekje niet dus ik denk dat je de topicsluiter moet PMen met een linkje naar hier toe.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Laat hem dan een nieuw topic openen, maar dan wel serieus.
Ja dat snap ik, maar sowieso wordt het een bullshit-topic met 300 keer 'pics!!' toch?quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:05 schreef o.us het volgende:
[..]
Of een topic bullshit is valt meteen wel te zien, ik ga een topic niet sluiten als ik een beetje denk dat het bullshit is terwijl het misschien waar kan zijn. Snap je me?
Kutmods.quote:
Paul is een speciale jongen, daar moeten de mods wat anders mee omgaan.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:11 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mag ik even iets kwijt:
Het valt me op dat sommige dingen niet kloppen, kijk er werd eergisteren een Topic geopend met alleen een plaatje en werd direct dichtgegooid, Paul doet dat 2x en die blijft gewoon vrolijk open.![]()
jij leert het ook nooit hequote:Op donderdag 22 juli 2010 19:04 schreef postmortum het volgende:
kan ik van 4 september t/m 24 spetember 2010 een ban krijgen?
Nee, mailen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
jij leert het ook nooit hedat moet je in het feedback subforum aanvragen
quote:
Dit dus, ik zat mij al te verheugen op nieuwe foto's van nicolesoufi met etenswaren.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:59 schreef Trollface. het volgende:
Maradona
Wat doe je nou man? Dit topic had potentie voor foto's van nicolesoufi. [ afbeelding ]
Klacht: Adelantes die topics met potentie dichtgooien.
Waarom zet je me nu aan om dit te doen? Ik snap dit niet! Eens even kijken....hmmm, misschien in het OUD forum met van die kidstopicsquote:
frietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:03 schreef Pharkus het volgende:
Kan er niet een apart subforum komen voor troll discussies. Goedlopende reeksen zouden kunnen zijn:
Patat - friet
Hoe de wc rol op te hangen.
Poepen mooie vrouwen.
Apple - de rest
windows - de rest
Iedereen is autist behalve ik.
WoW
9-11 was inside job (oh wacht dat is bnw/tru)
Heineken is beter dan Hertog jan
Bij voorbaat dank.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
friet
velletje van de muur af
mooie vrouwen poepen ook
apple zuigt
windows ook
iedereen is autist behalve ik
wow9-11
hertog jan
opgelost, geen subforum
Je mag quoten uit US hoor.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:39 schreef Bozboy het volgende:
Bij deze even hulp van modje met een bezem gevraagd, zie Yoga TV
Wat ze zeggen interesseert me niet, maar de quotes zijn volgens mij niet toegestaan.
Niet als het als 'verkapt' bashmateriaal gebruikt wordt.quote:
Er staan ook KPD-quotes, en dat is niet toegestaan.quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:20 schreef DuTank het volgende:
Nieuwe UI Rectum
Echt een bazentopic, dat tenminste inhoud had. Ik ben zodoende in aanraking gekomen met Ursprung Buam.
Een geniaal topic, al zeg ik het zelf, dat onterecht gesloten is. Kwaliteit-KLB-mods, zoals o.us, zouden deze open laten. Echter is Biogarde een FA en door deze algemene taak, is het soms moeilijk om échte KLB-kwaliteit te onderscheiden van de bagger. Bij deze vraag ik om mijn topic te heropenen.
Disclaimer: Bio is ook een mens en die maken wel eens fouten. Dit is geen crewbash. (Voordat ik weer 3 maanden iets anders moet gaan doen, FOK is mijn leven jweet.)
quote:
Die laatste 25 posts konden niet meer?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:12 schreef Biogarde het volgende:
En dit kap ik af.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die laatste 25 posts konden niet meer?
Hoe verschilt mijn topic van de duizenden andere Apple KLB topics die nooit worden gesloten?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oh jawel, maar TS wist al waar hij aan toe was en richting het einde was het oneliner galore.
Ik ben over het algemeen niet iemand die afkapt, maar hier word ik moe van. Sterft van de topics met dezelfde insteek lately.
Da's heul niet waar.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:24 schreef Adelante het volgende:
Apple
En nu weg Dagonet uit deze FB, jij post alleen in het subforum FB
Jouw postgeschiedenis degradeert je tot een ordinaire troll die niet voor rede vatbaar is. Super insteek voor een topic hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:27 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Hoe verschilt mijn topic van de duizenden andere Apple KLB topics die nooit worden gesloten?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:04 schreef leeell het volgende:
kanker op AP
niemand mag je hier ; iedereen wil je weghebben
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:05 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Kan iemand deze ontiegelijke stumper van FOK! sturen?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:15 schreef Dagonet het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/311624
Lijkt mij een account voor de kliko.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:21 schreef AdvancedPedo het volgende:
[..]
Ok
Doe dan ook mijn account AdvancedPower maar weg!
IK KAN DIT NIET MEER AANZIEN IK BEN GEEN PEDO IK HEB NIETS GEDAAN IK KOM NOOIT MEER TERUG ZO HELPE MIJ GOD!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:15 schreef Dagonet het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/311624
Lijkt mij een account voor de kliko.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:31 schreef Trollface. het volgende:
Daruk zit in elk topic wat 'ie tegen komt een hielarische tsjeklijst te plaatsen.
Thanks, PM verstuurd.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:39 schreef RacerDKB het volgende:
Kan er iets aan die grafmongool van een Daruk worden gedaan ja
daruk
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:39 schreef RacerDKB het volgende:
Kan er iets aan die grafmongool van een Daruk worden gedaan ja
daruk
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:44 schreef daruk het volgende:
Daruk's kwaliteit topique checklist
Duidelijke OP (Goed duidelijk) [X]
Terechte klacht (Dat ook) [X]
Subklacht () []
Antiklacht () []
Verwachte reacties () []
Toch een goed topic, op vakantie met de bus is niet cool.
een 7.5 voor je topic
Hij heeft mij zojuist laten weten hiermee op te houden.quote:
als het 1942 was jij gegarandeerd een nsb-er..quote:Op zondag 25 juli 2010 11:55 schreef AdvancedPower het volgende:
Edvens-pauwr , de beste jongen denkt heel grappig te zijn door overal waar ik post ook te posten en mij te quoten.![]()
Iemand die er even naar kijkt?
En mij ook nog uitschelden voor NSB'er. Dit lijkt me wel banwaardig?quote:Op zondag 25 juli 2010 11:57 schreef Edvens-pauwr het volgende:
[..]
als het 1942 was jij gegarandeerd een nsb-er..
je kan ook niks hebben hé direct huilie huilie doen...
hahahahaha
nee het was een stelling, maar je kan je er wel in vinden lees ikquote:Op zondag 25 juli 2010 11:58 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
En mij ook nog uitschelden voor NSB'er. Dit lijkt me wel banwaardig?
en heeft die man een fobie voor Marokkanen ofzo?quote:Op zondag 25 juli 2010 12:02 schreef Edvens-pauwr het volgende:
Advancedpower
kan deze misschien in de kliko loopt alleen maar vieze porno te posten en vervolgens delete hij het snel..
is hij aan het uitwisselen ofzo?
Nee.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:55 schreef AdvancedPower het volgende:
Edvens-pauwr, de beste jongen denkt heel grappig te zijn door overal waar ik post ook te posten en mij te quoten.![]()
Iemand die er even naar kijkt?
En jij kliko.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:02 schreef Edvens-pauwr het volgende:
Advancedpower
kan deze misschien in de kliko loopt alleen maar vieze porno te posten en vervolgens delete hij het snel..
is hij aan het uitwisselen ofzo?
Ik maak me hier echt niet druk om. AP heeft dit zelf allemaal uitgelokt.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:38 schreef Mr.Cooper het volgende:
Iedereen zit nu AP te bashen zonder enige reden, die kennen AP waarschijnlijk pas na al die commotie en lijken net meelopers.
Kan dit niet genote worden of zo. Super hatelijk, net zoals hier
mensen die een kamer aanbieden en de dag erna verwijderen!
Als iemand anders dit gepost had was er niets aan de hand en terwijl dit gewone normale KLB reacties zijn btw.
Nee dat valt echt wel mee hoor, iedereen zorgt er gewoon voor dat die zo gaat doen. Ik ken ergere users hier maar of dat iemand er wat aan doet ho maar.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:41 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik maak me hier echt niet druk om. AP heeft dit zelf allemaal uitgelokt.
Feit blijft dat AP maar rommel blijft posten die niemand leuk vindtquote:Op zondag 25 juli 2010 15:43 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee dat valt echt wel mee hoor, iedereen zorgt er gewoon voor dat die zo gaat doen. Ik ken ergere users hier maar of dat iemand er wat aan doet ho maar.
Waarom knal je hem gewoon niet van het forum af?quote:Op zondag 25 juli 2010 15:46 schreef remlof het volgende:
Ik zal dit bordje hier ook nog een keer neerzetten:
[ afbeelding ]
Al vrees ik dat het tegen dovemansoren is gezegd in KLB.
quote:Op zondag 25 juli 2010 15:46 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Het feit is dat niemand het leuk wilt vinden tegenwoordig, ik kan me wel leuke Topics van AP herinneren of in ieder geval gewoon normale wie je dagelijks in KLB ziet staan.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:45 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Feit blijft dat AP maar rommel blijft posten die niemand leuk vindt
Aan dovemansoren is gericht.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:46 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 juli 2010 17:31 schreef dagdag het volgende:
Prima
Heb een tijdje aangekeken de reactie tussen mede fokkers en Ap, maar ik zal hem uitnodigen voor een gesprek.
Ik voel mij een beetje de leider van het forum, mede omdat ik de red white army heb opgericht.
Wat zijn jullie klachten over hem? zodat ik dit kun bespreken
Oh wacht wat remlof zegt, reageer gewoon niet op hem
Voel je je aangesproken? Waar ga jij heen op vakantie dan?quote:Op zondag 25 juli 2010 18:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
De vakantie van de gemiddelde FOK'er...
Uitlokkerij
Saint Kitts and Nevis en ben naar Spanje geweest.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken? Waar ga jij heen op vakantie dan?
Inderdaad. Elk topic dat hij opent is gemaakt om een bepaalde groep te bashen.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Saint Kitts and Nevis en ben naar Spanje geweest..
Dus nee, ik kan me niet aangesproken voelen.
Maar je topics beginnen irritant te worden, elke keer weer dat simpele gebash waar toch niets zinnigs uitkomt.
Doodverwensing.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:26 schreef einschtein het volgende:
[..]
He. Schiet jezelf eens door je hoofd.
Gelukkig zit je hier nog maar net en heb je nog maar 3 posts. Je leert het wel beste jongen.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:36 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Overal om zeuren en zaniken.
Want lange tijd lurken en dan aanmelden om actief mee te gaan doen is niet mogelijk in jouw wereld?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:46 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Gelukkig zit je hier nog maar net en heb je nog maar 3 posts. Je leert het wel beste jongen.![]()
Dit moet wel een kloon zijn. Hoe kan zo'n newfag al zo ingelezen zijn? Of hij moet gelurkt hebben. Volgens mij is het een kloon.
Thnx voor 't melden.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:11 schreef Penisbaard het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/311814
Wat is de afspraak met al deze koeien man, wat is de afspraak.
Begin eens met TR's te plaatsen. Hoe minder ik jou hoef te zien posten hoe beter.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:51 schreef AdvancedPower het volgende:
Dit doet mij pijn...
Hij heeft zichzelf niet meer in de hand...
Die Boemmetje of zo dus.
Oke.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Begin eens met TR's te plaatsen. Hoe minder ik jou hoef te zien posten hoe beter.
Als ik er een betrap krijgtie straf. Don't worry.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:29 schreef CantFazeMe het volgende:
Kunnen jullie eens wat aan die kansloze topic-kickers doen?
Geen idee, heb 't bij een FA gevraagd of er überhaupt iets op staat. Lijkt mij van niet.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:51 schreef Nikmans het volgende:
Kunnen al die mongoloïden die Penisbaards UI gebruiken geen virtuele pets op de vingers krijgen? Vreselijk verwarrend dit
Kom op man, jwzquote:
quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:51 schreef o.us het volgende:
Als het topic echt open moet stuur je maar een PM met uitleg. Na je discriminerende spoiler zie ik er geen brood meer in.
Ik zie niet in wat het daar te zoeken heeft. Je spreekt de hoop uit dat iedereen zijn contract daar opzegt, staat daarom op zijn plaats in KLB mijns inziens.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:22 schreef postmortum het volgende:
Intimidatie bij Vodafone schopje wgr bitte
Wir sind bezig.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:53 schreef nattermann het volgende:
Kan hier even naar gekeken worden? User smurft er lekker op los.
http://forum.fok.nl/user/history/311990
ik voel me enigszins beroofd van mijn vrijheid sporadisch eenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:49 schreef o.us het volgende:
[..]
Als ik er een betrap krijgtie straf. Don't worry.
[..]
Geen idee, heb 't bij een FA gevraagd of er überhaupt iets op staat. Lijkt mij van niet.
[..]
Kom op man, jwz
Link naar post gaarne.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:10 schreef Jahr00n het volgende:
Laura Dekker mag vertrekken
Doorverwensing richting Laura Dekker? Mag niet he denk ik.
Opgelost.quote:
Dit is FB, geen willekeurig topic. Kappenquote:
Komt er een wijziging in de policy? Geen zin om dit hele topic door te lezenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:02 schreef Adelante het volgende:
[...]verder ben ik de terechte klacht mongolen zat.
meer daarover in klb fb!
Dit dus, waarom zou je niet mogen zeggen dat het een terechte klacht is?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:11 schreef e-wok het volgende:
[..]
Komt er een wijziging in de policy? Geen zin om dit hele topic door te lezen
Gaat 't misschien om de trochten klagd 'grap'?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:14 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Dit dus, waarom zou je niet mogen zeggen dat het een terechte klacht is?
Nee.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:11 schreef e-wok het volgende:
[..]
Komt er een wijziging in de policy? Geen zin om dit hele topic door te lezen
Dit, het is naar om het iedere keer te pas en te onpas te roepen. Verder niks boeiendsquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:17 schreef zovty het volgende:
[..]
Gaat 't misschien om de trochten klagd 'grap'?
Tragdum kluchtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dit, het is naar om het iedere keer te pas en te onpas te roepen. Verder niks boeiends
O wacht, ik zet voortaan de uitleg van mijn topiques wel in een TR neer, dan hoeven jullie het niet te sluiten omdat jullie iets niet begrijpenquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:25 schreef Maanvis het volgende:
o.us als je een topique niet begrijpt, betekent dat nog nie tdat het bagger is. ik leg nooit alles helemaal in de OP uit, laat de users het zelf invullen, zodat als ze me begrijpen het een beetje incrowd is zegmaar.
Ziet er meer uit als een mededeling dan een daadwerkelijk klachttopic. Trouwens ook een non-klacht. Discussiëren over mensen die na 30 seconden offline zijn gegaan.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:12 schreef Stefan het volgende:
Waarom moet deze dicht
Mensen die hallo zeggen op MSN en 30 sec later offline zijn
En waarom met alleen een nietszeggend 'oke'
Ik zal er naar uitkijken.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
O wacht, ik zet voortaan de uitleg van mijn topiques wel in een TR neer, dan hoeven jullie het niet te sluiten omdat jullie iets niet begrijpen
Het is geen nonklacht. Het gaat over mensen die jou aanspreken en dan als je in 30 sec niks terugzegt weer verdwijnen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Ziet er meer uit als een mededeling dan een daadwerkelijk klachttopic. Trouwens ook een non-klacht. Discussiëren over mensen die na 30 seconden offline zijn gegaan.
Het is niet bepaald een onderwerp dat het discussie waard is imo. Ik gooi 'm wel even open en kijk ik het verloopt. Deal?quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het is geen nonklacht. Het gaat over mensen die jou aanspreken en dan als je in 30 sec niks terugzegt weer verdwijnen.
Ik zie hier geen spiegel voor je neus hoor?quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:06 schreef Juicyhil het volgende:
kan die mosy een ban krijgen, hij loopt constant te klieren
huh?quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:07 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik zie hier geen spiegel voor je heus hoor?
in klb scquote:
Je gaat zelf ook niet echt vrijuit hè met de hoop uitspreken dat iemands trein ontspoort.quote:
Ja maar hij noemde mij etterquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je gaat zelf ook niet echt vrijuit hè met de hoop uitspreken dat iemands trein ontspoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |