quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:12 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Marijkezwolle kan een dikke hersentumor krijgen. Hiep hiep hoera
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Maak mij eens mod Bio en dan help ik het oplossen
Jonge, ik loop nieteens te baggeren dus niet zo gaan lullen he anders ga ik wel weer baggerenquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jonge, ik loop nieteens te baggeren dus niet zo gaan lullen he anders ga ik wel weer baggeren
weet niet of ik dit rustgevend moet vindenquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Maak mij eens mod Bio en dan help ik het oplossen
Je vergeet me alleen een blauw kleurtje te geven want de mods zijn er nieteens op dit momentquote:
Om 1535 niet en dat was op dit momentquote:
Ja, overdag moet er gewerkt worden eej!?!quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Om 1535 niet en dat was op dit moment
Ik neem het je ook niet kwalijk dus vandaar dat ik zei dat ze mij maar mod moeten makenquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, overdag moet er gewerkt worden eej!?!
Waarquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:02 schreef Ritmo het volgende:
Gaat er ooit nog eens wat aan die eeuwige autistentopics van Ritmo gedaan worden? Dat wordt nu wel heel voorspelbaar en irritant.
Dat is KLB-cultuur, niets aan te doen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:02 schreef Ritmo het volgende:
Gaat er ooit nog eens wat aan dat 'pics van je zusje' gedaan worden? Dat wordt nu wel heel voorspelbaar en irritant.
Nee, het is ongepast. En er is wel wat aan te doen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat is KLB-cultuur, niets aan te doen.
Aan dingen als 'fipo gemacht', 'ban!' of 'tr gedaan' kan toch ook wat gedaan worden? Nu worden topics compleet verneukt als er op de een of andere manier het woord zusje in voorkomt...quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat is KLB-cultuur, niets aan te doen.
Dat is heel wat anders dan pics van je zusje vragen he? Daar modereren we wel op. Zie de stickytopic van yvonne, staat al het een en ander vermeldt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Aan dingen als 'fipo gemacht', 'ban!' of 'tr gedaan' kan toch ook wat gedaan worden? Nu worden topics compleet verneukt als er op de een of andere manier het woord zusje in voorkomt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |