Een werkelijk stoere kerel draagt dit vuurwapen bij zich, de desert eagle is erg imposant.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:41 schreef cvboer het volgende:
[Een ecktuh papi rockt deze piefppaf, desert eagle is pas kankerhard aan]
Kan iemand dit vertalen? Mijn vreemde talen zijn niet meer wat het ooit geweest is.
Een werkelijk stoere kerel kan kogels ontwijken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:31 schreef Hard_Feesten het volgende:
[..]
Een werkelijk stoere kerel draagt dit vuurwapen bij zich, de desert eagle is erg imposant.
Paar honderd euro per jaar, en na 2jaar mag je een wapen gaan halen, mits gesprek met de leiding enzo positief is en een verklaring van goed gedrag overlegd kan worden aan de politie. Maargoed, dr hangen wel meer haken/ogen aan vast natuurlijk.quote:Op maandag 9 november 2009 01:42 schreef fyah het volgende:
[..]
Toch zou ik ook wel eens met .44 willen schieten. .45 vond ik wat lomp, 9mm nog het fijnstHeb meer met precisie dan met brute kracht denk ik.. Al vlamt zo'n Glock 17 nog flink door... Hoeveel kost het om lid te worden van een schietclub?
Absogodverlute onzin.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:03 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Paar honderd euro per jaar, en na 2jaar mag je een wapen gaan halen, mits gesprek met de leiding enzo positief is en een verklaring van goed gedrag overlegd kan worden aan de politie. Maargoed, dr hangen wel meer haken/ogen aan vast natuurlijk.
quote:Op zondag 8 november 2009 19:13 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
IBTL, aangezien je ook in Belgie niet zomaar een wapen kan kopen.
(Althans niet zonder vergunning).
Glock is Oostenrijks.quote:
Die kun je niet zomaar halen slimmerik. In Nederland ligt die ook in de wapenhandels, maar net als in België zijn hier strenge voorwaarden verbonden aan vuurwapenbezit.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:36 schreef koekwaus11 het volgende:
Glock 17 +1
eigenlijk best vet dat je die in belgie kan halen
als of ik die ga kopenquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:13 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Die kun je niet zomaar halen slimmerik. In Nederland ligt die ook in de wapenhandels, maar net als in België zijn hier strenge voorwaarden verbonden aan vuurwapenbezit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |