quote:

Stond er toevallig niet iemand achter dat hek?quote:Op zondag 8 november 2009 19:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Netjes afgerekend, duurde niet lang voordat ik hem eindelijk in mijn handen kon houdenMeteen even buiten in een bos getest. Werkte prima, ik schoot zo door een hek heen.

dit dusquote:Op zondag 8 november 2009 19:13 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
IBTL, aangezien je ook in Belgie niet zomaar een wapen kan kopen.
(Althans niet zonder vergunning).

Die heb ik natuurlijk.quote:Op zondag 8 november 2009 19:13 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
IBTL, aangezien je ook in Belgie niet zomaar een wapen kan kopen.
(Althans niet zonder vergunning).

Nee joh maar als je in de stad loopt en dan opeens zo met je Glock iemand door z'n hoofd schiet is dat kk aanquote:Op zondag 8 november 2009 19:20 schreef Broekpaling het volgende:
En wat moet je met een klikklak in NL swa. Zit je bij de blackbanana crew ofzo?

Alsof TS er wat aan heeft dat jij in Afghanistan woontquote:Op zondag 8 november 2009 19:25 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Hier in de buurt te koop voor 60, alleen geen munitie.

Ja, echt kankeraan.quote:Op zondag 8 november 2009 19:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nee joh maar als je in de stad loopt en dan opeens zo met je Glock iemand door z'n hoofd schiet is dat kk aan![]()
![]()

Je kunt er nog altijd mee gooien of slaanquote:Op zondag 8 november 2009 19:25 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Hier in de buurt te koop voor 60, alleen geen munitie.

Besteld.quote:Op zondag 8 november 2009 19:29 schreef fyah het volgende:
Heb je m trouwens tweedehands gekocht? want wij hebben gewoon 1 tot 2 weken wachttijd. of hoax natuurlijk

Precies.. Zulke zware zoektochten zullen 't wel niet zijn tochquote:Op zondag 8 november 2009 19:24 schreef kanovinnie het volgende:
Had je dat ding dan op de voorstoel liggen? ik zou hem iig ergens verstoppen in de auto voor het geval dat

Omdat kinderen van 6 daar ook mee rond lopen alleen die zijn zo nep als wat. Dus mocht je een bank willen overvallen dan moet je mensen bang maken en niet dat ze je behandelen als een kind van 6.quote:

en dit ookquote:Op zondag 8 november 2009 19:35 schreef fyah het volgende:
Trouwens, de agenten hebben je betrapt op het importeren en dragen van een 9mm vuurwapen en hebben 'm enkel afgepakt?yeah right

Maarja, het ZOU kunnen in principe. Als het slechts Belgische douane was en hij het wapen in zijn originele verpakking in het koffer ofzo had liggen, aankoopbewijs, licentie, motivatie.. het zou meer een probleem zijn als NL douane/politie hem betraptequote:

Wat hij zegt.quote:Op zondag 8 november 2009 19:35 schreef fyah het volgende:
Trouwens, de agenten hebben je betrapt op het importeren en dragen van een 9mm vuurwapen en hebben 'm enkel afgepakt?yeah right

CQC, heuh dat lijkt op..quote:

We hebben er een cowboy bij! Post effe een plaatje van Desert Eagle of S&W vriend!quote:Op zondag 8 november 2009 21:35 schreef Broertie het volgende:
Glock..... plastic kneuzending..........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |