Idd. En dan werkt ie bij een kutwinkelquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:39 schreef ShiroYasha het volgende:
"Oompa loompa, doompadee dawesome, Dwight is now gone, which is totally awesome. Why was he gone, he was such a nice guy. No, he was not, he was a total douche. Doompadee doom."
seizoen 4 als ik het me herinner, te geniaal.

AWPquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:17 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Stappen in Hengelo toevallig?
Wat vind je van deze?
[ afbeelding ]

Ben je nou serieus?quote:Op maandag 9 november 2009 11:59 schreef Japsnars het volgende:
Ik mag toch wel hopen dat jij een metalen/stalen Glock had gekocht en niet zo'n crappy ding als in dat filmpje. Die is waarschijnlijk al gesmolten na een paar schoten

Pics van jou met je collectie wapens.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:53 schreef JohnLocke het volgende:
TS is een domme flapdrol die zich eerst even in de wapenwet had moeten verdiepen voor hij met deze onzin kwam.

Pfft.. bring it on!quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:54 schreef skittelman het volgende:
[..]
AWPcamp-noob
![]()
tip: koop een android telefoon en instaleer de Glock App
http://www.liveleak.com/view?i=647_1250604746

Kan iemand dit vertalen? Mijn vreemde talen zijn niet meer wat het ooit geweest is.quote:Op maandag 9 november 2009 01:24 schreef Catch22- het volgende:
[ afbeelding ]
Een ecktuh papi rockt deze piefppaf, desert eagle is pas kankerhard aan

goedquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:35 schreef Catch_me het volgende:
En TS, hoe is het afgelopen?

Toch wel met losse flodders hoop ik?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:04 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Ik heb vorig weekend deze opgehaald in België samen met 2 slofjes nitraten. Het was tenslotte bijna oud en nieuw.
[ afbeelding ]
Ook een controle gehad maar die politie die pakt mijn vuurwerk gewoon af. Ze waren wel zo aardig om mij wat tips te geven over het onderhoud van mijn m60.
Met oud en nieuw heb ik hem nog ff op het dak van mijn auto gezet en de kinderen uit de buurt mochten er mee schieten

Ha tof dat mocht ik vroeger ook altijd van de buurman, leuke tijden waren dat haha nou ik moet weer gaan haha groetjes hsg-bomberquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:04 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Ik heb vorig weekend deze opgehaald in België samen met 2 slofjes nitraten. Het was tenslotte bijna oud en nieuw.
[ afbeelding ]
Ook een controle gehad maar die politie die pakt mijn vuurwerk gewoon af. Ze waren wel zo aardig om mij wat tips te geven over het onderhoud van mijn m60.
Met oud en nieuw heb ik hem nog ff op het dak van mijn auto gezet en de kinderen uit de buurt mochten er mee schieten

Nee tuurlijk niet. Ze mochten van mij een hek kapot schieten.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:06 schreef Speedwave het volgende:
[..]
Toch wel met losse flodders hoop ik?![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |