quote:
Stond er toevallig niet iemand achter dat hek?quote:Op zondag 8 november 2009 19:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Netjes afgerekend, duurde niet lang voordat ik hem eindelijk in mijn handen kon houdenMeteen even buiten in een bos getest. Werkte prima, ik schoot zo door een hek heen.
dit dusquote:Op zondag 8 november 2009 19:13 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
IBTL, aangezien je ook in Belgie niet zomaar een wapen kan kopen.
(Althans niet zonder vergunning).
Die heb ik natuurlijk.quote:Op zondag 8 november 2009 19:13 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Nee joh maar als je in de stad loopt en dan opeens zo met je Glock iemand door z'n hoofd schiet is dat kk aanquote:Op zondag 8 november 2009 19:20 schreef Broekpaling het volgende:
En wat moet je met een klikklak in NL swa. Zit je bij de blackbanana crew ofzo?
Alsof TS er wat aan heeft dat jij in Afghanistan woontquote:Op zondag 8 november 2009 19:25 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Hier in de buurt te koop voor 60, alleen geen munitie.
Ja, echt kankeraan.quote:Op zondag 8 november 2009 19:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nee joh maar als je in de stad loopt en dan opeens zo met je Glock iemand door z'n hoofd schiet is dat kk aan![]()
![]()
Je kunt er nog altijd mee gooien of slaanquote:Op zondag 8 november 2009 19:25 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Hier in de buurt te koop voor 60, alleen geen munitie.
Besteld.quote:Op zondag 8 november 2009 19:29 schreef fyah het volgende:
Heb je m trouwens tweedehands gekocht? want wij hebben gewoon 1 tot 2 weken wachttijd. of hoax natuurlijk
Precies.. Zulke zware zoektochten zullen 't wel niet zijn tochquote:Op zondag 8 november 2009 19:24 schreef kanovinnie het volgende:
Had je dat ding dan op de voorstoel liggen? ik zou hem iig ergens verstoppen in de auto voor het geval dat
Omdat kinderen van 6 daar ook mee rond lopen alleen die zijn zo nep als wat. Dus mocht je een bank willen overvallen dan moet je mensen bang maken en niet dat ze je behandelen als een kind van 6.quote:
en dit ookquote:Op zondag 8 november 2009 19:35 schreef fyah het volgende:
Trouwens, de agenten hebben je betrapt op het importeren en dragen van een 9mm vuurwapen en hebben 'm enkel afgepakt?yeah right
Maarja, het ZOU kunnen in principe. Als het slechts Belgische douane was en hij het wapen in zijn originele verpakking in het koffer ofzo had liggen, aankoopbewijs, licentie, motivatie.. het zou meer een probleem zijn als NL douane/politie hem betraptequote:
Wat hij zegt.quote:Op zondag 8 november 2009 19:35 schreef fyah het volgende:
Trouwens, de agenten hebben je betrapt op het importeren en dragen van een 9mm vuurwapen en hebben 'm enkel afgepakt?yeah right
CQC, heuh dat lijkt op..quote:
We hebben er een cowboy bij! Post effe een plaatje van Desert Eagle of S&W vriend!quote:Op zondag 8 november 2009 21:35 schreef Broertie het volgende:
Glock..... plastic kneuzending..........
En die gaat TS op de schietbaan gebruiken jaquote:Op zondag 8 november 2009 21:39 schreef J.Herrer het volgende:
Helemaal naar Belgie
Als je connecties hebt hoef je niet eens je huis uit om aan een strap te komen
Mensen die geen vuurwerk kopen? Ik wist dit bijv nietquote:Op zondag 8 november 2009 21:41 schreef Geo3kant het volgende:
Ook al is het nep, wie gaat er ook een vuurwapen kopen rond vuurwerk tijd dan weet je toch dat kans op controle vele malen groter is
Dat is sowieso altijd op het nieuwsquote:Op zondag 8 november 2009 21:43 schreef fyah het volgende:
[..]
Mensen die geen vuurwerk kopen? Ik wist dit bijv niet
Hier in BE nietquote:Op zondag 8 november 2009 22:01 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat is sowieso altijd op het nieuws
quote:Op zondag 8 november 2009 22:57 schreef Quickie_Butt het volgende:
IBTG (in before the glock!!!!!!11 )
hahaquote:Op zondag 8 november 2009 22:57 schreef Quickie_Butt het volgende:
IBTG (in before the glock!!!!!!11 )
Waarom zou hij ook in BE bestellen, het is hier strenger dan bij julliequote:Op maandag 9 november 2009 00:48 schreef Prosac het volgende:
Toch raar dat de handelaar je dat ding meegeeft zonder uitvoer en invoer vergunning. Die moet je als buitenlander namelijk gewoon kunnen overleggen.
Hij betaalde die Bellug vast met blinkende kraaltjesquote:Op maandag 9 november 2009 00:49 schreef fyah het volgende:
[..]
Waarom zou hij ook in BE bestellen, het is hier strenger dan bij jullie
Toch zou ik ook wel eens met .44 willen schieten. .45 vond ik wat lomp, 9mm nog het fijnstquote:Op maandag 9 november 2009 01:24 schreef Catch22- het volgende:
[ afbeelding ]
Een ecktuh papi rockt deze piefppaf, desert eagle is pas kankerhard aan
Ik zou zeggen snitch het even doorquote:Op maandag 9 november 2009 01:48 schreef Politiek het volgende:
AIVD weet hier wel raad mee.
quote:Op zondag 8 november 2009 19:24 schreef Pakspul het volgende:
Echte mannen kopen eenSCAR CQC FN Five-Seven
quote:
quote:Je IP-adres is <knip> Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
Slim; ik heb natuurlijk ook nog die Glock in mijn bezit enzo.quote:Op maandag 9 november 2009 01:48 schreef Politiek het volgende:
AIVD weet hier wel raad mee.
Verschilt per schietclub en je mag pas na een X aantal maanden een wapen kopen he.quote:Op maandag 9 november 2009 01:42 schreef fyah het volgende:
Hoeveel kost het om lid te worden van een schietclub?
Hoeze ben je maf als je pistolen e.d. tof vind?quote:Op maandag 9 november 2009 14:11 schreef Fr0ns het volgende:
Wat voor maf counterstrike mannetje ben je dat je pistooltjes vet tof vindt. Grow up. Koop een leuke auto ofzo, daar kun je wat mee. Wapens zijn sowieso voor tokkies.
geweld (hier pistolen) verkooptquote:Op maandag 9 november 2009 14:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Whehe nog best een goed topic geworden.
quote:Op maandag 9 november 2009 12:29 schreef deepart het volgende:
Ik moest meteen aan new kids on the block sketch denken.. Die ene waar hij die gun van een agent heeft afgepakt.
Stappen in Hengelo toevallig?quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:15 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik prefereer de S&W 500.
[ afbeelding ]
Haha had laatst ruzie met stappen, toen trok ik dus deze jongen uit m'n jaszak.. Je moest ze zien rennen muahaha!
Nice, maar wat is er met je vuisten gebeurd?quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:15 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik prefereer de S&W 500.
[ afbeelding ]
Haha had laatst ruzie met stappen, toen trok ik dus deze jongen uit m'n jaszak.. Je moest ze zien rennen muahaha!
Idd. En dan werkt ie bij een kutwinkelquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:39 schreef ShiroYasha het volgende:
"Oompa loompa, doompadee dawesome, Dwight is now gone, which is totally awesome. Why was he gone, he was such a nice guy. No, he was not, he was a total douche. Doompadee doom."
seizoen 4 als ik het me herinner, te geniaal.
AWPquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:17 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Stappen in Hengelo toevallig?
Wat vind je van deze?
[ afbeelding ]
Ben je nou serieus?quote:Op maandag 9 november 2009 11:59 schreef Japsnars het volgende:
Ik mag toch wel hopen dat jij een metalen/stalen Glock had gekocht en niet zo'n crappy ding als in dat filmpje. Die is waarschijnlijk al gesmolten na een paar schoten
Pics van jou met je collectie wapens.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:53 schreef JohnLocke het volgende:
TS is een domme flapdrol die zich eerst even in de wapenwet had moeten verdiepen voor hij met deze onzin kwam.
Pfft.. bring it on!quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:54 schreef skittelman het volgende:
[..]
AWPcamp-noob
![]()
tip: koop een android telefoon en instaleer de Glock App
http://www.liveleak.com/view?i=647_1250604746
Kan iemand dit vertalen? Mijn vreemde talen zijn niet meer wat het ooit geweest is.quote:Op maandag 9 november 2009 01:24 schreef Catch22- het volgende:
[ afbeelding ]
goedquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:35 schreef Catch_me het volgende:
En TS, hoe is het afgelopen?
Toch wel met losse flodders hoop ik?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:04 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Ik heb vorig weekend deze opgehaald in België samen met 2 slofjes nitraten. Het was tenslotte bijna oud en nieuw.
[ afbeelding ]
Ook een controle gehad maar die politie die pakt mijn vuurwerk gewoon af. Ze waren wel zo aardig om mij wat tips te geven over het onderhoud van mijn m60.
Met oud en nieuw heb ik hem nog ff op het dak van mijn auto gezet en de kinderen uit de buurt mochten er mee schieten
Ha tof dat mocht ik vroeger ook altijd van de buurman, leuke tijden waren dat haha nou ik moet weer gaan haha groetjes hsg-bomberquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:04 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Ik heb vorig weekend deze opgehaald in België samen met 2 slofjes nitraten. Het was tenslotte bijna oud en nieuw.
[ afbeelding ]
Ook een controle gehad maar die politie die pakt mijn vuurwerk gewoon af. Ze waren wel zo aardig om mij wat tips te geven over het onderhoud van mijn m60.
Met oud en nieuw heb ik hem nog ff op het dak van mijn auto gezet en de kinderen uit de buurt mochten er mee schieten
Nee tuurlijk niet. Ze mochten van mij een hek kapot schieten.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:06 schreef Speedwave het volgende:
[..]
Toch wel met losse flodders hoop ik?![]()
Daar heb ik er 3 van gekocht, en aan elkaar gebouwdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:17 schreef solyaris het volgende:
In ben laatst naar Duitsland geweest waar ik deze heb gehaald.
[ afbeelding ]
Te groot en te lomp, en maar 8 rounds om af te schieten.quote:Op maandag 9 november 2009 01:24 schreef Catch22- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik post al veel langer dan die clown.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:37 schreef wise het volgende:
Is bomber de vervanger van michielos ofzo met zijn onzin topics
wat wil je met die gun doen ?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik post al veel langer dan die clown.En ik verzin nooit topics.
Controles niet, is verboden. Behalve wanneer er rellen verwacht worden op een NL-Duitse grens wanneer de nationale elftallen het tegen elkaar op moeten nemenquote:
Daarom staat de Marechaussee met grote regelmaat te controleren op de A12 tussen Oberhausen en Arnhem. En ja, ik ben ook wel eens van de weg geplukt. En nee ik rij niet met een Pools kenteken en ben ook geen Marokkaan.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:51 schreef ShevaJB het volgende:
Grenscontroles binnen de Schengenlanden zijn er niet
En daarom pakken ze hem ook af.quote:Op zondag 8 november 2009 19:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nee joh maar als je in de stad loopt en dan opeens zo met je Glock iemand door z'n hoofd schiet is dat kk aan![]()
![]()
Een werkelijk stoere kerel draagt dit vuurwapen bij zich, de desert eagle is erg imposant.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:41 schreef cvboer het volgende:
[Een ecktuh papi rockt deze piefppaf, desert eagle is pas kankerhard aan]
Kan iemand dit vertalen? Mijn vreemde talen zijn niet meer wat het ooit geweest is.
Een werkelijk stoere kerel kan kogels ontwijken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:31 schreef Hard_Feesten het volgende:
[..]
Een werkelijk stoere kerel draagt dit vuurwapen bij zich, de desert eagle is erg imposant.
Paar honderd euro per jaar, en na 2jaar mag je een wapen gaan halen, mits gesprek met de leiding enzo positief is en een verklaring van goed gedrag overlegd kan worden aan de politie. Maargoed, dr hangen wel meer haken/ogen aan vast natuurlijk.quote:Op maandag 9 november 2009 01:42 schreef fyah het volgende:
[..]
Toch zou ik ook wel eens met .44 willen schieten. .45 vond ik wat lomp, 9mm nog het fijnstHeb meer met precisie dan met brute kracht denk ik.. Al vlamt zo'n Glock 17 nog flink door... Hoeveel kost het om lid te worden van een schietclub?
Absogodverlute onzin.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:03 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Paar honderd euro per jaar, en na 2jaar mag je een wapen gaan halen, mits gesprek met de leiding enzo positief is en een verklaring van goed gedrag overlegd kan worden aan de politie. Maargoed, dr hangen wel meer haken/ogen aan vast natuurlijk.
quote:Op zondag 8 november 2009 19:13 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Glock is Oostenrijks.quote:
Die kun je niet zomaar halen slimmerik. In Nederland ligt die ook in de wapenhandels, maar net als in België zijn hier strenge voorwaarden verbonden aan vuurwapenbezit.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:36 schreef koekwaus11 het volgende:
Glock 17 +1
eigenlijk best vet dat je die in belgie kan halen
als of ik die ga kopenquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:13 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Die kun je niet zomaar halen slimmerik. In Nederland ligt die ook in de wapenhandels, maar net als in België zijn hier strenge voorwaarden verbonden aan vuurwapenbezit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |