Daar heb ik er 3 van gekocht, en aan elkaar gebouwdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:17 schreef solyaris het volgende:
In ben laatst naar Duitsland geweest waar ik deze heb gehaald.
[ afbeelding ]
Te groot en te lomp, en maar 8 rounds om af te schieten.quote:Op maandag 9 november 2009 01:24 schreef Catch22- het volgende:
[ afbeelding ]
Een ecktuh papi rockt deze piefppaf, desert eagle is pas kankerhard aan
Ik post al veel langer dan die clown.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:37 schreef wise het volgende:
Is bomber de vervanger van michielos ofzo met zijn onzin topics
wat wil je met die gun doen ?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik post al veel langer dan die clown.En ik verzin nooit topics.
Controles niet, is verboden. Behalve wanneer er rellen verwacht worden op een NL-Duitse grens wanneer de nationale elftallen het tegen elkaar op moeten nemenquote:
Daarom staat de Marechaussee met grote regelmaat te controleren op de A12 tussen Oberhausen en Arnhem. En ja, ik ben ook wel eens van de weg geplukt. En nee ik rij niet met een Pools kenteken en ben ook geen Marokkaan.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:51 schreef ShevaJB het volgende:
Grenscontroles binnen de Schengenlanden zijn er niet
En daarom pakken ze hem ook af.quote:Op zondag 8 november 2009 19:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nee joh maar als je in de stad loopt en dan opeens zo met je Glock iemand door z'n hoofd schiet is dat kk aan![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |