En die gaat TS op de schietbaan gebruiken jaquote:Op zondag 8 november 2009 21:39 schreef J.Herrer het volgende:
Helemaal naar Belgie
Als je connecties hebt hoef je niet eens je huis uit om aan een strap te komen
Mensen die geen vuurwerk kopen? Ik wist dit bijv nietquote:Op zondag 8 november 2009 21:41 schreef Geo3kant het volgende:
Ook al is het nep, wie gaat er ook een vuurwapen kopen rond vuurwerk tijd dan weet je toch dat kans op controle vele malen groter is
Dat is sowieso altijd op het nieuwsquote:Op zondag 8 november 2009 21:43 schreef fyah het volgende:
[..]
Mensen die geen vuurwerk kopen? Ik wist dit bijv niet
Hier in BE nietquote:Op zondag 8 november 2009 22:01 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat is sowieso altijd op het nieuws
quote:Op zondag 8 november 2009 22:57 schreef Quickie_Butt het volgende:
IBTG (in before the glock!!!!!!11 )
hahaquote:Op zondag 8 november 2009 22:57 schreef Quickie_Butt het volgende:
IBTG (in before the glock!!!!!!11 )
Waarom zou hij ook in BE bestellen, het is hier strenger dan bij julliequote:Op maandag 9 november 2009 00:48 schreef Prosac het volgende:
Toch raar dat de handelaar je dat ding meegeeft zonder uitvoer en invoer vergunning. Die moet je als buitenlander namelijk gewoon kunnen overleggen.
Hij betaalde die Bellug vast met blinkende kraaltjesquote:Op maandag 9 november 2009 00:49 schreef fyah het volgende:
[..]
Waarom zou hij ook in BE bestellen, het is hier strenger dan bij jullie
Toch zou ik ook wel eens met .44 willen schieten. .45 vond ik wat lomp, 9mm nog het fijnstquote:Op maandag 9 november 2009 01:24 schreef Catch22- het volgende:
[ afbeelding ]
Een ecktuh papi rockt deze piefppaf, desert eagle is pas kankerhard aan
Ik zou zeggen snitch het even doorquote:Op maandag 9 november 2009 01:48 schreef Politiek het volgende:
AIVD weet hier wel raad mee.
quote:Op zondag 8 november 2009 19:24 schreef Pakspul het volgende:
Echte mannen kopen eenSCAR CQC FN Five-Seven
quote:
quote:Je IP-adres is <knip> Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
Slim; ik heb natuurlijk ook nog die Glock in mijn bezit enzo.quote:Op maandag 9 november 2009 01:48 schreef Politiek het volgende:
AIVD weet hier wel raad mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |