quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:12 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Marijkezwolle kan een dikke hersentumor krijgen. Hiep hiep hoera
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Maak mij eens mod Bio en dan help ik het oplossen
Jonge, ik loop nieteens te baggeren dus niet zo gaan lullen he anders ga ik wel weer baggerenquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jonge, ik loop nieteens te baggeren dus niet zo gaan lullen he anders ga ik wel weer baggeren
weet niet of ik dit rustgevend moet vindenquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Maak mij eens mod Bio en dan help ik het oplossen
Je vergeet me alleen een blauw kleurtje te geven want de mods zijn er nieteens op dit momentquote:
Om 1535 niet en dat was op dit momentquote:
Ja, overdag moet er gewerkt worden eej!?!quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Om 1535 niet en dat was op dit moment
Ik neem het je ook niet kwalijk dus vandaar dat ik zei dat ze mij maar mod moeten makenquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, overdag moet er gewerkt worden eej!?!
Waarquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:02 schreef Ritmo het volgende:
Gaat er ooit nog eens wat aan die eeuwige autistentopics van Ritmo gedaan worden? Dat wordt nu wel heel voorspelbaar en irritant.
Dat is KLB-cultuur, niets aan te doen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:02 schreef Ritmo het volgende:
Gaat er ooit nog eens wat aan dat 'pics van je zusje' gedaan worden? Dat wordt nu wel heel voorspelbaar en irritant.
Nee, het is ongepast. En er is wel wat aan te doen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat is KLB-cultuur, niets aan te doen.
Aan dingen als 'fipo gemacht', 'ban!' of 'tr gedaan' kan toch ook wat gedaan worden? Nu worden topics compleet verneukt als er op de een of andere manier het woord zusje in voorkomt...quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat is KLB-cultuur, niets aan te doen.
Dat is heel wat anders dan pics van je zusje vragen he? Daar modereren we wel op. Zie de stickytopic van yvonne, staat al het een en ander vermeldt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Aan dingen als 'fipo gemacht', 'ban!' of 'tr gedaan' kan toch ook wat gedaan worden? Nu worden topics compleet verneukt als er op de een of andere manier het woord zusje in voorkomt...
Eerst pics van je zusje.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:35 schreef Juicyhil het volgende:
Nee, het is ongepast. En er is wel wat aan te doen.
Baggeren in FB is not done en banbaar.quote:
Wat heeft het voor meerwaarde om 200 reacties met 'pics van je zusje' in een topic te hebben? Dan kan ie net zo goed dicht...quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:38 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders dan pics van je zusje vragen he? Daar modereren we wel op. Zie de stickytopic van yvonne, staat al het een en ander vermeldt.
Bemoei met je eigen zaken, troll.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, het is ongepast. En er is wel wat aan te doen.
En straf isquote:
kutmodquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Aan dingen als 'fipo gemacht', 'ban!' of 'tr gedaan' kan toch ook wat gedaan worden? Nu worden topics compleet verneukt als er op de een of andere manier het woord zusje in voorkomt...
We kijken topics per geval.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat heeft het voor meerwaarde om 200 reacties met 'pics van je zusje' in een topic te hebben? Dan kan ie net zo goed dicht...
Sowieso, is dat grapje er niet een keer af?
Kom ze maar halen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En straf is!
Maar goed, waar blijven die pics nou?
Ja ok, maar je hebt de wat voorspelbaardere reacties waar nog een beetje diversiteit in zit en gewoon 200 keer dezelfde quote die je op 10 KM afstand aan ziet komen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ben ik op zich wel met je eens, neemt niet weg dat de reacties bij een topic over zoiets als afwassen ook voorspelbaar kunnen zijn. Bijvoorbeeld afwassen en je laat de kraan open, vloer nat.
40 reacties, 20: Herkenbaar. 10, TS is autist en de rest is:
Het mag allemaal wel een beetje minder, maar uitroeien is niet nodig.
En wie mag er dan weer gaan dweilen...? Je zusje...quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:42 schreef Biogarde het volgende:
Bijvoorbeeld afwassen en je laat de kraan open, vloer nat.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja ok, maar je hebt de wat voorspelbaardere reacties waar nog een beetje diversiteit in zit en gewoon 200 keer dezelfde post die je op 10 KM afstand aan ziet komen.
Hilarisch dat iemand als jij over voorspelbaarheid begintquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja ok, maar je hebt de wat voorspelbaardere reacties waar nog een beetje diversiteit in zit en gewoon 200 keer dezelfde quote die je op 10 KM afstand aan ziet komen.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:46 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Hilarisch dat iemand als jij over voorspelbaarheid begint
Neger alsjeblieft, in 80% van de gevallen zet de TS gewoon expres "zusje" in de TT of OP om aandacht te trekken, dan verdien je die voorspelbare reacties ook gewoon.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat heeft het voor meerwaarde om 200 reacties met 'pics van je zusje' in een topic te hebben? Dan kan ie net zo goed dicht...
Sowieso, is dat grapje er niet een keer af?
quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:39 schreef Juicyhil het volgende:
Schelden in FB is not done en banbaar.
Je moeder op een houtvlot.quote:
Pics van je moeder!quote:
Nee.quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:54 schreef JoepiePoepie het volgende:
Hee Nikmans, update je topic eens:
Een of andere aanwezigheid
Het werd net zo spannend. Ik denk overigens dat je zusje gewoon de veroorzaker is van die kotsvlekken op je deur.
quote:
Ik kan er niets aan doen dat anderen mijn topics/reacties steeds op dezelfde manier laten verlopen. Ik hoef maar een topic te openen over iets normaals als uitgaan of muziek uit de 90's, en ik ben aan het trollen hier?quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:46 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Hilarisch dat iemand als jij over voorspelbaarheid begint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |