Nee.quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:35 schreef ursel het volgende:
[..]
WTF, is Emmen zoveel duurder dan Artis en Blijdorp??![]()
heb je nemo al eens geprobeerd?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:49 schreef Karina het volgende:
Ik dacht dat het wel een leuk idee zou zijn om weer eens een keertje naar Artis te gaan.
Dus ik kijk op de site wat tegenwoordig de prijzen zijn, ik schrok me helemaal kapot: EUR 35,40 voor 2 kaartjes! Dat is toch niet normaal meer (plus dan nog de kosten voor de bus/tram en eten).
Ik heb nog even gekeken wat het kost als je met 2 volwassenen en 2 kinderen gaat, dan betaal je dus EUR 64,40. Dan moet je nog parkeren, je eet/drinkt nog wat, al met al een heel erg duur familieuitje.
Maar niet naar Artis dus dit weekend, beetje duur.
Bij andere dierentuinen zien de 'tijgers' er zo uit:quote:
Ik heb geen kinderenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
heb je nemo al eens geprobeerd?
is ook niet goedkoop te noemen (ik geloof 11 euro per persoon ofzo)
maar als je een abonnement neemt heb je het er in 3 of 4 bezoekjes weer uit.
is ook heel handig als school atv dag heeft: lekker naar nemo met je krantje en het kind vermaakt zich prima.
brood en drinken mag gewoon mee naar binnen (je kunt er ook van alles kopen, maar consumptie is niet verplicht)
en 's zomers hebben ze een heerlijk zonneterras op het dak met speelspetterbad voor de kinderen.
Blijdorp en Burgers Zoo steken met kop en schouders boven uit..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:29 schreef lady-wrb het volgende:
ik begrijp niet wat mensen zo leuk aan artis vinden.
het is er klein, oud en de dierenverblijven zijn triest, donker en antiek.
ben er nu 2 keer geweest, maar van die wilde dieren die in hun hok alleen maar wat simpel heen en weer lopen, wordt ik echt niet vrolijk.
en ook vind ik het allemaal zo ingeklemd tussen woonhuizen enzo.
alleen het planetarium vind ik wel grappig. zoonlief vindt dat helemaal geweldig en bij ons eerste bezoek hebben we er 4 of 5 voorstellingen gezien.
maar ik blijf erbij dat ik de toegangsprijs voor artis echt bizar hoog vind, voor wat er te beleven valt.
ik hou het er nog geen halve dag uit in elk geval.
blijdorp.... dat is nou een dierentuin waar ik iedere keer weer tijd en ogen tekort kom. heerlijk ruim opgezet, moderne dierenverblijven t ziet er allemaal goed uit en er is in de vakanties veel extra's te beleven voor kinderen.
helaas woon ik er tegenwoordig veel te ver vanaf om er regelmatig heen te gaan.
Geldt dat nog steeds? Ik dacht dat het alleen in 2007 geldde.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:48 schreef lienelien het volgende:
Voor studenten aan de uva, vu of hva is het maar ¤2,50
Safaripark Beekse Bergenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:33 schreef Amokzaaier het volgende:
Dierentuinen!!!!
Safaripark Beekse Bergen
Daar zie je tenminste echte dieren
dat zijn kroegtijgers, skippybal.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:38 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Bij andere dierentuinen zien de 'tijgers' er zo uit:
[ afbeelding ]
oeps, sorryquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen(alhoewel, mannen zijn net kinderen, dus wat dat betreft heb ik er misschien toch wel 1).
Bezoekje Artis was gewoon voor mijzelf/partner.
Dat dus. Vorig jaar Artis in gedoken maar wat een enorme teleurstelling zeg. Tis echt belachelijk klein. Geef mij maar Blijdorp. Andere dierentuinen moet ik nog proberenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:29 schreef lady-wrb het volgende:
ik begrijp niet wat mensen zo leuk aan artis vinden.
Dierentuin in Emmen is tofquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat dus. Vorig jaar Artis in gedoken maar wat een enorme teleurstelling zeg. Tis echt belachelijk klein. Geef mij maar Blijdorp. Andere dierentuinen moet ik nog proberen
lekker makkelijk dat je er zo over denkt, maar een uitje met een gezin met een niet zo hoog inkomen hakt er aardig in tegenwoordig.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:48 schreef postmortum het volgende:
mensen die een dagje uit gaan en dan klagen over de prijs royal sadness
Jeetje ik dacht precies hetzelfde, wat een verschil zeg!quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:35 schreef ursel het volgende:
[..]
WTF, is Emmen zoveel duurder dan Artis en Blijdorp??![]()
Ik ben in planckendael geweest en daar viel het wel mee.quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:59 schreef ursel het volgende:
Ben in belgië in veel kleine parken geweest. Daar zitten pas arme beestjes in echt kleine hokken..![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |